netweek - Κοnica Minolta: Το τρίπτυχο της επιτυχίας στις εκτυπωτικές λύσεις

Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Κοnica Minolta: Το τρίπτυχο της επιτυχίας στις εκτυπωτικές λύσεις

27 Μαΐου 2013 | 10:49 Γράφει το NetWeek  Editor Topics: Products,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος, President & Managing Director

H Κοnica Minolta έχει μια μακροχρόνια ιστορία, η οποία χαρακτηρίζεται από πνεύμα ομαδικότητας και συνέπειας, στηρίζεται στα έμπειρα στελέχη της και έχει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός της τον πελάτη, μέσα από την ικανοποίηση των αναγκών του. Τα κορυφαία στελέχη της εταιρείας μιλάνε στο netweek για τις εξελιγμένες τεχνολογίες και υπηρεσίες υποστήριξης που προσφέρουν στο χώρο της εκτύπωσης.

Ο Νικόλαος Τσιμπούκας, Sales Director της Konica Minolta Ελλάς, καταγράφει τις σημαντικότερες τάσεις που χαρακτηρίζουν την ελληνική αγορά εκτυπωτών και επισημάνει εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν την Konica Minolta να ξεχωρίζει στην αγορά.

netweek: Ποιες είναι οι τάσεις που χαρακτηρίζουν τις εκτυπώσεις στις επιχειρήσεις σήμερα;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
H τάση είναι, σίγουρα, η συγκεντροποίηση-βελτιστοποίηση της εκτυπωτικής διαδικασίας. Οι εταιρείες θέλουν έναν πάροχο για να καλύψει όλες τις ανάγκες τους, ο οποίος θα τους προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες και όχι απλά μία λύση. Οταν μιλάμε για ολοκληρωμένες υπηρεσίες περιλαμβάνουμε όλες τις ενέργειες, από την παράδοση μέχρι τη διαχείριση της όλης διαδικασίας σε υπηρεσίες, τεχνική εξυπηρέτηση και hardware.

Αυτό που ενδιαφέρει πρωτίστως μια εταιρεία, όσον αφορά την προμήθεια μιας εκτυπωτικής λύσης, είναι να συνεργαστεί με έναν πάροχο για τα επόμενα 3-5 χρόνια. Φυσικά εξετάζει και την τιμή, αλλά παράλληλα εξετάζει και άλλα στοιχεία, όπως είναι η τεχνική εξυπηρέτηση, αλλά και το after sales support. Φυσικά, μεγάλη σημασία έχει και η ασφάλεια πλέον. Ανεξάρτητες μελέτες έχουν καταδείξει το πρόβλημα της ασφάλειας, όπου το 80% περίπου των περιπτώσεων βιομηχανικής κατασκοπείας έχουν συμβεί μέσα από ένα πολυλειτουργικό εκτυπωτικό μηχάνημα.

Οι εταιρείες ενδιαφέρονται πολύ για λειτουργίες που δείχνουν, για παράδειγμα, ποιος εκτυπώνει και τι, ώστε να μην διαρρέουν κρίσιμα εταιρικά δεδομένα. Σημασία, βέβαια, έχει και το κομμάτι της χρηματοδότησης. Σε αυτό μπορεί να συμβάλλει η Konica Minolta καθώς κάνει η ίδια χρηματοδότηση των έργων της, χωρίς να παρεμβαίνει σε αυτά τραπεζικός δανεισμός, με τη μορφή leasing. Μια δυνατότητα που στη χώρα μας επιλέγεται όλο και συχνότερα από τις εταιρείες για την κάλυψη επενδυτικών αναγκών τους.

netweek: Με ποιο τρόπο η Konica Minolta μπορεί να καλύψει όλες αυτές τις ανάγκες;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
Το δυνατό μας σημείο ως Konica Minolta είναι ότι μπορούμε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε μια λύση, η οποία θα μπορεί να εφαρμοστεί από μια μικρομεσαία (SMB) εταιρεία έως και μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου – καθώς μπορούμε να καλύψουμε Global Major Accounts projects.

