netweek - Η… μπάλα στους συνεργάτες - Στην Regate ο ρόλος του technology partner!

Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Management

Η… μπάλα στους συνεργάτες - Στην Regate ο ρόλος του technology partner!

15 Δεκεμβρίου 2016 | 09:36 Γράφει το NetWeek  Team Topics: IT Industry

Ξεκάθαρες σχέσεις με τους συνεργάτες της, απόλυτη εστίαση στις προσπάθειες που εδράζονται στον τομέα του enterprise mobility και της δραστηριότητας στελεχών στο πεδίο, αναζήτηση και υλοποίηση στρατηγικών συνεργιών που διακρίνονται από συμπληρωματική χροιά προϊόντων και εφαρμογών, πρεσβεύει η νέα στρατηγική της Regate A.E.

Η Regate Α.Ε. αποτελεί μια εταιρεία που διαθέτει απόλυτη εξειδίκευση στον ευρύτερο τομέα του enterprise mobility και δη σε ότι έχει να κάνει με τα στελέχη που βρίσκονται στο πεδίο, ήτοι εκτός γραφείου. Οι λύσεις της αφορούν σε αυτοματοποίηση πωλήσεων, Exvan-φορητή τιμολόγηση, τεχνικούς πεδίου, merchandising, εντοπισμό περιουσιακών στοιχείων (asset tracking), ιατρικούς επισκέπτες. Απώτερος σκοπός είναι αυτές να βοηθούν τις επιχειρήσεις να αυξήσουν την παραγωγικότητα των στελεχών τους στο πεδίο (λ.χ. πωλητές, merchandisers, τεχνικοί κ.ά.), να μειώσουν το κόστος και να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών τους.

Την ίδια στιγμή, η Regate Α.Ε. επιχειρεί να επανασχεδιάσει τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει την αγορά, το offering, αλλά και τα παρεχόμενα κίνητρα προς τους συνεργάτες της, ενώ ταυτόχρονα έχει κατασταλάξει σε μια ολοκληρωμένη στρατηγική με ξεκάθαρους πυλώνες ανάπτυξης.

Ελεύθερο πεδίο πωλήσεων για τους συνεργάτες
Κατά το παρελθόν η εταιρεία δραστηριοποιούνταν -σχεδόν- αποκλειστικά απευθείας με τους πελάτες της, πρακτική ωστόσο την οποία επιθυμεί σταδιακά να περιορίσει. Μάλιστα, στο κοντινό μέλλον επιδιώκει να “αποσυρθεί” -περίπου ολοκληρωτικά- από το προσκήνιο των πωλήσεων, αφήνοντας ελεύθερο το… πεδίο στις εταιρείες-συνεργάτες της. “Σήμερα, αποτελεί δέσμευσή μας πως δεν θα σταθούμε ανταγωνιστικά απέναντι στον τοπικό “παίκτη”, αλλά θα αποτελέσουμε άμεσο όσο και ενεργό συνεργάτη του. Δεν είναι στις προθέσεις και τα εν γένει ενδιαφέροντά μας να ανταγωνιστούμε το δίκτυο των συνεργατών μας. Κάθε άλλο! Σεβόμαστε τα όρια της λειτουργίας κάθε συνεργάτη μας. Την ίδια στιγμή, επιθυμούμε και επιδιώκουμε να παράσχουμε κάθε δυνατή βοήθεια με απώτερο σκοπό αφενός μεν την αρτιότερη δυνατή εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων-τελικών πελατών και αφετέρου δε τη διασφάλιση ικανοποιητικών εσόδων, διατηρώντας τα μέλη του δικτύου των συνεργατών μας ευχαριστημένους. Πρωτίστως είμαστε εταίροι και technology partners και δευτερευόντως οτιδήποτε άλλο!”, επισημαίνει ο κ. Γιώργος Τσατσάκος, ο οποίος ανέλαβε πρόσφατα την θέση του Εμπορικού Διευθυντή της Regate Α.Ε.

Απόλυτη εξειδίκευση και στρατηγικές συνεργασίες
Ένα από τα στοιχεία που η Regate Α.Ε. προσπαθεί να διαφυλάξει ως κόρη οφθαλμού και δεν διαπραγματεύεται είναι η απόλυτη εξειδίκευση σε ένα αντικείμενο, τομέα ή αγορά. Μάλιστα, η προσπάθεια διείσδυσης σε κάποιο διαφορετικό προϊόντικό αντικείμενο είτε στην εν γένει ανάπτυξη μιας εφαρμογής ή λύσης που βρίσκεται εκτός των γνωστικών ορίων της εταιρείας, δεν βρίσκεται στους σχεδιασμούς και προτεραιότητές της. Υπό αυτό το σκεπτικό, τα στελέχη της έχουν ήδη ξεκινήσει την αναζήτηση στρατηγικών συνεργασιών -που θα προστεθούν στις υφιστάμενες- με εταιρείες που από τη μια πλευρά διαθέτουν καινοτόμα προϊόντα και εφαρμογές και από την άλλη λειτουργούν συμπληρωματικά προς την Regate. “Θέλω να καταστήσω σαφές πως το “pedigree” μας αναγράφει vendor και όχι integrator. Θεωρούμε πως η συγκεκριμένη προσέγγιση αποτελεί την πλέον κερδοφόρα για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη της συνέργειας, επιτρέποντας στους ενδιαφερόμενους να δραστηριοποιηθούν αποκλειστικά με τον “πυρήνα” και το περιεχόμενο του business τους”, υπογραμμίζει ο κ. Τσατσάκος.

Οι engaged πελάτες εξελίσσουν και “ωριμάζουν” το προϊόν
Δίχως άλλο, ένα από τα… μαγικά στοιχεία που αφορούν τα προϊόντα της Regate είναι το γεγονός πως οι πελάτες της έχουν άμεση εμπλοκή στην ανάπτυξη, τον εμπλουτισμό και την δοκιμή νέων χαρακτηριστικών και λειτουργιών. Όπως τονίζει ο κ. Τσατσάκος: “Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα engaged κοινό, που έχει συμβάλλει καταλυτικά στον βαθμό “ωρίμανσης” του προϊόντος, εξελίσσοντάς τα διαρκώς. Παράλληλα, ανέκαθεν διακρινόμασταν από την λογική ότι προτάσσαμε την ανάγκη του πελάτη έναντι του ίδιου του προϊόντος και πως θα την καλύψει. Κινούμενοι σε αυτή την λογική, στα άμεσα σχέδιά μας βρίσκεται η ανάπτυξη και η προσφορά μιας σειράς ανταποδοτικών οφελών προς τους πελάτες μας”.

netweek (T. 399)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778