Στην κατηγορία των "Leaders" κατέταξε τις λύσεις Siebel CRM της Oracle και Oracle CRM On Demand η Gartner στην έκθεσή της με τίτλο "Magic Quadrant for Sales Force Automation (SFA), 2011".

Όπως επισημαίνεται από την πλευρά της Gartner, “Οι εταιρείες που κατατάσσονται στην κατηγορία των “Leaders” επιδεικνύουν ένα όραμα που ορίζει την αγορά σχετικά με το πώς μπορεί η τεχνολογία να βοηθήσει τα κορυφαία στελέχη πωλήσεων να επιτύχουν τους στόχους της επιχείρησης. Παράλληλα, οι εν λόγω εταιρείες διαθέτουν εκτελεστική ικανότητα με βάση αυτό το όραμα μέσω προϊόντων, υπηρεσιών και τεκμηριωμένων επιχειρηματικών αποτελεσμάτων όσον αφορά στα έσοδα και τα κέρδη”.

Υπογραμμίζεται πως το Siebel CRM της Oracle παρέχει ένα ευρύ συνδυασμό δυνατοτήτων ώστε οι επιχειρήσεις να είναι σε θέση να διαχειριστούν το σύνολο των τμημάτων με τα οποία έρχεται σε επαφή ο πελάτης και στη συνέχεια να αναλύσουν με αποτελεσματικό τρόπο τη συγκεκριμένη πληροφορία.  Όσο για το Oracle CRM On Demand, αποτελεί μια οικονομικά προσιτή πλατφόρμα SaaS (Software as a Service) που παρέχει μια μεγάλη γκάμα δυνατοτήτων σχετικά με τους τομείς των πωλήσεων, του marketing και της εξυπηρέτησης των πελατών.