Η θωράκιση της ασφάλειας των πληροφοριών, είναι από τα πλέον σημαντικά θέματα που έχει να διαχειριστεί η Ευρωπαϊκή Πίστη, τόσο σε βραχυπρόθεσμο όσο και μακροπρόθεσμο χρονικό ορίζοντα.

«Η κοινοτική οδηγία GDPR προστατεύει τα προσωπικά δεδομένα και είμαστε σε φάση προσαρμογής ως κύριο project για το 2018. Επίσης οι κοινοτικές οδηγίες όπως η IDD που αφορά τη διανομή ασφαλιστικών προϊόντων και η IFRS17 για τα λογιστικά πρότυπα και το τρόπο εγγραφής των αποτελεσμάτων δημιουργούν πρόσθετες υποχρεώσεις για τη Διεύθυνση Πληροφορικής» δηλώνει στο NetFAX o Φώτης Κανελλόπουλος, Διευθυντής Πληροφορικής της Ευρωπαϊκής Πίστης. Στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου ο ανταγωνισμός είναι ισχυρός και τα προϊόντα και οι υπηρεσίες αλλάζουν ταχύτατα, η υιοθέτηση μιας ολοκληρωμένης πελατοκεντρικής στρατηγικής αποτελεί τη βέλτιστη προσέγγιση για να αποκτήσει κάθε επιχείρηση το ζητούμενο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

«Η δημιουργία λοιπόν νέας διαδικτυακής πλατφόρμας διαχείρισης πελατών όπου θα καλύπτει τις ανάγκες του πελάτη είναι στις άμεσες προτεραιότητές μας. Επίσης η υιοθέτηση υπηρεσιών cloud, η πλήρης ψηφιοποίηση των εγγράφων, η αξιοποίηση του Internet of Things, η αυτοματοποίηση των διαδικασιών είναι έργα που δείχνουν ότι το Διεύθυνση Πληροφορικής έχει ως στόχο να συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρίας», συμπληρώνει. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Διεύθυνση Πληροφορικής έχει δημιουργήσει μια σειρά από υπηρεσίες οι οποίες έχουν ως στόχο να διευκολύνουν το έργο του Δικτύου Πωλήσεων και έχουν ενσωματωθεί κάτω από την ομπρέλα της εφαρμογής με ονομασία My Policy.

«Το My Policy είναι ουσιαστικά ένα portal Συνεργατών, που παρέχει τις μέγιστες υπηρεσίες προς τον πελάτη. Στο My Policy οι Συνεργάτες έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για όλα τα προγράμματα και τις Εγκυκλίους της Εταιρίας, να έχουν πλήρη πληροφόρηση και διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους, να μπορούν να εκδίδουν άμεσα ή να τροποποιούν τα συμβόλαια των πελατών τους, να βλέπουν τις δραστηριότητες, τις εκκρεμότητες και τις αμοιβές τους» επισημαίνει ο Φ. Κανελλόπουλος.

Επίσης, έχουν δημιουργηθεί υπηρεσίες προς τον πελάτη όπως ενδεικτικά η εφαρμογή Online Pay, μέσω της οποίας παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής και παραλαβής στο email που δηλώνει και η εφαρμογή e-claim που παρέχει real time ενημέρωση για την πορεία της ζημιάς του μέχρι και την αποζημίωσή του. Παράλληλα έχει γίνει αναβάθμιση όλου του πληροφοριακού συστήματος του οργανισμού και προσθήκη διάφορων τεχνολογικών υποδομών που ως αποτέλεσμα ήταν η πιστοποίηση  από τον Οργανισμό Επιθεώρησης και Πιστοποίησης TUV HELLAS (TUV NORD) σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 27001:2013, το οποίο καθορίζει τις απαιτήσεις αναφορικά με το Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών.