Για τη σημασία των κατάλληλων λύσεων ηλεκτρονικών ισχύος μιλάει ο Νίκος Γιούργας, Πρόεδρος της Nigico, καθώς και για τις νέες τάσεις του κλάδου. Επίσης παρουσιάζει το πλούσιο portfolio λύσεων και υπηρεσιών της εταιρείας, το οποίο διασφαλίζει την αδιάλειπτη λειτουργία μιας επιχείρησης με οικονομικά συμφέρον και περιβαλλοντικά φιλικό τρόπο. Στα άμεσα πλάνα της εταιρείας εντάσσεται και η ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας σε χώρες που ήδη υπάρχει εγκατεστημένη βάση της.

<‘Σελίδα 1: Οι τομείς δραστηριοποίησης της Nigico και η μέχρι τώρα πορεία της και τα τα οφέλη από τη χρήση των προϊόντων της οι επιχειρήσεις’>
NetWeek: Σε ποιους τομείς δραστηριοποιείται η Nigico; Ποια είναι η μέχρι τώρα πορεία της εταιρείας;

Νίκος Γιούργας: Η εταιρεία Nigico δραστηριοποιείται από το 1996 στην παροχή λύσεων ηλεκτρονικών ισχύος. Και λέμε λύσεις, διότι δεν προσφέρουμε απλά προϊόντα στους πελάτες μας. Ανάλογα με τις ανάγκες, τις απαιτήσεις ή τις ιδιαιτερότητες μιας εγκατάστασης, μια ομάδα ατόμων μελετά και δίνει τη βέλτιστη λύση. Είμαστε μια πλήρως καθετοποιημένη μονάδα στην αγορά του power protection. H αγορά αυτή αφορά συστήματα αδιάλειπτης λειτουργίας (UPS), ανορθωτικά συστήματα για τηλεπικοινωνίες (Telecom rectifiers), σταθεροποιητές τάσης (stabilizers), μετατροπείς συνεχούς ρεύματος (dc/ac inverters), βιομηχανικούς customized ανορθωτές και μετατροπείς όπως και συσσωρευτές όλων των τύπων. Συνεργαζόμαστε δε με κορυφαίους κατασκευαστές του κόσμου.

Προσφέρουμε επίσης την πληρέστερη παροχή υπηρεσιών με πανελλαδική κάλυψη εξυπηρετώντας άμεσα ακόμα και την πιο κρίσιμη εγκατάσταση. Διαθέτουμε  πιστοποίηση διασφάλισης ποιότητας ISO και στην τεχνική μας υποστήριξη. Οι υπηρεσίες ξεκινούν από πριν την πώληση με το pre-sales support και το project management, την αυτοψία του χώρου, τη μέτρηση της ποιότητας παροχής και συνεχίζουν και μετά την πώληση με τα συμβόλαια συντήρησης, την τεχνική υποστήριξη και άλλες υπηρεσίες συντήρησης. Εντελώς πρωτοποριακή είναι όμως η υπηρεσία τηλεσυντήρησης που προσφέρει η εταιρεία Nigico και μέσω της οποίας μπορούμε να παρακολουθήσουμε αλλά και να καταστείλουμε από απόσταση και σε ουσιαστικά μηδενικό χρόνο τεχνικά προβλήματα, 24 ώρες το 24ωρο και 365 ημέρες τον χρόνο.

Πορευόμενοι με αυτή τη φιλοσοφία, έχουμε καταφέρει να γίνουμε μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες του χώρου με σταθερά αυξανόμενη πορεία και με ένα από τα υψηλότερα μερίδια αγοράς στους προαναφερθέντες τομείς. Ενα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα της εταιρείας μας είναι η τεχνογνωσία που διαθέτουμε και το υψηλό τεχνικό και επιστημονικό επίπεδο όχι μόνο των υψηλόβαθμων στελεχών αλλά όλου του προσωπικού. Για την συνεχή ενημέρωση των εξελίξεων του χώρου, το προσωπικό της εταιρείας συμμετέχει σε εκπαιδεύσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Τα αποτελέσματα όλων αυτών αποτυπώνονται στον τζίρο της εταιρείας, ο οποίος είναι συνεχόμενα ανοδικός από την ίδρυση της. Πιο συγκεκριμένα τα τελευταία τρία χρόνια ο τζίρος κυμαίνεται στα 5,5 εκ. ευρώ με κέρδη που φτάνουν τις 360.000 ευρώ και με ρυθμό ανάπτυξης που φτάνει το 47% την τελευταία τριετία. Για το 2008, αναμένουμε ο τζίρος να φτάσει τα 6 εκ. ευρώ με κέρδη που θα φτάσουν τις 400.000 ευρώ, παρότι οι εταιρικές επενδύσεις τα τρία τελευταία χρόνια ξεπερνούν τις 900.000 ευρώ.

