Στο Θέατρο Κολλεγίου Αθηνών πραγματοποιήθηκε η πρώτη τελετή απονομής των «Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών 2010», που διοργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.

Για πρώτη χρονιά στην Ελλάδα, με πρωτοβουλία του Ελληνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών, βραβεύθηκαν σημαντικές εταιρείες και διακεκριμένοι επαγγελματίες από διαφόρους κλάδους για εξαιρετικές πρακτικές στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών.

Οι νικητές σε κάθε κατηγορία έχουν ως εξής: Ομάδα της χρονιάς-Εκπαίδευση στην εξυπηρέτηση πελατών η Cosmote, Ομάδα της χρονιάς – διαχείριση παραπόνων η Citibank, Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της χρονιάς η Vodafone, Βραβείο Vodafone-Καινοτομία στην εξυπηρέτηση πελατών η Γρηγόρης Μικρογεύματα, Ομάδα της Χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών-Back Office η hol, Βραβείο Geniki Bank-Καλύτερη χρήση τεχνολογίας στην εξυπηρέτηση πελατών η ΕΥΔΑΠ, Βραβείο Infoassist-Ομάδα της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών-Front Line το Grande Bretagne, Βραβείο Goody’s-Επαγγελματίας της χρονιάς σε κέντρο εξυπηρέτησης πελατών ο Φώτιος Μαστορόπουλος της Vodafone και Βραβείο Johnnie Walker- Μάνατζερ της χρονιάς στην εξυπηρέτηση πελατών η Αλεξία Ορφανουδάκη της ICAP. Παρουσιαστής της βραδιάς ήταν ο Βαγγέλης Περρής, ενώ τη θέσπιση του λογοτύπου των βραβείων ανέλαβε ο Θέμης Καλοκαιρινός (Green Design Place).