Όπως καταγράφει η Canalys σε πρόσφατη μελέτη της, η παγκόσμια αγορά έξυπνων ηχείων αναπτύχθηκε το β’ τρίμηνο του έτους κατά 55,4%, με τον τζίρο της να εκτιμάται στις 26,1 εκατ. συσκευές.

Η Amazon συνεχίζει να φιγουράρει στην πρώτη θέση με 6,6 εκατ. πωληθέντες συσκευές και 25,4% μερίδιο. Αλλαγές είχαμε στη 2η θέση της κατάταξης, όπου η Baidu, πουλώντας 4,5 εκατ. συσκευές και αποσπώντας 17,3% μερίδιο αγοράς το β’ τρίμηνο, υποσκέλισε την Google (η οποία πούλησε 4,3 εκατ. συσκευές και διαθέτει 16,7% μερίδιο αγοράς), εκτοπίζοντάς την στην 3η θέση.

Η πορεία της Baidu είναι καθόλα εντυπωσιακή, καθώς κατάφερε να αναπτυχθεί σε σχέση με το β’ τρίμηνο του 2018 κατά το εντυπωσιακότατο 3.700%, παρόλο που δραστηριοποιείται μόνο στην κινεζική αγορά, όπως σημειώνει η Canalys. Σύμφωνα, δε, με τους αναλυτές η κινέζικη αγορά έξυπνων ηχείων έχει μια δυναμική της τάξης των 12,6 εκατ. συσκευών, ήτοι είναι διπλάσια σε μέγεθος από αυτή των ΗΠΑ (όπου πουλήθηκαν «μόλις» 6,1 εκατ. συσκευές).