Για να το πετύχουμε αυτό διαθέτουμε το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο μπορεί να σχεδιάσει και να υλοποιήσει οποιαδήποτε λύση είναι βέλτιστη για τον πελάτη . Και αναφερόμαστε σε presales, sales και after sales. Προσφέρουμε, επίσης, τεχνική εξυπηρέτηση σε όλη σχεδόν την Ελλάδα, μέσω των εκπαιδευμένων συνεργατών μας. Διαθέτουμε, ακόμα, μια μεγάλη γκάμα software μαζί με τα εκτυπωτικά μηχανήματα, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες – από ένα μικρό εκτυπωτή Α4 μέχρι ένα επαγγελματικό μηχάνημα production printing. Η δύναμη μας είναι η ίδια η Konica Minolta, είναι οι άνθρωποί μας.

H Konica Minolta δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1971, ως K. Bλαχόπουλος. Διαθέτει, λοιπόν, την εμπειρία όλων αυτών των ετών δραστηριοποίησης στο χώρο της εκτύπωσης. Ως πολυεθνική δραστηριοποιείται από το 2008, οπότε έγινε και η αναδιοργάνωση των τμημάτων με νέα δυναμική, συνδυάζοντας το παλιό με το καινούργιο.

netweek: Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν τις λύσεις σας να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες της αγοράς;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
Αυτό που μας διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες εταιρείες είναι ότι εφαρμόζοντας το συνδυασμό των εκτυπωτικών μηχανημάτων με το software σε οποιοδήποτε τομέα - είτε έχει να κάνει με user accounting είτε με τη διαχείριση εγγράφων κ.λπ. -  μας κάνει να προσφέρουμε μια μοναδική λύση. Η πρόσθετη παράμετρος που βάζουμε ως Konica Minolta και δίνουμε βάρος είναι η αντίληψη των ανθρώπων μας, οι οποίοι, σε όλα τα στάδια εφαρμογής μιας λύσης, βρίσκονται κοντά στον πελάτη.

netweek: Ποια είναι η θέση της Konica Minolta στην ελληνική αγορά;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
Υπάρχουν τρεις τομείς που μας ενδιαφέρουν: η αγορά A3/A4 MFP συνολικά, η αγορά Α3 (ασπρόμαυρα και έγχρωμα μηχανήματα) και η αγορά Α4 (ασπρόμαυρα και έγχρωμα μηχανήματα). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της διεθνούς ανεξάρτητης εταιρείας ερευνών αγοράς Infosource, η Konica Minolta κατείχε στην Ελλάδα τo πρώτο τρίμηνο του 2010 το 12,5% της αγοράς, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2013 αυτό το ποσοστό θα αυξηθεί στο 29% περίπου.

Όπως βλέπετε, υπάρχει μια μεγάλη βελτίωση στη συνολική αγορά Α3/Α4 MFP, η οποία δεν έγινε άμεσα, αλλά  σταδιακά. Το θετικό για εμάς είναι ότι στην αγορά των έγχρωμων συστημάτων Α3, από 29% το 2010 φθάσαμε στο 40% το πρώτο τρίμηνο του 2013. Επιπλέον, στην αγορά ασπρόμαυρων Α3 MFP από 10,8% το 2010, για το πρώτο τρίμηνο του 2013 αναμένουμε να φθάσουμε στο 37% περίπου. Αυτή η ανάπτυξη προήλθε από την προσπάθεια που καταβάλλουμε καθημερινά όλοι στην εταιρεία, με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια και χωρίς έκπτωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Ουσιαστικά, αυτό που θέλουμε είναι να μπορούμε να προσφέρουμε τις κατάλληλες λύσεις, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, μέσω των εξειδικευμένων τμημάτων μας. Δεν περιοριζόμαστε στην εφαρμογή των λύσεων μας, αλλά κοιτάμε και το μέλλον: πώς αυτές μπορούν να εξελιχθούν, πώς μπορούν να οδηγήσουν σε ακόμα μεγαλύτερη μείωση κόστους και σε ακόμα μεγαλύτερη βελτιστοποίηση μέσα στη λειτουργία μιας εταιρείας. Τέλος, τονίζω ότι τα νούμερα δεν είναι μονοδιάστατα, δεν έρχονται από μια κατηγορία επιχειρήσεων.

