«10% ‘χαμένα’ bulk SMS = 10% ‘χαμένες πωλήσεις’» είναι ο τίτλος της καμπάνιας ενημέρωσης πελατών που επέλεξε η Yuboto προκειμένου να ενημερώσει την αγορά λιανικής του messaging για το φαινόμενο που παρατηρείται στην ελληνική αγορά και αφορά στα χαμηλά ποσοστά παράδοσης μαζικών μηνυμάτων.

Με την καμπάνια αυτή η Yuboto επιθυμεί να αποσαφηνίσει την έννοια του “not delivered SMS” και να ενημερώσει τους πελάτες της πως και στη νέα πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων SMS & Viber “GoViber” η εταιρεία έχει ήδη ενσωματώσει τα φίλτρα ελέγχου ώστε να μην αποστέλλονται SMS που δεν παραδίδονται, όπως από την έναρξή της  έχει πράξει και στο Yuniverse από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του. Ο Ανδρέας Κωνσταντινίδης, Εμπορικός Διευθυντής της Yuboto μας εξηγεί σχετικά: «Ο μέσος δείκτης παράδοσης bulk μηνυμάτων κάθε επιχείρησης με επικαιροποιημένη λίστα παραληπτών δεν θα πρέπει να είναι χαμηλότερος από 95%. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από τον μέσο όρο των πελατών της Yuboto. Σε μία καμπάνια που δίνει delivery rate 80% ή 85%, ο πελάτης έχει πληρώσει την καμπάνια του κατά 10% ή 15% ακριβότερα. Αυτό αποτελεί ένα σημαντικό κόστος που επιβαρύνει την κάθε καμπάνια, επιβάρυνση η οποία σε διάστημα ενός έτους μεταφράζεται σε χιλιάδες ευρώ. Αλλά η οικονομική «ζημιά» δεν περιορίζεται μόνο στο «χαμένο» budget. Η πιο σημαντική οικονομική απώλεια είναι πως ένα ποσοστό που υπολογίζεται γύρω στο 10% των καταναλωτών, τελικά δεν ενημερώνεται με αποτέλεσμα η επιχείρηση να χάνει αντίστοιχες πωλήσεις. Περισσότερες πληροφορίες στη διεύθυνση https://goo.gl/3t77hx