Η IBM επεκτείνει τη συνεργασία της με την Lenovo, υπογράφοντας συμφωνία συνεργασίας με τον Κινέζο κατασκευαστή, στο πλαίσιο της οποίας θα αναπτυχθεί ένα εικονικός βοηθός (Virtual Assistant for Technical Support) που θα βασίζεται στο Watson και θα είναι υπεύθυνος για την τεχνική υποστήριξη των πελατών της Lenovo.

Η πολυετή συμφωνία με την IBM θα κοστίσει στην Lenovo 240 εκατ. δολάρια, ενώ θα τη βοηθήσει να μειώσει το κόστος της υπηρεσίας υποστήριξής της. Αναγνωρίζοντας τη φυσική γλώσσα και το περιεχόμενο της συζήτησης, ο εικονικός βοηθός της Lenovo θα μπορούσε να διεξάγει ένα εξατομικευμένο διάλογο με το εκάστοτε πελάτη που καλεί για υποστήριξη, κάνοντας τις κατάλληλες ερωτήσεις για τη διαχείριση του θέματος που τον απασχολεί.

Επιπλέον, ο εικονικός βοηθός θα μπορεί να συλλέγει και να αναλύει δεδομένα από διαφορετικές πηγές – όπως τεχνικά εγχειρίδια, δημοσιεύσεις σε forum, σε social media ή στα manual των προϊόντων, τις οποίες στη συνέχει θα διοχετεύει σε ανθρώπινους υπαλλήλους. Η συμφωνία για την υποστήριξη των Call Centers της Lenovo περιλαμβάνει και άλλες πτυχές, όπως είναι, για παράδειγμα, μια λύση επαυξημένης πραγματικότητας που θα επιτρέπει στους μηχανικούς της IBM να επιθεωρούν μια συσκευή εξ αποστάσεως και να εξηγούν σε πραγματικό χρόνο τα βήματα που χρειάζονται για την επιδιόρθωσή της. Η συμφωνία αναμένεται να εφαρμοστεί στη Βόρεια και Νότια Αμερική, όπως και στην περιοχή ΕΜΕΑ.