Το 2017 ήταν ένα ακόμα επιτυχημένο έτος για την TUI σε επίπεδο ομίλου αλλά και ειδικότερα για την TUI στην Ελλάδα.

Η Διεύθυνση Πληροφορικής της TUI, τόσο σε κεντρικό όσο και τοπικό επίπεδο, αποτελεί βασικό συντελεστή στην υλοποίηση της ακολουθούμενης στρατηγικής του ομίλου TUI ως προς την ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας, δημιουργώντας νέες δυνατότητες ενίσχυσης της εξυπηρέτησης πελατών και της ταξιδιωτικής εμπειρίας. «Η έγκαιρη προετοιμασία των εποχιακών υπαλλήλων (>800) με όλα τα κατάλληλα εργαλεία (tablets, POS) ώστε να υποστηρίξουν τις πωλήσεις και να επαυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών καθώς και η επιτυχημένη υλοποίηση σε νέα κεντρικοποιημένη λύση τιμολόγησης και cost control που βελτιστοποίησε και ενίσχυσε τη λειτουργία των οικονομικών υπηρεσιών ήταν από τα πιο καθοριστικά IT projects της περασμένης χρονιάς» δηλώνει στο NetFAX ο Σταύρος Δανιήλ, Regional IT Manager του ομίλου TUI σε Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Επιπροσθέτως, IT projects όπως η μεταφορά συστημάτων από collocated data center στο κεντρικό data center της εταιρείας, η ολοκλήρωση και περαιτέρω αναβάθμιση λύσεων backup & disaster/recovery, η μετάπτωση σε νέο group domain και active directory, οι μετακομίσεις περιφερειακών γραφείων και πλήθος μικρότερων IT projects καθιστά το IT για μια ακόμα φορά αρωγό στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας σε ένα έτος γεμάτο προκλήσεις λόγω της αυξανόμενης εισροής τουριστών στη χώρα μας και των αυξανόμενων αναγκών του business ώστε να ανταποκριθεί ανάλογα. Για το επόμενο έτος, ένα πλήθος IT projects έχουν ήδη δρομολογηθεί τόσο σε επίπεδο-ομίλου όσο και σε τοπικό επίπεδο-χώρας.

Συγκεκριμένα, μετά την επιτυχή διεξαγωγή διαδικασίας RFP που ολοκληρώθηκε προσφάτως, εκτεταμένες αναβαθμίσεις σε όλα τα συστήματα επικοινωνίας της εταιρείας αναμένονται. «Δικτυακές υποδομές σε επίπεδο εξοπλισμού και διασυνδεσιμότητας (bandwidth) θα υλοποιηθούν σε όλο το δίκτυο της TUI στην Ελλάδα το προσεχές διάστημα. Οι επιπτώσεις θα είναι άμεσες από τη στιγμή που θα ενισχυθεί η ασφάλεια αλλά και η ταχύτητα εκτέλεσης εργασιών στα συστήματά μας» επισημαίνει ο Σ. Δανιήλ. Ακολουθεί η μεταγωγή σε VoIP τεχνολογία με στόχο τον μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό της επικοινωνίας μέσω σταθερής τηλεφωνίας με γνωστά οφέλη τόσο σε επίπεδο users collaboration όσο και στην ακόμα καλύτερη προσέγγιση του επόμενου σταδίου των Unified Communications.

Τέλος, όσον αφορά στην επικοινωνία, ακολουθεί η ενοποίηση και η βελτιστοποίηση των διαθέσιμων πλάνων κινητής τηλεφωνίας «αξιοποιώντας οικονομικές συνέργειες τόσο μεταξύ των εταιρικών κινητών όσο και μεταξύ όλων των εταιρικών συνδέσεων σταθερής και κινητής». Παράλληλα, η στρατηγική της εταιρείας για τον εκσυγχρονισμό των περιφερειακών γραφείων της συνεχίζεται και αυτό το έτος με αποτέλεσμα την υλοποίηση σχετικών IT projects που αφορούν στην αναδιάρθρωση και ανασχεδιασμό των δικτυακών και όχι μόνο υποδομών. Επιπρόσθετα IT projects σε επίπεδο ομίλου συμπληρώνουν το παζλ των προς υλοποίηση αναγκών της εταιρείας στην Ελλάδα, όπως έργα στο HR, στη διασύνδεση και προσβασιμότητα υφιστάμενων, αλλά και νέων συστημάτων στους χρήστες που εργάζονται, είτε μόνιμα, είτε εποχιακά.