netweek - H Media Markt εμπλουτίζει το CRM με λειτουργίες BI

Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

H Media Markt εμπλουτίζει το CRM με λειτουργίες BI

13 Οκτωβρίου 2016 | 13:06 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Analytics,Business Intelligence,CRM,News,Retail Σχετικές Εταιρίες: MEDIA MARKT

Το πιο ενδιαφέρον IT Project που υλοποιήθηκε πρόσφατα στη Media Markt σχετίζεται με το Media Markt Club, σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του NetFax.

Συγκεκριμένα, η Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας ανάπτυξε εσωτερικά ένα σύστημα ΒΙ για τη λύση CRM (Customer Relationship Management), στόχος του οποίου είναι να χτίσει μια προσωποποιημένη σχέση της Media Markt με τους πελάτες της. Το σύστημα που έχει αναπτυχθεί αναλύει τα δεδομένα της βάσης των πελατών και στη συνέχεια δημιουργεί αναφορές και queries, τα οποία έχουν ως στόχο να βοηθάνε στην καλύτερη προσέγγιση του πελάτη, ώστε η εταιρεία να του προσφέρει αυτά που πραγματικά χρειάζεται. Το σχετικό σύστημα παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο, ενώ για την ανάπτυξή του χρειάστηκαν τρεις μήνες.

Tο Media Markt Club δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας ενιαίου προφίλ του κάθε πελάτη που θα θελήσει να γίνει μέλος, ανεξάρτητα από το σημείο θα επιλέξει κάθε φορά για τη συναλλαγή του. Με τον τρόπο αυτό δημιουργείται ένα συνεχές «αποτύπωμα» του πελάτη, που ενώνει  τα 11 φυσικά καταστήματα της αλυσίδας στην Ελλάδα με το online κατάστημα, σύμφωνα με το πολυκαναλικό μοντέλο.  Στόχος είναι η πλατφόρμα ΒΙ να εξελίσσεται συνεχώς και να προσαρμόζεται στο συνδυασμό των εξατομικευμένων απαιτήσεων του κοινού με τις εμπορικές προτάσεις της Media Markt, ενώ στο μέλλον θα ενοποιηθεί με την κεντρική πλατφόρμα που αναπτύσσεται αυτήν την περίοδο από τη μητρική εταιρεία και η οποία θα εφαρμοστεί στα 1.000+ καταστήματα στις παραπάνω από 15 χώρες που δραστηριοποιείται η Media Markt.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

O μονόδρομος της ψηφιοποίησης του Retail

Η διαχείριση των Big Data με τη χρήση AI, η ικανότητα εξεύρεσης τεχνολογικών ταλέντων, αλλά και ό,τι συνεπάγεται η συλλογή προσωπικών δεδομένων, είναι τα θέματα που απασχολούν έντονα τους εμπόρους λιανικής τον τελευταίο καιρό.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778