Προέρχονται από ένα μείγμα εταιρειών, από πολύ μικρές μέχρι πολύ μεγάλες επιχειρήσεις. Μεγάλη σημασία για εμάς έχει και το δίκτυο συνεργατών μας, ένα από τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα, το οποίο μπορεί να καλύψει τις εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών μας σχεδόν σε όλη την Ελλάδα – μέσα από online κεντρική διαχείριση των logistics και των βλαβών που γίνεται από εμάς.

netweek: Αυτό είναι και το μοντέλο που χρησιμοποιεί η Konica Minolta στην Ελλάδα για να αναπτυχθεί;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
H Κοnica Minolta είναι μια πολύ μεγάλη εκτυπωτική εταιρεία παγκοσμίως και δεν θα μπορούσε στην Ελλάδα να είναι κάτι το λιγότερο, να μην υπάρχει κλάδος της οικονομίας που να μην προσεγγίζει εξίσου. Εμείς προσεγγίζουμε όλους τους κλάδους μέσω των αντίστοιχων τμημάτων εξειδίκευσης της εταιρείας μας.

Αυτό σημαίνει ότι δεν κοιτάμε μονοδιάστατα μια αγορά - πουλάμε και στο Δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, στις ατομικές επιχειρήσεις, αλλά και στους πολυεθνικούς ομίλους, στους επαγγελματίες των γραφικών τεχνών, ακόμα και στο συνοικιακό βιβλιοπωλείο. Για να γίνει αυτό χρειάζονται οι κατάλληλα εκπαιδευμένοι άνθρωποι μέσα στην εταιρεία που θα μπορούν να προσεγγίζουν όλους αυτούς τους κλάδους.

Οσον αφορά το Δημόσιο, θα ήθελα να προσθέσω ότι μας ενδιαφέρει, ότι έχουμε την κατάλληλη τεχνογνωσία και ότι είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε στην καλύτερη οργάνωσή του, στη βελτιστοποίηση της όλης διαδικασίας, αναλαμβάνοντας συμβουλευτικό ρόλο. Διαθέτουμε τεχνογνωσία που μπορεί να μεταφερθεί από την εμπειρία μας στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και από την ενημέρωση που έχουμε από αντίστοιχα εγχειρήματα που έχει αναλάβει η Konica Minolta σε άλλες χώρες. Το κομμάτι της εκτυπωτικής διαδικασίας στο Δημόσιο χωράει πολλές ακόμα βελτιώσεις και μπορούμε να βοηθήσουμε σημαντικά σε αυτό.

Τελος, θέλω να επαναλάβω για άλλη μια φορά ότι οι πωλητές μας προσφέρουν λύσεις, δεν περιορίζονται στην πώληση ενός εκτυπωτικού μηχανήματος. Επίσης, δεν είμαστε μια εταιρεία που οι πελάτες θα μας έχουν δίπλα τους μόνο στην πώληση. Θα είμαστε δίπλα τους ανά πάσα στιγμή και θα τους υποστηρίζουμε όταν μας χρειάζονται και όσο θα διαρκεί το συμβόλαιό μας. Το after sales που προσφέρουμε στον πελάτη είναι μοναδικό. Εχει μάλιστα δοκιμαστεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, όπου σταθήκαμε δίπλα στους συνεργάτες μας.

