Η Aluminco, με έδρα τα Οινόφυτα Βοιωτίας, παράγει προηγμένα προϊόντα από αλουμίνιο και διαθέτει ένα δίκτυο διανομής που εξυπηρετεί τις πιο σημαντικές αγορές της Ευρώπης, της Αφρικής, της Ασίας και της Αμερικής (διανέμοντας τα προϊόντα της σε περισσότερες από 60 χώρες).

Η εταιρεία, η οποία διανύει φέτος φάση ανάπτυξης (+19%) με επέκταση στο εξωτερικό (κυρίως) αλλά και το εσωτερικό, επενδύει στην Πληροφορική, υλοποιώντας μια πληθώρα από IT Projects. Το πρώτο έργο (υλοποίηση CRM) βρίσκεται αυτήν την περίοδο σε φάση implementation.Η λύση που επιλέχθηκε – μετά από έρευνα αγοράς το καλοκαίρι- είναι το Galaxy CRM, ένα έργο που, σύμφωνα με τα πλάνα, αναμένεται να βγει live μέχρι τις 20 Δεκεμβρίου. «Αναζητήσαμε μια εταιρεία που να διαθέτει έχει ικανή βάση πελατών, εμπειρία κ.λπ. και καταλήξαμε στο Galaxy.  Η υλοποίηση του CRM γίνεται σε συνεργασία με την IDSS, συνεργάτη της Singular, η οποία τρέχει το συμβουλευτικό κομμάτι του έργου» αναφέρει στο NetFAX ο Ιωάννης Χατζηπανταζής, IT Manager της Aluminco.

Ένα ακόμα σημαντικό IT Project είναι η online διασύνδεση του συστήματος SAP με το ρομποτικό σύστημα των αποθηκών. «Το έργο το υλοποιούμε σε συνεργασία με την Synergy και αυτό που έχουμε αναλάβει εσωτερικά από την πλευρά μας αφορά το db του ρομποτικού συστήματος» σημειώνει ο Ι. Χατζηπανταζής. Αυτό το project εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί στις 15 Ιανουαρίου, όταν και θα βγει live. Η Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας βρίσκεται, παράλληλα, σε φάση αναζήτησης ενός εργαλείου MIS (Management Information System), «το οποίο θα βοηθήσει στην αρτιότερη αξιοποίηση των δεδομένων που βρίσκονται διάσπαρτα μέσα στις εφαρμογές, ώστε να γίνει αποτελεσματικότερα και αποδοτικότερα το reporting τους».

Γι’ αυτό το σκοπό εξετάζονται λύσεις δοκιμασμένες στην αγορά– η επιλογή της πλατφόρμας αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους, ενώ στόχος της Διεύθυνσης Πληροφορικής είναι το έργο να έχει βγει live κοντά στο καλοκαίρι. «Φιλοδοξία μας είναι αυτή η πλατφόρμα να εφαρμοστεί στο μέλλον παντού σε όλα τα τμήματα της εταιρείας» τονίζει ο Ι. Χατζηπανταζής, συνδυάζοντας με αυτό τον τρόπο δεδομένα και εκτός του SAP, για παράδειγμα από το HR και άλλα τμήματα της εταιρείας.
Πρόσφατα, η Διεύθυνση Πληροφορικής ολοκλήρωσε και παρέδωσε το έργο για το Office 365, «στο οποίο μεταφέρθηκε όλο το email σύστημα+ από έναν Exchange Server 2007 σε Office 365». Aυτό το έργο ξεκίνησε το καλοκαίρι και ολοκληρώθηκε πρόσφατα, χωρίς να υπάρχει καθόλου downtime.

Οι δράσεις ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας θα συνεχιστούν με αμείωτη ένταση και το νέο έτος. «Το μεγάλο task για εμάς όσον αφορά το 2019 είναι η επιλογή της πλατφόρμας reporting (ΜΙS), το οποίο είναι κομβικό για εμάς, ενώ θα δούμε και θέματα που έχουν να κάνουν με τις υποδομές μας. Στο πλαίσιο αυτό εξετάζουμε την προμήθεια νέου storage, την ελαχιστοποίηση του όποιου downtime, ενώ θα δούμε και τι εφαρμογές και data θα μπορούσαμε να μεταφέρουμε στο cloud. Τέλος, σκεφτόμαστε να αντικαταστήσουμε  το τωρινό τηλεφωνικό κέντρο με ένα σύγχρονο τεχνολογίας IP» καταλήγει ο Ι. Χατζηπανταζής.