NetWeek: Το ζήτημα της ενέργειας είναι No.1 στις προτεραιότητες των επιχειρήσεων σήμερα. Ποια είναι τα οφέλη που συγκεντρώνουν από τη χρήση των προϊόντων σας οι επιχειρήσεις;

Νίκος Γιούργας: Πράγματι η ενέργεια είναι το βασικότερο στοιχείο για τη λειτουργία των επιχειρήσεων και όσο πιο πολύ βασιζόμαστε στην ηλεκτρική ενέργεια τόσο πιο απαραίτητη είναι η διασφάλιση της ποιότητας της παρεχόμενης ενέργειας. Η απαίτηση, λοιπόν, αδιάλειπτης λειτουργίας στον επιχειρηματικό κόσμο είναι δεδομένη. Καμία προηγμένη εφαρμογή δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ρεύμα. Με τις λύσεις που παρέχουμε, δημιουργούμε στον πελάτη μια ασπίδα ασφαλείας από τα διάφορα προβλήματα ρεύματος και διασφαλίζουμε τη συνεχή λειτουργία της εφαρμογής. Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο το ιδιαίτερα σημαντικό κόστος του downtime.

Χαρακτηριστικά, σας παραθέτουμε ότι στις ΗΠΑ μετά από έρευνα (VDC 2007 report) 45,6 δις δολάρια έχουν χαθεί το 2007 από προβλήματα στην τροφοδοσία ρεύματος στον επιχειρηματικό κόσμο. To UPS είναι συνεπώς ένα μηχάνημα με ιδιαίτερα υψηλό ROI. Η εκμηδένιση του downtime δεν ωφελεί, όμως, μόνο οικονομικά τους οργανισμούς αλλά τους οπλίζει με ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα, καθώς η διακοπή των εργασιών μιας επιχείρησης μπορεί να έχει επίπτωση στη φήμη της καθώς και στην παροχή καλών υπηρεσιών προς τους πελάτες της. Αλλωστε, έχουμε αρχίσει παντού να βλέπουμε τις ίδιες τις εταιρείες να διαφημίζουν το UPS ως ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα.
<‘here’>


<‘Σελίδα 2: Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της Nigico και τα πιο συνήθη προβλήματα που παρουσιάζονται σε μία επιχείρηση και πως μπορούν να αντιμετωπιστούν με την πρωτοποριακή υπηρεσία LifeNet’>
NetWeek: Ποια θεωρείτε πως είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά σας; Πώς διαφοροποιείστε όσον αφορά στις υπηρεσίες για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη σας;

Νίκος Γιούργας: Ενα από τα βασικότερα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματά μας είναι οι άνθρωποί μας, το δυναμικό της Nigico, που είναι πάντα κοντά στις ανάγκες των πελατών μας. Επίσης σημαντικά πλεονεκτήματά μας είναι το know-how και η μεγάλη και εξειδικευμένη εμπειρία μας στον κλάδο, η φιλική και άμεση συνεργασία με τους πελάτες μας, η ευελιξία καθώς και η ποικιλία στις προσφερόμενες λύσεις σε προϊόντα και υπηρεσίες. Ολα αυτά μας κάνουν να διαφέρουμε από τον ανταγωνισμό.