Ο Νικόλαος Τσιμπούκας, Sales Director της Konica Minolta Ελλάς, καταγράφει τις σημαντικότερες τάσεις που χαρακτηρίζουν την ελληνική αγορά εκτυπωτών και επισημάνει εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν την Konica Minolta να ξεχωρίζει στην αγορά.

netweek: Ποιες είναι οι τάσεις που χαρακτηρίζουν τις εκτυπώσεις στις επιχειρήσεις σήμερα;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
H τάση είναι, σίγουρα, η συγκεντροποίηση-βελτιστοποίηση της εκτυπωτικής διαδικασίας. Οι εταιρείες θέλουν έναν πάροχο για να καλύψει όλες τις ανάγκες τους, ο οποίος θα τους προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες και όχι απλά μία λύση. Οταν μιλάμε για ολοκληρωμένες υπηρεσίες περιλαμβάνουμε όλες τις ενέργειες, από την παράδοση μέχρι τη διαχείριση της όλης διαδικασίας σε υπηρεσίες, τεχνική εξυπηρέτηση και hardware.

Αυτό που ενδιαφέρει πρωτίστως μια εταιρεία, όσον αφορά την προμήθεια μιας εκτυπωτικής λύσης, είναι να συνεργαστεί με έναν πάροχο για τα επόμενα 3-5 χρόνια. Φυσικά εξετάζει και την τιμή, αλλά παράλληλα εξετάζει και άλλα στοιχεία, όπως είναι η τεχνική εξυπηρέτηση, αλλά και το after sales support. Φυσικά, μεγάλη σημασία έχει και η ασφάλεια πλέον. Ανεξάρτητες μελέτες έχουν καταδείξει το πρόβλημα της ασφάλειας, όπου το 80% περίπου των περιπτώσεων βιομηχανικής κατασκοπείας έχουν συμβεί μέσα από ένα πολυλειτουργικό εκτυπωτικό μηχάνημα.

Οι εταιρείες ενδιαφέρονται πολύ για λειτουργίες που δείχνουν, για παράδειγμα, ποιος εκτυπώνει και τι, ώστε να μην διαρρέουν κρίσιμα εταιρικά δεδομένα. Σημασία, βέβαια, έχει και το κομμάτι της χρηματοδότησης. Σε αυτό μπορεί να συμβάλλει η Konica Minolta καθώς κάνει η ίδια χρηματοδότηση των έργων της, χωρίς να παρεμβαίνει σε αυτά τραπεζικός δανεισμός, με τη μορφή leasing. Μια δυνατότητα που στη χώρα μας επιλέγεται όλο και συχνότερα από τις εταιρείες για την κάλυψη επενδυτικών αναγκών τους.

netweek: Με ποιο τρόπο η Konica Minolta μπορεί να καλύψει όλες αυτές τις ανάγκες;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
Το δυνατό μας σημείο ως Konica Minolta είναι ότι μπορούμε να σχεδιάσουμε και να υλοποιήσουμε μια λύση, η οποία θα μπορεί να εφαρμοστεί από μια μικρομεσαία (SMB) εταιρεία έως και μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου – καθώς μπορούμε να καλύψουμε Global Major Accounts projects.

Για να το πετύχουμε αυτό διαθέτουμε το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό, το οποίο μπορεί να σχεδιάσει και να υλοποιήσει οποιαδήποτε λύση είναι βέλτιστη για τον πελάτη . Και αναφερόμαστε σε presales, sales και after sales. Προσφέρουμε, επίσης, τεχνική εξυπηρέτηση σε όλη σχεδόν την Ελλάδα, μέσω των εκπαιδευμένων συνεργατών μας. Διαθέτουμε, ακόμα, μια μεγάλη γκάμα software μαζί με τα εκτυπωτικά μηχανήματα, καλύπτοντας όλες τις ανάγκες – από ένα μικρό εκτυπωτή Α4 μέχρι ένα επαγγελματικό μηχάνημα production printing. Η δύναμη μας είναι η ίδια η Konica Minolta, είναι οι άνθρωποί μας.

