Μια επιτυχημένη χρονιά στην καρδιά της τεχνολογίας, παρά το δύσκολο περιβάλλον, ήταν το 2017, για τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ, σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν στο ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών του Δικτύου.

Για το 2018, η αλυσίδα έθεσε ως στόχο την ανάπτυξη, ενισχύοντας περαιτέρω την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη, καθώς και την γκάμα των προϊόντων και των εξελιγμένων λύσεων Τεχνολογίας που προσφέρει. Το 2017, τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ πραγματοποίησαν περίπου 20 εκατομμύρια συναλλαγές. Πάνω από 9,2 εκατομμύρια ήταν οι επισκέψεις στο ανανεωμένο germanos.gr για έρευνα και online αγορές. Όπως σημειώθηκε στο Συνέδριο, η ΓΕΡΜΑΝΟΣ, παρέμεινε Νο1 αλυσίδα στην συνείδηση των καταναλωτών, με εξειδικευμένη γνώση σε θέματα ψηφιακής τεχνολογίας, αυξάνοντας τη διαφορά από τον ανταγωνισμό.

Η εταιρεία κράτησε τον ηγετικό της ρόλο στο service κινητού, ενώ παρέμεινε πρώτη σε αναγνωρισιμότητα ως αλυσίδα καταστημάτων που ασχολείται με τηλεπικοινωνίες, κινητά τηλέφωνα ή προϊόντα υψηλής τεχνολογίας. Μεγάλη αύξηση πωλήσεων σημειώθηκε σε κατηγορίες όπως οι τηλεοράσεις, τα laptops και τα smart gadgets. Οι Tech Experts, οι εξειδικευμένοι σύμβουλοι σε θέματα τεχνολογίας, αποδείχτηκαν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της αλυσίδας το 2017. Παράλληλα, ένας στους δύο, που πήγε το κινητό του για επισκευή, επέλεξε τα καταστήματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και την υπηρεσία G-Service. Όπως ειπώθηκε στο συνέδριο, το 2018, στόχος θα είναι η ανάπτυξη, μέσω της συνεχούς βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη και της αποτελεσματικής και εξατομικευμένης εξυπηρέτησής του.