Η δομή της εταιρείας είναι φτιαγμένη με τέτοιο τρόπο ώστε μετά από κάθε ζήτηση να υπάρχει ροή εργασιών για κάθε τμήμα με άριστο συντονισμό. Σκοπός μας είναι η διασφάλιση του καλύτερου δυνατού αποτελέσματος προς τον πελάτη. Εχουμε επενδύσει πολύ στην συνεχή εκπαίδευση των ανθρώπων που ασχολούνται με την υποστήριξη των πελατών. Διαθέτουμε ένα πλήρως οργανωμένο τμήμα pre-sales που μελετά τις αιτήσεις των πελατών και δίνει την αρτιότερη λύση, καθώς και ένα τμήμα project management που αναλαμβάνει να φέρει με τον γρηγορότερο τρόπο εις πέρας ακόμα και τα πιο πολύπλοκα projects.

Με τον τρόπο αυτό διασφαλίζουμε ότι ο πελάτης θα αποκτήσει με τον οικονομικότερο και απλούστερο τρόπο την καλύτερη επένδυση. Επιπλέον η εταιρεία μας αξιοποιεί όλο το δίκτυο συνεργατών της ώστε να προσφέρει ολοκληρωμένες προτάσεις και λύσεις στους πελάτες μας. Ετσι ο πελάτης νιώθει ασφαλής διότι βλέπει πλειάδα ανθρώπων να ασχολούνται με το έργο του πράγμα το οποίο αναγνωρίζεται ως προστιθέμενη αξία. Επίσης είναι σημαντικό ότι επικεντρώνεστε στις υπηρεσίες διότι παρότι ότι τα προϊόντα έχουν διαφορές και ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα το σημαντικότερο όλων είναι η υποστήριξη που λαμβάνει ο πελάτης. Τα συστήματα που προσφέρουμε είναι «ζωντανοί οργανισμοί». Η επαφή μας με τον πελάτη ή τα πλεονεκτήματα που προσφέρουμε δεν σταματάνε με την πώληση.

Διαθέτουμε ένα πλήρως εξοπλισμένο τεχνικό τμήμα στο οποίο έχουμε επενδύσει όχι μόνο υλικοτεχνικά αλλά και σε εξειδικευμένο προσωπικό, το οποίο απαρτίζεται από 15 ηλεκτρολόγους και μηχανικούς με εκπαιδεύσεις στο εξωτερικό. Για τη διασφάλιση των καλύτερων και πληρέστερων υπηρεσιών μετά την πώληση στους πελάτες, η εταιρεία διαθέτει εναλλακτικά πακέτα υποστήριξης, προληπτικές συντηρήσεις, υπηρεσίες μέτρησης της ποιότητας ρεύματος της εγκατάστασης, καθώς και τη μοναδική στην ελληνική αγορά υπηρεσία υποστήριξης Life.net. Επιπλέον στην προσπάθειά μας να μεταδώσουμε τη γνώση του αντικειμένου και στους πελάτες μας διεξάγουμε σεμινάρια εκπαίδευσης με τον τίτλο Nigico Support & Consulting.

Τέλος, γνωρίζοντας πόσο σημαντικό είναι για τον πελάτη η αμεσότητα της εξυπηρέτησης, παρέχουμε ταχεία και άμεση επέμβαση, όχι μόνο στην Αττική, αλλά και στην υπόλοιπη Ελλάδα, καθώς έχουμε κέντρα εξυπηρέτησης πελατών σε πόλεις που μπορούν να εξυπηρετήσουν όλη την επικράτεια.

NetWeek: Προσφέρετε μία πρωτοποριακή υπηρεσία υπό την ονομασία LifeNet. Ποια είναι τα συνήθη προβλήματα που παρουσιάζονται σε μία επιχείρηση και πως μπορεί η υπηρεσία σας να τα προλάβει, προτού γίνουν μη αναστρέψιμα;

Νίκος Γιούργας: Η υπηρεσία Life.net είναι μια πραγματικά πρωτοποριακή υπηρεσία για τα ελληνικά δεδομένα με την οποία επιτυγχάνεται η μεγιστοποίηση του χρόνου ζωής του UPS και η ελαχιστοποίηση του downtime. Από το κέντρο ελέγχου Life Command Center που βρίσκεται στην έδρα μας γίνεται τηλεπαρακολούθηση των UPS από εξειδικευμένους τεχνικούς μας 24 ώρες το 24ωρο, 365 ημέρες το χρόνο.

