Στο συνέδριο «Καλές Πρακτικές στην Εξυπηρέτηση Πελατών» που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 22/3 (9:00πμ-17:00μμ) στο Αμφιθέατρο OTEAcademy, θα παρουσιαστούν περισσότερα από 20 case studies, τα οποία αποδεικνύουν ότι η καλή εξυπηρέτηση όχι μόνο δεν είναι πολυτέλεια, αλλά ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για τις επιχειρήσεις που επενδύουν συστηματικά στη βελτίωσή της και ένας βιώσιμος τρόπος για να αυξηθεί ο τζίρος και το μερίδιο αγοράς κάθε επιχείρησης ανεξάρτητα από το μέγεθός της.

Η Χρυσούλα Δημητρίου θα κάνει απολογισμό της 2ετούς λειτουργίας του i-bank pass της Εθνικής Τράπεζας, χάρη στο οποίο μειώθηκε δραματικά η ταχύτητα εξυπηρέτησης των πελατών ένεκα της τεχνολογίας, με αποτέλεσμα να βελτιωθεί σημαντικά η τραπεζική εμπειρία όσων εξυπηρετούνται στα καταστήματα της τράπεζας. Η Αθηνά Καλαντζή θα παρουσιάσει πώς η Παπαστράτος και το IQOS φέρνει τον καταναλωτή στο επίκεντρο, παρέχοντάς του τις κατάλληλες υπηρεσίες και εκπαιδεύοντάς τον ώστε να υιοθετήσει μια εντελώς διαφορετική εμπειρία καπνού με ένα καινοτόμο προϊόν, χτίζοντας ουσιαστικά μια νέα κατηγορία.

Ο Χρήστος Κατρισιώσης θα αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο η COSMOTE συνδυάζει την αιχμή της τεχνολογίας με την ενσυναίσθηση σε μια ξεχωριστή αρμονία, την οποία ο πελάτης με τη σειρά του θα μοιραστεί με τους γύρω του, παρέχοντας ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης. Η Μαρία Κολοκυθά θα αναφερθεί στο study των καταστημάτων DPAM του Ομίλου FOURLIS και συγκεκριμένα την δύναμη του story-telling στην εξυπηρέτηση, παρουσιάζοντας «πώς οι ιστορίες μας έγιναν όραμα και πώς το όραμά μας αγκαλιάζει τους πελάτες μας».

Δεκάδες ακόμα case studies σχετικά με εταιρείες όπως ο Όμιλος Χρυσή Ευκαιρία, η Nespresso Hellas, το Costa Navarino, η OPEL Hellas, η AFFIDEA/Ευρωϊατρική, η Stanley Black & Decker, η Fresh Line, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών, η Playmobil, η Kord Group, η Cosmos Sport, η Daikin Hellas, η Avin oil, ο Δήμος Τρικκαίων και πολλές άλλες, μπορείτε να βρείτε στο www.customerconference.gr μαζί με αναλυτικές πληροφορίες για το συνέδριο.