Η Deloitte, μια από τις μεγαλύτερες συμβουλευτικές εταιρείες παγκοσμίως, επεκτείνει τις δραστηριότητες της στην Ελλάδα, επενδύοντας στην κορυφαία πλατφόρμα CRM της Salesforce, διευρύνοντας περαιτέρω το χαρτοφυλάκιο επιχειρηματικών λύσεων και υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της, αποτελώντας πλέον έναν από τους μεγαλύτερους στρατηγικούς συνεργάτες της Salesforce.

Στο πλαίσιο της νέας συνεργασίας, η Deloitte επενδύει στρατηγικά σε ανθρώπινο δυναμικό και τεχνογνωσία, με επίκεντρο την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, αναπτύσσοντας τις επιχειρηματικές μονάδες που έχουν ως στόχο την προώθηση, υλοποίηση και υποστήριξη λύσεων που βασίζονται σε τεχνολογίες Salesforce. Στόχος της εταιρείας είναι να συνδυάσει τη δύναμη και την καινοτομία των προϊόντων Salesforce, με την εμπειρία, τις βέλτιστες πρακτικές και την σε βάθος γνώση των επιμέρους επιχειρηματικών κλάδων που κατέχει η Deloitte, προκειμένου να προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις προστιθέμενης αξίας για τον πελάτη.

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε αυτό το εγχείρημα είναι το Deloitte Alexander Competence Center στη Θεσσαλονίκη, το πρότυπο κέντρο δημιουργίας τεχνογνωσίας, εκπαίδευσης και παραγωγικότητας της Deloitte στην Ελλάδα, μέσα από το οποίο δίνεται έμφαση στις νέες τεχνολογίες και την καινοτομία (όπως Salesforce, Amazon Web Services, SAP, AI, BI, IoT, Robotic Process Automation, κλπ.), με στόχο τα 200 άτομα ανθρώπινο δυναμικό, μέχρι το 2020. Στο πλαίσιο αυτό το Deloitte Alexander Competence Center στην Θεσσαλονίκη προγραμματίζει μια σειρά ενεργειών με στόχο την εξειδίκευση σε cloud τεχνολογίες και κατ’ επέκταση την πρόσληψη αποφοίτων σχολών πληροφορικής και προγραμματισμού ξεκινώντας με το Salesforce Bootcamp τον ερχόμενο Μάρτιο.