Ετσι, αναλύοντας πάνω από 100 παραμέτρους λειτουργίας του UPS, έχουμε τη δυνατότητα να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή τόσο την κατάσταση λειτουργίας του όσο και τις συνθήκες του περιβάλλοντός του (π.χ. δίκτυο παροχής, θερμοκρασία χώρου κ.λπ.) και να ειδοποιούμε έγκαιρα τον πελάτη προκειμένου να προλάβουμε πιθανό πρόβλημα.

Επίσης σε ορισμένες περιπτώσεις μπορούμε με τους κατάλληλους χειρισμούς να αποκαθιστούμε το πρόβλημα, ακόμα και από απόσταση. Στην περίπτωση που προκύψει βλάβη σε κάποιο UPS κάνουμε εντοπισμό της βλάβης απομακρυσμένα και γνωρίζοντας έτσι με ακρίβεια τα ανταλλακτικά που θα απαιτηθούν για την αποκατάστασή της και μειώνοντας συνεπώς αισθητά το χρόνο αποκατάστασης βλάβης. Καταλαβαίνετε λοιπόν πόσο κρίσιμη και σημαντική είναι η υπηρεσία αυτή για έναν οργανισμό που διαθέτει πολλά ή απομακρυσμένα sites.

Τέλος με την υπηρεσία Life.net ο πελάτης λαμβάνει κάθε 2 μήνες ένα πολύ χρήσιμο report, το οποίο περιέχει στατιστικά τόσο της λειτουργίας του UPS όσο και του περιβάλλοντός του, βοηθώντας τον έτσι να βγάλει σημαντικά συμπεράσματα για την εγκατάστασή του.
<‘here’>


<‘Σελίδα 3: Η «καλύτερη περίοδο» για την εταιρεία τα τελευταία 12 χρόνια και οι προσδοκίες και οι στόχοι που θέλει η εταιρεία να επιτευχθούν με την επένδυση σε καινούριες εγκαταστάσεις’>
NetWeek: Δραστηριοποιείστε στην ελληνική αγορά εδώ και 12 χρόνια. Ποια θεωρείτε ως «καλύτερη περίοδο» για την εταιρεία αυτά τα χρόνια και γιατί;

Νίκος Γιούργας: Τα τελευταία τρία χρόνια χαρακτηρίζονται ως χρόνια ιδιαίτερης ανάπτυξης σε μερίδιο και κέρδη, με την εταιρεία να έχει συμμετάσχει στα μεγαλύτερα έργα της ελληνικής αγοράς και να έχει εδραιωθεί ως μια από τις μεγαλύτερες και πιο αξιόπιστες εταιρείες του χώρου. Η εμπιστοσύνη που δείχνει η αγορά στην εταιρεία μας αποτυπώνεται με την αύξηση της πελατειακής και εγκατεστημένης βάσης, έχοντας πάνω από 500 ενεργούς πελάτες, την αύξηση πωλήσεων άνω των 6.000.000 ευρώ και του προσωπικού άνω των 35 ατόμων. Καθώς όμως έχουμε κάνει ιδιαίτερα μεγάλες επενδύσεις τα τελευταία αυτά χρόνια, η αναμονή της απόδοσης των επενδύσεων αυτών στο άμεσο μέλλον μας δίνει την σιγουριά να πούμε ότι τα καλύτερα έρχονται.

NetWeek: Πρόσφατα μετακομίσατε σε καινούργιες εγκαταστάσεις, γεγονός που υποδηλώνει την ανάπτυξη της εταιρείας. Ποιες είναι οι προσδοκίες και οι στόχοι που θέλετε να πετύχετε με αυτή την επένδυση;