H Konica Minolta δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 1971, ως K. Bλαχόπουλος. Διαθέτει, λοιπόν, την εμπειρία όλων αυτών των ετών δραστηριοποίησης στο χώρο της εκτύπωσης. Ως πολυεθνική δραστηριοποιείται από το 2008, οπότε έγινε και η αναδιοργάνωση των τμημάτων με νέα δυναμική, συνδυάζοντας το παλιό με το καινούργιο.

netweek: Ποια είναι εκείνα τα χαρακτηριστικά που κάνουν τις λύσεις σας να ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες της αγοράς;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
Αυτό που μας διαφοροποιεί από τις υπόλοιπες εταιρείες είναι ότι εφαρμόζοντας το συνδυασμό των εκτυπωτικών μηχανημάτων με το software σε οποιοδήποτε τομέα - είτε έχει να κάνει με user accounting είτε με τη διαχείριση εγγράφων κ.λπ. -  μας κάνει να προσφέρουμε μια μοναδική λύση. Η πρόσθετη παράμετρος που βάζουμε ως Konica Minolta και δίνουμε βάρος είναι η αντίληψη των ανθρώπων μας, οι οποίοι, σε όλα τα στάδια εφαρμογής μιας λύσης, βρίσκονται κοντά στον πελάτη.

netweek: Ποια είναι η θέση της Konica Minolta στην ελληνική αγορά;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
Υπάρχουν τρεις τομείς που μας ενδιαφέρουν: η αγορά A3/A4 MFP συνολικά, η αγορά Α3 (ασπρόμαυρα και έγχρωμα μηχανήματα) και η αγορά Α4 (ασπρόμαυρα και έγχρωμα μηχανήματα). Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της διεθνούς ανεξάρτητης εταιρείας ερευνών αγοράς Infosource, η Konica Minolta κατείχε στην Ελλάδα τo πρώτο τρίμηνο του 2010 το 12,5% της αγοράς, ενώ το πρώτο τρίμηνο του 2013 αυτό το ποσοστό θα αυξηθεί στο 29% περίπου.

Όπως βλέπετε, υπάρχει μια μεγάλη βελτίωση στη συνολική αγορά Α3/Α4 MFP, η οποία δεν έγινε άμεσα, αλλά  σταδιακά. Το θετικό για εμάς είναι ότι στην αγορά των έγχρωμων συστημάτων Α3, από 29% το 2010 φθάσαμε στο 40% το πρώτο τρίμηνο του 2013. Επιπλέον, στην αγορά ασπρόμαυρων Α3 MFP από 10,8% το 2010, για το πρώτο τρίμηνο του 2013 αναμένουμε να φθάσουμε στο 37% περίπου. Αυτή η ανάπτυξη προήλθε από την προσπάθεια που καταβάλλουμε καθημερινά όλοι στην εταιρεία, με συνέπεια όλα αυτά τα χρόνια και χωρίς έκπτωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Ουσιαστικά, αυτό που θέλουμε είναι να μπορούμε να προσφέρουμε τις κατάλληλες λύσεις, ανάλογα με τις ιδιαίτερες ανάγκες της εκάστοτε εταιρείας, μέσω των εξειδικευμένων τμημάτων μας. Δεν περιοριζόμαστε στην εφαρμογή των λύσεων μας, αλλά κοιτάμε και το μέλλον: πώς αυτές μπορούν να εξελιχθούν, πώς μπορούν να οδηγήσουν σε ακόμα μεγαλύτερη μείωση κόστους και σε ακόμα μεγαλύτερη βελτιστοποίηση μέσα στη λειτουργία μιας εταιρείας. Τέλος, τονίζω ότι τα νούμερα δεν είναι μονοδιάστατα, δεν έρχονται από μια κατηγορία επιχειρήσεων.

Προέρχονται από ένα μείγμα εταιρειών, από πολύ μικρές μέχρι πολύ μεγάλες επιχειρήσεις. Μεγάλη σημασία για εμάς έχει και το δίκτυο συνεργατών μας, ένα από τα μεγαλύτερα στην Ελλάδα, το οποίο μπορεί να καλύψει τις εξειδικευμένες ανάγκες των πελατών μας σχεδόν σε όλη την Ελλάδα – μέσα από online κεντρική διαχείριση των logistics και των βλαβών που γίνεται από εμάς.

netweek: Αυτό είναι και το μοντέλο που χρησιμοποιεί η Konica Minolta στην Ελλάδα για να αναπτυχθεί;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
H Κοnica Minolta είναι μια πολύ μεγάλη εκτυπωτική εταιρεία παγκοσμίως και δεν θα μπορούσε στην Ελλάδα να είναι κάτι το λιγότερο, να μην υπάρχει κλάδος της οικονομίας που να μην προσεγγίζει εξίσου. Εμείς προσεγγίζουμε όλους τους κλάδους μέσω των αντίστοιχων τμημάτων εξειδίκευσης της εταιρείας μας.

