Το μεγαλύτερο λανσάρισμα της τα τελευταία χρόνια, σηματοδοτώντας την εισαγωγή της νέας γενιάς έγχρωμων συσκευών, που χαρακτηρίζεται από τρεις πυλώνες: Ασφάλεια (Secure), Ευκολία χρήσης (Easy) και Έξυπνη λειτουργικότητα (Smart) πραγματοποίησε η ΟΚΙ στο Μιλάνο.

Η Πανευρωπαϊκή παρουσίαση των νέων σειρών color A4 και Α3 εκτυπωτών και ΜFP της ΟΚΙ, πραγματοποιήθηκε στις 6/10, στο Μιλάνο, στο πλαίσιο του Smart Colour Solutions Event. Το event παρακολούθησαν περισσότεροι από 90 δημοσιογράφοι από όλη την Ευρώπη, ενώ την περιοχή του EMEA εκπροσώπησε η CPI, επίσημος αντιπρόσωπος της ΟΚΙ στην Ελλάδα. Πρόκειται για το μεγαλύτερο λανσάρισμα που κάνει η OKI τα τελευταία χρόνια, σηματοδοτώντας την εισαγωγή της νέας γενιάς έγχρωμων συσκευών, που χαρακτηρίζεται από τρεις πυλώνες: Ασφάλεια (Secure), Ευκολία χρήσης (Easy) και Έξυπνη λειτουργικότητα (Smart).

Οι νέες σειρές έγχρωμων εκτυπωτών και MFPs έχουν σχεδιαστεί για να καλύψουν τις μεταβαλλόμενες εκτυπωτικές ανάγκες των σύγχρονων επιχειρήσεων, χάρη στην ανοικτή παραμετροποιήσιμη πλατφόρμα sXP που ενσωματώνουν, η οποία υποστηρίζει τη σύνδεσή τους με εφαρμογές τρίτων κατασκευαστών, επιτρέποντας, παράλληλα, στις εταιρείες να προσαρμόσουν τις εκτυπωτικές λύσεις της OKI στις ανάγκες τους, μέσω του software development kit, που η ΟΚΙ τους προσφέρει δωρεάν.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την ομιλία του Terry Kawashima, Managing Director OKI Europe Ltd, o οποίος αναφέρθηκε στη στρατηγική της εταιρείας, και στα σχέδια προσέγγισης νέων αγορών στο μέλλον. «Η ΟΚΙ θα συνεχίσει να εστιάζει σε ένα χαρτοφυλάκιο επαγγελματικών προϊόντων εκτύπωσης και εκτυπωτικών λύσεων για τη σύγχρονη επιχείρηση, διευρύνοντας το χαρτοφυλάκιό της με νέα καινοτόμα προϊόντα που θα μπορούν να προσαρμόζονται στις ανάγκες των πελατών μας» δήλωσε ο Τerry Kawashima.” Έχουμε κάνει πρόοδο σε αυτό και είναι σημαντική η διείσδυσή μας στην ευρωπαϊκή αγορά, εστιάζοντας παράλληλα σε λύσεις και για κάθετες αγορές (Retail, Healthcare και Graphic Arts).”

To νέο χαρτοφυλάκιο εκτυπωτικών λύσεων της ΟΚΙ
Τις νέες συσκευές παρουσίασε στους συμμετέχοντες της εκδήλωσης η Anna Emilia Dorrington, Senior Product Marketing Manager- OKI Europe. Πρόκειται για Α4 μονόχρωμους και έγχρωμους εκτυπωτές και πολυμηχανήματα. Η entry level σειρά C3x2 και MC3x3 υποστηρίζει ταχύτητα εκτύπωσης 26/30 ppm color/mono και μέση μηνιαία παραγωγή 5.000 σελίδων. Ανεβαίνοντας κατηγορία, η σειρά C5x2 και MC5x3 υποστηρίζει ανάλυση 1200dpi και διαθέτει 4 ξεχωριστές μονάδες EP cart για μειωμένο κόστος χρήσης.

Όλα τα παραπάνω μοντέλα ενσωματώνουν Gigabit ethernet, 3GB eMMC memory ενώ προαιρετικά δέχονται Wireless LAN. Στην κορυφή της κατηγορίας, βρίσκονται οι σειρές C6x2 και C7x2, με εκτυπωτές ιδανικούς για πολυάσχολα, παραγωγικά περιβάλλοντα. Υποστηρίζουν εκτύπωση 34/36ppm color/mono, Gigabit ethernet και αναλώσιμα μεγάλης διάρκειας για ακόμα πιο οικονομική εκτύπωση. Τέλος, παρουσιάστηκε η νέα σειρά Α3 έγχρωμων εκτυπωτών C8x2 και C8x3, των μικρότερων σε διαστάσεις Α3 εκτυπωτών στον κόσμο, ιδανικών για την αγορά του retail και την in-house παραγωγή διαφημιστικού υλικού.

“Προτεραιότητα στις ανάγκες των πελατών μας”
Στο πλαίσιο του OKI Smart Colour Solutions Event που έλαβε χώρα στο Μιλάνο στις 6 και 7 Οκτωβρίου, το netweek είχε τη δυνατότητα να συνομιλήσει με τον κ. Terry Kawashima, Managing Director της OKI Europe, αναφορικά με τη στρατηγική της OKI και τις προοπτικές ανάπτυξης που υπάρχουν στις κάθετες αγορές που επικεντρώνει το ενδιαφέρον της η εταιρεία.