Νίκος Γιούργας: Η εταιρεία πράγματι επενδύει συνεχώς με σκοπό την ανάπτυξη και τη βελτίωση της απόδοσης και των συνθηκών εργασίας. Το καινούργιο αυτόνομο κτήριο, 1.600 τ.μ., με τις εξαίρετες νέες υποδομές, βελτιώνει ουσιαστικά την καθημερινή μας εργασία και παρέχει δυνατότητες πολύ υψηλών προδιαγραφών και επιδόσεων. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε ότι έχουμε δημιουργήσει έναν καινούργιο χώρο συναρμολόγησης και ελέγχου, στον οποίο πλέον μπορούμε να ετοιμάσουμε έως και 5 τεμάχια UPS ισχύος 100KVA την ημέρα ή και 10 ανορθωτικά συστήματα των 600Amp, καθώς και test area όπου μπορούμε να κάνουμε έλεγχο των μηχανημάτων  παρουσία του πελάτη. Με την υποδομή αυτή είμαστε δυναμικά παρόντες ακόμα και στα ιδιαιτέρου μεγάλου μεγέθους έργα με απαιτητικά γρήγορο roll out.

Επιπλέον στις εγκαταστάσεις μας υπάρχει χώρος εκπαιδεύσεων χωρητικότητας 30 ατόμων, όπου μπορούμε να εκπαιδεύουμε μηχανικούς πελατών και συνεργατών μας με σκοπό τη βελτίωση της γνώσης του αντικειμένου. Η συνύπαρξη στο ίδιο κτήριο του service, της αποθήκης ανταλλακτικών, της αποθήκης προϊόντων, του τμήματος logistics και των διοικητικών υπηρεσιών, αποτελεί μια εξαίρετα αποδοτική αλυσίδα με σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη. Η επιλογή αυτή των νέων εγκαταστάσεων αποτελεί το θεμέλιο λίθο και για περαιτέρω ανάπτυξη.

Η υποδομή του κτηρίου είναι για 80 άτομα προσωπικό και έχουν γίνει νέες κεντρικές ηλεκτρολογικές υποδομές με νέο δίκτυο, κεντρική σύνδεση UPS και γεννήτριας, κεντρική ψύξη/ θέρμανση και meeting rooms σε κάθε όροφο αλλά και με μια αποθήκη όπου μπορούν να στεγαστούν έως και 218 παλέτες εμπορευμάτων. Οι στόχοι μας από τέτοιες επενδύσεις είναι η βελτίωση της ποιότητας των παροχών μας προς τον πελάτη αλλά και η ανάπτυξη σε νέες αγορές και κλάδους.
<‘here’>


<‘Σελίδα 4: Πώς συμβάλλουν τα προϊόντα της Nigico στην εξοικονόμηση ενέργειας και τα πλεονεκτήματα που προσφέρουν τα UPS που φέρουν «transformerless technology» στον πελάτη’>
NetWeek: Από τους σημαντικότερους προβληματισμούς μίας σύγχρονης επιχείρησης είναι η μείωση κατανάλωσης ρεύματος -που επιβαρύνει το περιβάλλον. Πώς μπορούν να συμβάλλουν τα προϊόντα σας στην εξοικονόμηση ενέργειας, η οποία δεν ωφελεί μονάχα το περιβάλλον αλλά και την «τσέπη» της επιχείρησης;

Νίκος Γιούργας: Η εταιρεία έχει μια ιδιαίτερη περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση η οποία διέπει εκ βαθέων τη φιλοσοφία της και δεν εκλαμβάνεται ως απλά μια «μόδα». Η φιλοσοφία της εταιρείας στηρίζεται στην ανεύρεση λύσεων με τη μικρότερη δυνατή επιβάρυνση του περιβάλλοντος. Είμαστε από τις πρώτες εταιρείες της ελληνικής αγοράς, όπου το 2003 φέραμε υψηλής ισχύος συστήματα AC tranformerless και DC με κριτήριο την υψηλότερη δυνατή απόδοση και με τις μικρότερες δυνατές απώλειες, παρότι εκείνη την εποχή στην αγορά υπήρχε έντονος σκεπτικισμός όσον αφορούσε στην τεχνολογία αυτή.

