Σε εκδήλωση που έλαβε χώρα πρόσφατα στην Αθήνα με τη συμμετοχή ανώτατων στελεχών από τραπεζικά και χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, καθώς και μεγάλες εταιρίες λιανικής πώλησης, η SIA παρουσίασε τη στρατηγική ανάπτυξης της για τις αγορές της Κεντρικής, Ανατολικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, καθώς και βασικές εξειδικευμένες υποδομές και υπηρεσίες όπως το δίκτυο SIAnet υψηλής ταχύτητας, ασφάλειας και χαμηλού χρόνου απόκρισης, η ασφαλή και ευέλικτη πλατφόρμα SIA Open Banking και η πλήρως αρθρωτή πλατφόρμα συμμόρφωσης SIA Eagle.

«Εργαζόμαστε αδιαλείπτως ώστε να βελτιώσουμε την πρόταση, τις νέες υπηρεσίες και τη γεωγραφική κάλυψη, μέσω της υψηλής τεχνολογίας. Πρωταρχική αποστολή της SIA είναι να παρέχει τις καλύτερες πλατφόρμες για επεξεργασία κάθε είδους πληρωμών που πραγματοποιούνται από οργανισμούς, εταιρίες και πολίτες, εκμεταλλευόμενη επίσης τη διεθνή της εμπειρία. Αυτό σκοπεύουμε να πετύχουμε και στην ελληνική αγορά όπου οι συνάδελφοί μας, υπό την καθοδήγηση του Espen Tranoy, θα ενισχύσουν την επιχειρηματική μας στρατηγική και, ως συνεργάτες, θα προσφέρουν τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες στους σημερινούς και μελλοντικούς μας πελάτες» ανέφερε ο Paolo Pappalepore, Chief Business Integration Officer της SIA.

Σημειώνεται ότι μετά την περυσινή εξαγορά των δραστηριοτήτων επεξεργασίας καρτών της First Data, η SIA δραστηριοποιείται πλέον σε 7 ταχέως αναπτυσσόμενες αγορές της Κεντρικής και ΝΑ Ευρώπης (Ελλάδα, Κροατία, Τσεχία, Ουγγαρία, Ρουμανία, Σερβία και Σλοβακία) με υπηρεσίες παραγωγής και επεξεργασίας καρτών, υπηρεσίες τηλεφωνικού κέντρου και back-office που αντιστοιχούν συνολικά σε 13,3 εκατ. κάρτες πληρωμών και 1,4 δισ. συναλλαγές, καθώς και υπηρεσίες διαχείρισης περισσότερων από 300.000 τερματικών POS και 6.500 ΑΤΜs.