Αυτό σημαίνει ότι δεν κοιτάμε μονοδιάστατα μια αγορά - πουλάμε και στο Δημόσιο και στον ιδιωτικό τομέα, στις ατομικές επιχειρήσεις, αλλά και στους πολυεθνικούς ομίλους, στους επαγγελματίες των γραφικών τεχνών, ακόμα και στο συνοικιακό βιβλιοπωλείο. Για να γίνει αυτό χρειάζονται οι κατάλληλα εκπαιδευμένοι άνθρωποι μέσα στην εταιρεία που θα μπορούν να προσεγγίζουν όλους αυτούς τους κλάδους.

Οσον αφορά το Δημόσιο, θα ήθελα να προσθέσω ότι μας ενδιαφέρει, ότι έχουμε την κατάλληλη τεχνογνωσία και ότι είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε στην καλύτερη οργάνωσή του, στη βελτιστοποίηση της όλης διαδικασίας, αναλαμβάνοντας συμβουλευτικό ρόλο. Διαθέτουμε τεχνογνωσία που μπορεί να μεταφερθεί από την εμπειρία μας στον ιδιωτικό τομέα, αλλά και από την ενημέρωση που έχουμε από αντίστοιχα εγχειρήματα που έχει αναλάβει η Konica Minolta σε άλλες χώρες. Το κομμάτι της εκτυπωτικής διαδικασίας στο Δημόσιο χωράει πολλές ακόμα βελτιώσεις και μπορούμε να βοηθήσουμε σημαντικά σε αυτό.

Τελος, θέλω να επαναλάβω για άλλη μια φορά ότι οι πωλητές μας προσφέρουν λύσεις, δεν περιορίζονται στην πώληση ενός εκτυπωτικού μηχανήματος. Επίσης, δεν είμαστε μια εταιρεία που οι πελάτες θα μας έχουν δίπλα τους μόνο στην πώληση. Θα είμαστε δίπλα τους ανά πάσα στιγμή και θα τους υποστηρίζουμε όταν μας χρειάζονται και όσο θα διαρκεί το συμβόλαιό μας. Το after sales που προσφέρουμε στον πελάτη είναι μοναδικό. Εχει μάλιστα δοκιμαστεί ιδιαίτερα τα τελευταία χρόνια, όπου σταθήκαμε δίπλα στους συνεργάτες μας.


netweek: Πόσο σημασία έχουν για τις εταιρείες οι «πράσινες» εκτυπώσεις;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
To green IT αποκτά όλο και περισσότερη σημασία για τις εταιρείες. Στον τομέα μας δεν αφορά μόνο την κατανάλωση (π.χ. της ενέργειας), αλλά ξεκινά από την κατασκευή του κάθε μέρους και φτάνει ως την καθημερινή χρήση. Ετσι, λοιπόν, δεν αναφερόμαστε μόνο σε επίπεδο marketing, αλλά πραγματικών καταστάσεων σε ένα προϊόν.

Οι εταιρείες δεν ζητάνε να πάρουν απλά τις πιστοποιήσεις - για παράδειγμα, ποια συστατικά είναι κατασκευασμένα από ανακυκλώσιμα, ή τι κατανάλωση έχουν - αλλά αν όλα αυτό μπορεί να αποτυπωθεί με κάποιον πρακτικό τρόπο στη καθημερινότητα. Για παράδειγμα, μέσω μιας ενέργειας του μηχανήματος ή μέσω μιας «πράσινης» αναφοράς.