Είναι επίσης σημαντικό και το οικονομικό όφελος που δίνουν στις επιχειρήσεις τα προϊόντα που διαθέτουμε. Η μεγάλη απόδοση των μηχανημάτων σημαίνει μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας και συνεπώς σημαντικό όφελος στην αξία χρήσης (TCO), φέροντας έτσι άμεση απόσβεση της αρχικής επένδυσης αγοράς. Συνεπώς, ένα UPS με απόδοση 94% σε σχέση με ένα άλλο απόδοσης 90% μπορεί να φέρει μειωμένα τιμολόγια της ΔΕΗ από τη λειτουργία του UPS και του κλιματισμού του χώρου των UPS.

Εάν κάνουμε τους υπολογισμούς με κόστος KWh=0,13 ευρώ, συμπεραίνουμε ότι ένα UPS 100KVA με απόδοση 94% σε σχέση με ένα UPS 100KVA με απόδοση 90% μπορεί να επιφέρει οικονομία σε λειτουργικά έξοδα που φτάνει τα 30.000/πενταετία! Πρωτοποριακά είναι και τα ανορθωτικά συστήματα που διαθέτουμε, τα οποία έχουν την μεγαλύτερη απόδοση της αγοράς (96%) και παρέχουν συνεπώς ιδιαίτερα μεγάλα οφέλη στο κόστος λειτουργίας.

Σε ένα τυπικό τηλεπικοινωνιακό κόμβο με κατανάλωση 16KW ένας κοινός ανορθωτής σύγχρονης τεχνολογίας με απόδοση 92% σπαταλάει ποσοστό ενέργειας 8%. Αρα σε ετήσια λειτουργία υπάρχει σπατάλη 12.000kWh ή 1.680$. Με τους νέους ανορθωτές που προσφέρουμε η σπατάλη ενέργειας μειώνεται στο μισό, άρα υπάρχει οικονομία 50%. Η οικονομία όμως δεν σταματά εκεί καθώς μειώνονται σημαντικά και οι ανάγκες κλιματισμού.

Αν μάλιστα σκεφτούμε ότι ο κάθε τηλεπικοινωνιακός πάροχος έχει ένα μεγάλο αριθμό κόμβων καταλαβαίνουμε ότι προκύπτει σημαντικό όφελος και ταχύτατη απόσβεση από τη χρήση των ανορθωτών. Το όφελος στο συγκεκριμένο παράδειγμα είναι και περιβαλλοντικό καθώς μειώνονται κατά 4 τόνους /έτος οι εκπομπές CO2.

NetWeek: Αναφέρατε τα UPS που φέρουν «transformerless technology» και εξοικονομούν σημαντικά ποσά ενέργειας. Ποια πλεονεκτήματα προσφέρει η τεχνολογία αυτή στον πελάτη;

Νίκος Γιούργας: Τα UPS καταναλώνουν σημαντικά ποσά ενέργειας. Η τεχνολογία transformerless δίνει μεγαλύτερη απόδοση στο UPS με αποτέλεσμα να έχουμε σημαντική οικονομία στα λειτουργικά έξοδα. Τα οφέλη των συστημάτων transformerless UPS είναι πολλαπλά:

  • Μειωμένα τιμολόγια της ΔΕΗ από τη λειτουργία του UPS  εως και 20%
  • Μειωμένα τιμολόγια της ΔΕΗ από τη χρήση για τον κλιματισμό του χώρου των UPS εως και 15%
  • Τα transormeless UPS είναι σημαντικά μικρότερα σε διαστάσεις και βάρος με αποτέλεσμα να υπάρχει σημαντική οικονομία στο χώρο που καταλαμβάνουν και λιγότερες ειδικές ενισχύσεις δαπέδων
  • Στα transormeless UPS στην ουσία χρησιμοποιείται η τεχνολογία IGBT τόσο στην ανόρθωση όσο και στην μετατροπή DC/AC. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα τη μείωση αρμονικών ρεύματος και τάσης αντίστοιχα σε επίπεδα 3%
  • Η χαμηλή αρμονική παραμόρφωση εισόδου δημιουργεί πρακτικά λιγότερη “ενόχληση” στην τροφοδοσία του UPS. Αυτό σημαίνει ότι στην είσοδο του UPS απαιτείται μικρότερη ισχύ για τη λειτουργία του άρα και μικρότερη χρήση και επιλογή ενός ηλεκτροπαραγωγού ζεύγους. Κατ’ επέκταση οι ασφάλειες εισόδου και η διατομή των καλωδίων εισόδου είναι αρκετά μικρότερα και οικονομικότερα.

