Η Welcome Stores, η οποία αποτελείται από 85 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, έχει υλοποιήσει εδώ και τρία χρόνια ένα ενιαίο πληροφοριακό σύστημα (Cloud ERP της SoftOne), το οποίο, σύμφωνα με τα όσα δηλώνει στο NetFAX ο Δημήτρης Γκένιος,

IT Manager της εταιρείας, «απογείωσε τη διαχείριση της πληροφορίας και τον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων του συνεταιρισμού». Μέχρι στιγμής έχουν συνδεθεί σε αυτό 33 καταστήματα εκ των οποίων
τα 11 έχουν συνδέσει και τα ανεξάρτητα e-shop τους (σε συνεργασία με την DWHITE), ένα εγχείρημα μεγάλης δυσκολίας καθώς όλα τα καταστήματα λειτουργούσαν με τον δικό τους τρόπο – αυτή η δυσκολία οδήγησε και στην αναθεώρηση του αρχικού στόχου βραχυπρόθεσμης σύνδεσης όλων των καταστημάτων.

«Στηριζόμενοι στην ενοποίηση που υλοποιήσαμε, προχωρήσαμε στο επόμενο προγραμματισμένο βήμα που ήταν και το σημαντικότερο IT project του 2018, ήτοι τη δημιουργία και έναρξη της λειτουργίας του νέου e-shop. Αξιοποιώντας στο έπακρο την ενιαία μηχανογράφηση και τον κοινό πλέον τρόπο λειτουργίας των καταστημάτων το ηλεκτρονικό μας κατάστημα αντλεί τα στοιχεία και τα αποθέματα του από τα συνδεδεμένα καταστήματα ανά την Ελλάδα και επιλεγμένους προμηθευτές. Οι παραγγελίες των πελατών μοιράζονται στα καταστήματα αυτόματα και ισότιμα ανεξαρτήτως μεγέθους, βάσει ενός πολύπλοκου αλγόριθμου που λαμβάνει υπόψιν του πάρα πολλές παραμέτρους όπως διαθεσιμότητα, απόσταση και πολλές άλλες» σημειώνει ο Δ. Γκένιος.

To αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία μιας άρτιας ιστοσελίδα, με πολλές πληροφορίες και υπηρεσίες για τον καταναλωτή, εύχρηστη και με αρκετούς καινοτόμους μηχανισμούς. «Επηρεασμένοι από μεγάλα e-shops παγκοσμίου βεληνεκούς, δουλεύουμε καθημερινά για να γίνουμε ακόμα καλύτεροι. Δίνοντας ιδιαίτερο βάρος στην ενημέρωση και την ευκολία του καταναλωτή όπως επίσης και στην αξιολόγηση του καταστήματος μας από τους χρήστες συνεχώς προσθέτουμε νέα εργαλεία που θα μας ξεχωρίσουν ακόμα περισσότερο από τον ανταγωνισμό, καθώς θα προσφέρουν μια ακόμα πιο ευχάριστη και ξεχωριστή εμπειρία στους καταναλωτές» συμπληρώνει ο Δ. Γκένιος.

Η ανταπόκριση από τους χρήστες μέχρι στιγμής είναι μεγάλη και αυτό αποδεικνύεται από τα νούμερα της επισκεψιμότητας: «Υπάρχει αύξηση πάνω από 60% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και πολλές παραπάνω online παραγγελίες, όπως και αύξηση της επισκεψιμότητας στα φυσικά καταστήματα!», καθώς πολύς κόσμος πηγαίνει στο κατάστημά για να δει από κοντά προϊόντα που είδε στο site και τον ενδιέφεραν. «Η σημαντικότερη δύναμη της Welcome Stores είναι ότι δεν είναι μια απρόσωπη αλυσίδα, αλλά οι ιδιοκτήτες των καταστημάτων είναι μέρος της τοπικής κοινωνίας. Σε πολλές περιπτώσεις το eshop λειτουργεί σαν επέκταση της έκθεσης των καταστημάτων τους» τονίζει ο Δ. Γκένιος. Ένα νέο project που ξεκίνησε η εταιρεία αφορά το portal για τα μέλη της.

«Με αυτόν τον τρόπο θα μεταφέρουμε πολλές χρήσιμες πληροφορίες για τα καταστήματα σε έναν κοινό τόπο. Επίσης θα βελτιώσουμε την ταχύτητα της επικοινωνίας μέσω ενσωματωμένων εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων. Στις μέρες μας πλέον το email είναι ξεπερασμένο μέσο επικοινωνίας μηνυμάτων. Είμαστε στην εποχή των άμεσων μηνυμάτων (chat) και υπάρχουν πάρα πολλές εφαρμογές που καλύπτουν αυτή την ανάγκη, από απλές μέχρι και πολύ εξειδικευμένες με δημιουργίες ομάδων, αυτόματων απαντήσεων βάσει του ερωτήματος κτλ. Είμαστε σε αρχικό στάδιο αλλά θεωρώ πως πολύ σύντομα θα δούμε τα πρώτα θετικά αποτελέσματα» καταλήγει ο Δ. Γκένιος.