Τα μηχανήματά μας διαθέτουν όλες τις περιβαλλοντικές πιστοποιήσεις – η Konica Minolta δίνει πολύ μεγάλο βάρος σε αυτό, από τα εργοστάσια και τα κτίριά της, έως τα μηχανήματά της. Εν κατακλείδι, το green IT έχει άμεση σχέση και με το κόστος, συμβάλλοντας, όμως, μέσω των πρακτικών του στην προσπάθειά μας να προσφέρουμε ένα καλύτερο περιβάλλον στις επόμενες γενεές, σύμφωνα με τους στόχους του Eco Vision 2050 .

netweek: Σε ποιες εταιρείες έχετε υλοποιήσει πρόσφατα μεγάλα έργα σας;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
Εχουμε υλοποιήσει σημαντικά έργα σε διάφορες μεγάλες εταιρείες και οργανισμούς της ελληνικής αγοράς. Εχουμε υλοποιήσει έργα σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, σε μεγάλες ελληνικές κατασκευαστικές εταιρείες, σε εταιρείες τσιμεντοβιομηχανίας, σε εταιρείες από το χώρο του λιανικού εμπορίου και σε ασφαλιστικές εταιρείες.

netweek:  Οσον αφορά τις υπηρεσίες OPS, ποιο είναι το επόμενο βήμα σας;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
Αυτό που θέλουμε να μεταφέρουμε, το οποίο θα αποτελέσει το motto μας για τα επόμενα χρόνια, είναι ότι το OPS (Optimized Print Services) απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι της εταιρείας, που έχει να κάνει με τη διαχείριση του εκτυπωτικού της στόλου. Αυτό που μας ενδιαφέρει ιδιαίτερα είναι και η διαχείριση της εταιρικής πληροφορίας μέσα στην ίδια την εταιρεία (Enterprise Content Management, ΕCΜ), η οποία είναι συνήθως πολύ μεγάλη και προέρχεται από διαφορετικές πηγές .

Πολλές φορές χάνονται σημαντικές πληροφορίες, χάνονται ανθρωποώρες, χρόνος και κόπος, για να βρούμε αυτή την πληροφορία. Αυτό που προσφέρουμε είναι ότι αναλύοντας τις δομές των εταιρειών μπορούμε να προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις, οι οποίες βοηθάνε στην καλύτερη διαχείριση αυτής της πληροφορίας. Κάτι που είναι πιο πολύπλοκο, καθώς πρέπει να μπούμε στη φιλοσοφία, στην «καρδιά» του υποψήφιου συνεργάτη-πελάτη μας.

Το πιο σημαντικό είναι πως η διάχυση και η διαχείριση της πληροφορίας έχει να κάνει με τη φιλοσοφία της εκάστοτε εταιρείας. Εμείς θα θέλαμε να αναπτύξουμε στην ελληνική αγορά σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό την πρόταση μας για τη διαχείριση όλης της εταιρικής πληροφορίας.

Διαθέτουμε δικές μας εξειδικευμένες εφαρμογές και μπορούμε να παρέχουμε μια ολοκληρωμένη λύση, που περιλαμβάνει και τον απαιτούμενο υλικοτεχνικό εξοπλισμό(H/W, S/W, licensing κ.λπ). Οι συνεργάτες μας αναγνωρίζουν το πρόβλημα της διαχείρισης της πληροφορίας και κατανοούν ότι αυτό το πρόβλημα γίνεται όλο και πιο έντονο. Αυτό το κομμάτι διαχείρισης μάς ενδιαφέρει πάρα πολύ και θέλουμε το επόμενο διάστημα να το κοινοποιήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε.

netweek: Πώς βλέπετε το μέλλον στην αγορά εκτυπωτών στην Ελλάδα;
Νικόλαος Τσιμπούκας:
Παρά τις όποιες μελέτες υπάρχουν, πιστεύουμε ότι η αγορά εκτυπωτών για επιχειρήσεις στην Ελλάδα δεν υποχωρεί, αλλά αντιθέτως αναπτύσσεται διαρκώς. Τα ebooks και τα tablets που αναμένονταν να φέρουν την επανάσταση στο paperless γραφείο δεν άλλαξαν και ούτε θα αλλάξουν άμεσα αυτή την κατάσταση.

