Οργανισμός προστασίας καταναλωτών στην Κίνα ξεκίνησε νομικές διαδικασίες εναντίον της Samsung σχετικά με τις προ-εγκατεστημένες εφαρμογές – “bloatware” – στις συσκευές της.

Ο οργανισμός υποστηρίζει ότι οι καταναλωτές δεν θέλουν το λογισμικό και πρόσθεσε ότι η εταιρεία καθιστά ιδιαίτερα δύσκολη τη διαδικασία διαγραφής  τους. Σημειώνεται ότι η Επιτροπή Καταναλωτής της Σαγκάης ξεκίνησε ανάλογη διαδικασία εναντίον της κινεζικής κατασκευαστικής εταιρείας τηλεφώνων Oppo. Η επιτροπή δήλωσε ότι αναγκάστηκε να προβεί σε νομικές διαδικασίες καθώς ένας μεγάλος αριθμός καταναλωτών είχαν καταθέσει παράπονα σχετικά με τις προ-εγκατεστημένες εφαρμογές, οι οποίες καταλάμβαναν πολύ χώρο στις συσκευές τους και κατανάλωναν δεδομένα από τα πακέτα τους όταν αναβαθμίζονταν. Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η επιτροπή, ένα στάνταρντ Galaxy Note 3 μπορεί να περιέχει μέχρι και 44 προ-εγκατεστημένα προγράμματα που δεν μπορούν να διαγραφούν ούτε να απενεργοποιηθούν, ενώ μία συσκευή της Oppo περιείχε 47 τέτοιες εφαρμογές που δεν μπορούν να διαγραφούν. Η Samsung σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι ακόμη δεν έχει λάβει την επίσημη καταγγελία της επιτροπής, ωστόσο τόνισε ότι θα εξετάσει προσεκτικά τα έγγραφα για να καθορίσει τις επόμενες κινήσεις της.