Η Oracle κατατάχτηκε στην κατηγορία “Leader” σε δύο νέες εκθέσεις της Forrester Research, Inc που εστιάζουν στο CRM.

Οι εκθέσεις “The Forrester Wave; CRM Suite for Large Organizations, Q2 2010” και “The Forrester Wave; CRM Suite for Midsized Organizations, Q2 2010”, που συντάχθηκαν από τον Αντιπρόεδρο της Forrester και Επικεφαλής Αναλυτή William Band και δημοσιεύτηκαν τον Ιούνιο του 2010, τοποθέτησαν το Oracle CRM On Demand στην κατηγορία “Leader”.

Στις εκθέσεις, η Forrester σημειώνει ότι το Oracle CRM On Demand «σημείωσε επιτυχία στην αγορά παρέχοντας τα ίδια πλεονεκτήματα με άλλες λύσεις CRM SaaS (software-as-a-service): γρήγορη δημιουργία αξίας, υψηλή χρηστικότητα και χαμηλά αρχικά κόστη. Το προϊόν ενισχύει τη δημιουργία αξίας και προσελκύει μεσαίου μεγέθους οργανισμούς, αλλά, επίσης, τυγχάνει αυξανόμενης αποδοχής και στις μεγάλες επιχειρήσεις».

Ακόμα, η Forrester κατέταξε τη λύση Siebel CRM της Oracle στην κατηγορία “Leader” για μεγάλους οργανισμούς:  «Το Siebel CRM έχει σχεδιαστεί για να παρέχει αξιόπιστες δυνατότητες που επιτρέπουν στους χρήστες να ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες των πελατών. Το προϊόν Siebel CRM για μεγάλους οργανισμούς έχει επιτύχει την κορυφαία διάκριση για την πλειοψηφία των λειτουργιών CRM, όπως: πωλήσεις, marketing, εξυπηρέτηση πελατών, επιτόπια υποστήριξη, διαχείριση σχέσεων με συνεργάτες και διαχείριση δεδομένων πελατών».

Επιπλέον, η Forrester αναγνώρισε τις λύσεις Oracle E-Business Suite CRM και PeopleSoft Enterprise CRM της Oracle.