«Συνεχίζουμε να ακολουθούμε τη στρατηγική που χαράξαμε πριν από τρία χρόνια και επικεντρωνόμαστε στην ανάπτυξη λύσεων για την επαγγελματική αγορά του printing, όπως και εξειδικευμένων εκτυπωτικών λύσεων για επιχειρήσεις. Στη διάρκεια αυτού του ταξιδιού αντιμετωπίσαμε αρκετές προκλήσεις τις οποίες δεν είχαμε προβλέψει εξαρχής, ωστόσο μάθαμε από αυτές, μάθαμε από τις ανάγκες και τις παρατηρήσεις των πελατών μας, βελτιωθήκαμε και έχουμε καταφέρει να προσαρμόσουμε τις δραστηριότητές μας στις ανάγκες της αγοράς» δηλώνει στο netweek, ο κ. Kawashima. Βάσει αυτού, η OKI αναδιάρθρωσε την οργανωτική της δομή και εστίασε σε συγκεκριμένες κάθετες αγορές. Αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία εξειδικευμένων ομάδων, οι οποίες επωμίστηκαν τη βελτίωση της παρουσίας της εταιρείας στις χώρες όπου δραστηριοποιείται, που στελεχώθηκαν με key sales account managers, καθώς και με πωλητές εξειδικευμένους στον χώρο των Γραφικών Τεχνών.

Σχολιάζοντας τη δραστηριοποίηση της ΟΚΙ στον τομέα του office printing, αλλά και τη στρατηγική που ακολουθεί για το κανάλι διανομής, ο κ. Kawashima αναφέρει: «Ακολουθούμε μια πολύ συνεπή προσέγγιση για το κανάλι διάθεσης των προϊόντων μας, η οποία έχει σχεδιαστεί για να αυξήσει την αποτελεσματικότητά μας και την επιρροή μας στις κάθετες αγορές που μας ενδιαφέρουν. Το πιο σημαντικό είναι να καλύπτουμε απόλυτα τις ανάγκες των πελατών μας, γνωρίζοντάς τους καλύτερα και μαθαίνοντας μέσα από τις δραστηριότητές τους. Δεν είμαστε η μεγαλύτερη εκτυπωτική εταιρεία του κόσμου και γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς να βρισκόμαστε όσο γίνεται πιο κοντά στους πελάτες μας, να ικανοποιούμε όσο καλύτερα γίνεται τις ανάγκες τους». Στο πλαίσιο αυτό η OKI Europe θα εστιάζει στους υπάρχοντες πελάτες της, αλλά και σε συνεργασίες με εταιρείες που δραστηριοποιούνται ήδη στις κάθετες αγορές. «Έχουμε προσπαθήσει σκληρά να κτίσουμε μια άρτια σχέση με τους συνεργάτες μας και προσπαθούμε να βοηθήσουμε όσους δεν πάνε το ίδιο καλά με τους υπόλοιπους» συμπληρώνει ο κ. Kawashima. Στην ερώτηση γιατί η ΟΚΙ Europe επικεντρώνει τις προσπάθειές της στην αγορά των Γραφικών Τεχνών, του Retail και της Υγείας, ο κ. Kawashima δήλωσε ότι «είχαμε αποκτήσει ήδη εμπειρία και τεχνογνωσία σε αυτές τις κάθετες αγορές πριν πάρουμε τη στρατηγική απόφαση να επικεντρωθούμε σε αυτές. Άλλωστε, όπως δείχνουν οι στατιστικές μελέτες, είμαστε πολύ ισχυροί σε αυτές τις αγορές και δεν υπάρχουν άλλες εταιρείες που να διαθέτουν την ίδια τεχνογνωσία και πρόσβαση σε αυτές όπως εμείς. Αυτό μας δίνει οπωσδήποτε ένα πρόσθετο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα».

Προοπτικες αναπτυξης Η OKI εχει κανει σημαντική πρόοδο στον χώρο της επαγγελματικής εκτύπωσης και αυτή τη στρατηγική θα συνεχίσει να ακολουθεί. «Μέσα στα πλάνα μας είναι η ανάπτυξη των έγχρωμων LED Narrow Format εκτυπωτών, οι οποίοι θα κυκλοφορήσουν στην αγορά μέχρι τα τέλη του 2017. Τέτοιοι εκτυπωτές είναι σημαντικοί για εμάς, καθώς σήμερα οι περισσότεροι κατασκευαστές χρησιμοποιούν την τεχνολογία inkjet στην κατηγορία αυτή. Ωστόσο, οι inkjet δεν είναι τόσο αποτελεσματικοί όσον αφορά στην ευελιξία των μέσων τα οποία μπορούν να υποστηρίξουν, ενώ η ανθεκτικότητα των εκτυπωμένων μέσων είναι σημαντικά καλύτερη στους εκτυπωτές LED-Laser σε σχέση με τους στους Inkjet. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολύ καλές προοπτικές για εμάς στην αγορά και ειδικά στον τομέα του packaging printing, όπου και παρατηρείται μια τεράστια δυναμική ανάπτυξης» συμπληρώνει ο Terry Kawashima.