netweek - Η Xατζηγεωργίου ΑΕ (Porcelana) υλοποίησε έργο IP Telephony

Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Telecoms

Εγκαταστάθηκαν ΙP κέντρα της NΕC από τον ΟΤΕ

Η Xατζηγεωργίου ΑΕ (Porcelana) υλοποίησε έργο IP Telephony

20 Νοεμβρίου 2018 | 09:30 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: IT Service Management,Τηλεπικοινωνίες Σχετικές Εταιρίες: ΟΤΕ

Ολοκληρώθηκε μέσα στο Νοέμβριο με επιτυχία το έργο IP Telephony που σχεδιάστηκε από τη Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας Χατζηγεωργίου ΑΕ (Porcelana) και είχε ξεκινήσει να υλοποιείται από το καλοκαίρι.

Το έργο περιλάμβανε την εγκατάσταση IP τηλεφωνικών κέντρων της NEC από τον ΟΤΕ στις κεντρικές εγκαταστάσεις του Καλοχωρίου και τα δύο μεγάλα καταστήματα Porcelana της εταιρείας στη Γεωργική Σχολή και τη Βουλιαγμένη. Όσον αφορά τις κεντρικές εγκαταστάσεις του Καλοχωρίου, η λύση υλοποιήθηκε με την προμήθεια 30 γραμμών IP και ακόμη 30 γραμμών direct access που εξασφαλίζουν δωρεάν επικοινωνία με τα εταιρικά κινητά και χαμηλές χρεώσεις προς όλα τα κινητά. Σημειώνεται ότι στα καταστήματα αντικαταστάθηκαν οι ISDN γραμμές με Flexible Voice 20 IP καναλιών.

Ένα από τα προαπαιτούμενα της εγκατάστασης IP τηλεφωνίας στο κεντρικό του Καλοχωρίου ήταν ο έλεγχος και η πιστοποίηση της δικτυακής εγκατάστασης, την οποία ανέλαβε και υλοποίησε με επιτυχία εσωτερικά η Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας. Επιπλέον, τόσο στις κεντρικές εγκαταστάσεις όσο και στα καταστήματα απαιτήθηκε η προμήθεια και παραμετροποίηση VLAN σε POE Switches, την οποία υλοποίησε με επιτυχία ο ΟΤΕ.

«Με αυτό το έργο το 85% των χρηστών το οποίο βρίσκεται στα τρία σημεία παρουσίας της εταιρείας μπορούν να διεξάγουν δωρεάν κλήσεις μεταξύ τους, με χρήση τετραψήφιων εσωτερικών, με άμεση επίδραση στη μείωση του κόστους και τη βελτίωση της ποιότητας επικοινωνίας μεταξύ των χρηστών» δηλώνει στο NetFAX ο Ευθύμης Λιάμπας, IT Manager της Χατζηγεωργίου ΑΕ. Σημειώνεται, ότι όλες οι κλήσεις των καταστημάτων προς τα εταιρικά κινητά δρομολογούνται μέσω του γραμμών IP και των direct access γραμμών, εξασφαλίζοντας δωρεάν κλήσεις και προσωποποιημένη επικοινωνία μεταξύ των χρηστών.

«Ήδη από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του IP τηλεφωνικού κέντρου στις εγκαταστάσεις του Καλοχωρίου, οι χρήστες διαπίστωσαν τα οφέλη που προσφέρει όπως την ποιότητα και καθαρότητα του ήχου, τις ευκολίες διαχείρισης των IP συσκευών της NEC και τη προσωποποιημένη επικοινωνία, καθώς υπάρχει αναγνώριση του καλούντα, δημιουργήθηκαν Group χρηστών για τα Τμήματα Υποστήριξης των δικτύων χονδρικής , λιανικής και franchise, στα οποία δρομολογούνται αυτόματα οι κλήσεις των pελατών που τους αφορούν» σημειώνει ο Ε. Λιάμπας και συμπληρώνει: «Ήδη από την υλοποίηση του έργου IP τηλεφωνίας το καλοκαίρι στα δύο μεγάλα καταστήματα Γεωργικής και Βουλιαγμένης διαπιστώσαμε, με τις πρώτες αποστολές λογαριασμών τηλεφωνίας, δραματική μείωση των χρεώσεων των κλήσεων - της τάξης του 40% - ποσοστό που θα αυξηθεί με την πρόσφατη ολοκλήρωση του έργου στο Κεντρικό του Καλοχωρίου και τη δωρεάν μεταξύ τους επικοινωνία».

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778