Για τους παραπάνω λόγους οι λύσεις με transformerless UPS κρίνονται οι συμφέρουσες. Βεβαίως η τεχνολογία αυτή έχει κάποια όρια ισχύος και προς το παρόν μπορεί να διατεθεί μόνο ως 300KVA φορτία. Σύντομα όμως θα ξεπεραστεί και αυτό το όριο.
<‘here’>


<‘Σελίδα 5: Τα UPS της επόμενης γενιάς και η στρατηγική της εταιρείας για το μέλλον’>
NetWeek: Τι να περιμένουμε από τα UPS της επόμενης γενιάς;

Νίκος Γιούργας: Εδώ και 2 χρόνια έχει ξεκινήσει μια καινούργια επανάσταση στα UPS μέχρι τα 250KVA. Είμαστε και πάλι πρωτοπόροι και υποστηριχτές αυτού του νέου σχεδιασμού. Η ανάγκη ξεκίνησε από την απαίτηση υψηλών επιπέδων διαθεσιμότητας ρεύματος 99,9999% για πολλά data centers, η υψηλή απαίτηση απόδοσης και χαμηλών αρμονικών με τα προηγούμενα οφέλη αλλά και απαίτηση γρήγορης επισκευασιμότητας σε περίπτωση αστοχίας κάποιας μονάδας UPS. Η καλύτερη και μοναδική λύση που θα μπορούσε να δοθεί ήταν με την εγκατάσταση παράλληλων συστημάτων
 
Μια νέα λύση έρχεται όμως με τα νέα UPS με modular design. Δηλαδή για πολύ κρίσιμες εγκαταστάσεις ξεφεύγουμε από τους παραδοσιακούς τρόπους παραλληλίας και οδηγούμαστε σε λύσεις όπου σταδιακά και πάντα με εφεδρεία ενός module (για κάλυψη της απαίτησης N+1), καλύπτουμε την πλήρη ισχύ. Ετσι καταφέρνουμε να μην υπάρχει single point of failure, η επισκευή της μονάδας να είναι υπόθεση 10 λεπτών, άρα η διαθεσιμότητα σε ενέργεια να αγγίζει το 99,9999%. Τέλος με αυτό τον σχεδιασμό επιτυγχάνεται ισχύς UPS modular design 150 ΚVA με τους συσσωρευτές σε ένα ερμάριο ή ισχύς με modular design 250 KVA με τους συσσωρευτές συνολικά σε δύο ερμάρια.

Στα επόμενα χρόνια όλοι οι μεγάλοι κατασκευαστές UPS θα έχουν αναπτύξει και ενσωματώσει αυτή την τεχνολογία του modular UPS στην γκάμα τους.

NetWeek: Ποια είναι η στρατηγική της εταιρεία για το μέλλον;

Νίκος Γιούργας: Είναι ιδιαιτέρως σημαντικό για την εταιρεία μας να είμαστε συνεπείς στις εξελίξεις και να αφομοιώνουμε αποτελεσματικά και δημιουργικά τις καινοτομίες του χώρου. Αρα είμαστε σε διαρκή διαδικασία διεύρυνσης της προϊοντικής μας γκάμας και ενίσχυσης της δικής μας σειράς προϊόντων με την επωνυμία NRG.

Στα άμεσα πλάνα μας εντάσσεται και η ενίσχυση της εξαγωγικής μας δραστηριότητας σε χώρες που ήδη έχουμε εγκατεστημένη βάση, διευρύνοντας με τον τρόπο αυτό το επιτυχημένο μοντέλο που έχουμε εδραιώσει στην Ελλάδα. Ανεξαρτήτως όμως του μεγέθους ανάπτυξης, στόχος μας είναι να κρατήσουμε το πελατοκεντρικό μας προφίλ και να είμαστε πάντα κοντά στον πελάτη, υποστηρίζοντάς τον με τον αμεσότερο και πληρέστερο τρόπο.
<‘here’>