Η παρουσίαση της Strands, στο πλαίσιο των εργασιών του BankTech 2018, θα επικεντρωθεί στο Artificial Intelligence (ΑΙ) στον Τραπεζικό Τομέα, αναλύοντας και εστιάζοντας στο ότι περιορισμένος αριθμός από τους ενεργούς επιχειρηματικούς τομείς επικεντρώνεται –ακόμη και σήμερα- στην ανάπτυξη του AI για να προσκομίσουν όφελος με πρώτο τον τραπεζικό τομέα.

Το AI ωστόσο αναμένεται να αλλάξει δραστικά τον τραπεζικό κλάδο μέσα στα επόμενα χρόνια. Συγκεκριμένα, το AI θα μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι θα αλληλεπιδρούν με τις τράπεζες. Ο κλάδος θα ξεκινήσει να εφαρμόζει το “know the customer / help the customer path”, δημιουργώντας μια δυναμική εμπειρία για τον πελάτη πλούσια σε συμβουλευτική ισχύ βασισμένη σε δεδομένα και πληροφορίες. Αυτός είναι ο (μόνος;) τρόπος για τις τράπεζες να μετατρέψουν το χρήμα που παρέχουν στους πελάτες τους σε ένα νέο πλαίσιο -που δεν είναι άλλο- από το να δίνει λύσεις για την καθημερινή ζωή (μερικές από τις οποίες θα είναι χρηματοοικονομικά προϊόντα) τη στιγμή που θα υπάρχει ανάγκη.

Η αξιοποίηση των δεδομένων, ωστόσο, δεν είναι ένα απλό εγχείρημα και απαιτεί ανθρώπους, εμπειρογνωμοσύνη, υποδομή και διαφορετική νοητική προσέγγιση, ώστε όλα αυτά να τεθούν στην υπηρεσία της βελτίωσης της θέσης του πελάτη για κάθε Τραπεζικό Οργανισμό επικεντρώνοντας στην πραγματική μακροπρόθεσμη αξία. Τα προϊόντα της εταιρείας και η βαθιά εμπειρία της σε αυτόν τον τομέα, φέρνουν λύσεις για αυτά τα ζητήματα, προσφέροντας τεχνολογία AI στις Τράπεζες σε συνδυασμό με ιδέες που μπορούν να αποφέρουν άμεση επιχειρηματική αξία.