Παρόλο αυτά οι ανάγκες των επιχειρήσεων διαφοροποιούνται συνεχώς και επικεντρώνονται σε διαφορετικούς τομείς - αναφέραμε για παράδειγμα το green IT ή το Enterprise Content Management (ECM). Σε καθαρά νούμερα έχει παρατηρηθεί μια τάση σταθεροποίησης της ελληνικής αγοράς το τελευταίο τρίμηνο, με τάσεις περαιτέρω ανάπτυξης κάτι που είναι θετικό και ίσως δείγμα πως όλοι συνερχόμαστε από το σοκ και με ψυχραιμία βλέπουμε μπροστά.


Παναγιώτης Παναγιωτόπουλος, President & Managing Director
«H  Κοnica Minolta στη μακροχρόνια ιστορία της χαρακτηρίζεται από πνεύμα ομαδικότητας και συνέπειας, στηρίζεται στα έμπειρα στελέχη της και έχει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός της τον πελάτη,  μέσα από την ικανοποίηση των αναγκών του. Η εταιρεία μας προσφέρει στους πελάτες μας την πλέον εξελιγμένη τεχνολογία και υπηρεσίες υποστήριξης στις εκτυπωτικές τους δραστηριότητες, κάνοντας καθημερινά πραγματικότητα το “Giving Shape to Ideas”».

Νικόλαος Τσιμπούκας, Sales Director
Oι πωλητές μας προσφέρουν λύσεις, δεν περιορίζονται στην πώληση ενός εκτυπωτικού μηχανήματος. Επίσης, δεν είμαστε μια εταιρεία που οι πελάτες θα μας έχουν δίπλα τους μόνο στην πώληση. Θα είμαστε δίπλα τους ανά πάσα στιγμή και θα τους υποστηρίζουμε όταν μας χρειάζονται και όσο θα διαρκεί το συμβόλαιό μας.

Παναγιώτης Πανταζόγλου, Key Account Manager, Major Account Dpt
«Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να είσαι καθημερινά στο πλευρό του κάθε συνεργάτη και να αφουγκράζεσαι τις ανησυχίες, τους προβληματισμούς, αλλά κυρίως τα οράματα που έχει, να προσφέρεις λύσεις που θα συνδυάζουν την οικονομία, άλλα και την υψηλή λειτουργικότητα σε καθημερινό και πρακτικό επίπεδο».

Πανταζής Λούβρος, Service Manager, Service & Support Division
«Στόχος μας είναι η παροχή της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης. Πάντα αναζητούμε τρόπους, με τους οποίους μπορούμε να βελτιώσουμε ή να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες μας, αξιοποιώντας τις ευκαιρίες που προκύπτουν από την εξέλιξη της τεχνολογίας».

Νικολέττα Ζώτου, OPS Senior Product Manager, Managed Print and Document Services,
Κώστας Αρπαντζάνης, Product Manager Managed Print and Document Services
«Αναγνωρίζοντας τις ανάγκες της αγοράς για μείωση κόστους, αλλά και αύξηση της αποδοτικότητας, φροντίζουμε να παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις OPS (Optimised Print Services) βασισμένες στη δομή και τις διαδικασίες του κάθε πελάτη ξεχωριστά, καθώς και υπηρεσίες υποστήριξης μετά την υλοποίηση».

Σταμάτης Ανδρέου, Key Account Manager, Major Account Dpt
« Η πρόσφατη ένταξη μου στην ομάδα Major Account της Konica Minolta με γεμίζει αυτοπεποίθηση και αισιοδοξία, η οποία προέρχεται από την ταύτιση των απόψεών μου και των αρχών της εταιρείας για την παροχή της καλύτερης δυνατής λύσης, χωρίς καμία έκπτωση στις παρεχόμενες υπηρεσίες, πριν και μετά την ολοκλήρωση της πώλησης».

netweek (T. 318)
« 1 2 3 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778