netweek - Αναβάθμιση ΙΤ υποδομών με στόχο καλύτερο customer experience

Κυριακή, 29 Μαρτίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Management

Του Κωνσταντίνου Σπανού, IT Manager, The Stanley Hotel

Αναβάθμιση ΙΤ υποδομών με στόχο καλύτερο customer experience

28 Ιουνίου 2019 | 11:43 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Infrastructure,IT Management

To ξενοδοχείο βρίσκεται σε φάση αναβάθμισης των υπηρεσιών του, δίνοντας, μεταξύ άλλων, έμφαση στην Πληροφορική.

Στο πλαίσιο αυτό έγιναν τα τελευταία χρόνια αρκετές επενδύσεις στο ΙΤ, όπως ήταν η αναβάθμιση των servers, των POS και του ξενοδοχειακού προγράμματος, ενώ εγκαταστάθηκε κι ένα σύστημα digital signage με δύο μεγάλες οθόνες, που παρέχουν live ενημέρωση στους επισκέπτες του ξενοδοχείου.

Προχωρούμε, επίσης, σε μια γενικότερη αναβάθμιση του εξοπλισμού μας. Καταρχάς, θα αναβαθμίσουμε σημαντικά την ταχύτητα του Internet – έχουμε συνάψει ήδη συμφωνία με την Wind για την εγκατάσταση οπτικής ίνας, η οποία σχεδόν θα πενταπλασιάσει την ταχύτητα που προσφέρουμε στους πελάτες μας.

Σημειώνεται ότι όλο το bandwidth της οπτικής ίνας θα το διαθέσουμε στους πελάτες μας, ενώ εσωτερικά στα γραφεία θα χρησιμοποιήσουμε την υποδομή που υπάρχει ήδη (η οποία είναι αρκετά καλή). Μέσα στους επόμενους μήνες θα προχωρήσουμε και στην αναβάθμιση της υποδομής του WiFi, εγκαθιστώντας νέα access points και καινούργιο εξοπλισμό.

Έχουμε δώσει, ήδη, τις προδιαγραφές αυτού του έργου στους υποψήφιους προμηθευτές και περιμένουμε τις προσφορές τους (και τις προτάσεις για επιπλέον υπηρεσίες που θα μπορούσαμε να προσφέρουμε στους επισκέπτες του ξενοδοχείου μέσω του WiFi). Η αναβάθμιση του WiFi θα φέρει και μια συνολικότερη αναβάθμιση του υφιστάμενου συστήματος, κάνοντας πιο εύχρηστη και πιο εύκολη την πρόσβαση σε αυτό.

Παράλληλα, εξετάζουμε να προσφέρουμε και πρόσθετες υπηρεσίες μέσω αυτού, για τις οποίες έχουν γίνει ήδη κάποιες συζητήσεις με τη διοίκηση, χωρίς, ωστόσο, να έχουμε πάρει κάποια απόφαση ακόμα. Σε κάθε περίπτωση το project του WiFi είναι μεγάλο και σημαντικό για εμάς, καθώς σχετίζεται με την εξυπηρέτηση (και ικανοποίηση) των πελατών μας (ένα μεγάλο ποσοστό των οποίων προέρχεται από το εξωτερικό).

Παράλληλα, έχουμε ξεκινήσει μια διαδικασία ώστε να μετατρέψουμε σε ηλεκτρονική μορφή οτιδήποτε είναι χειρόγραφο. Αυτό θα μας εξοικονομήσει χρόνο, ενώ θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε τα επίπεδα του ΙΤ Information Security. Άλλωστε η ψηφιοποίηση της πληροφορίας οδηγεί σε μια καλύτερη διαχείρισή της και κατ’ επέκταση σε βελτίωση των επιπέδων ασφαλείας της. Στην ψηφιοποίηση των εγγράφων του ξενοδοχείου, συνάδει και το project GDPR το οποίο και βρίσκεται αυτήν την περίοδο σε εξέλιξη.

Netweek Online( 28 Ιουνίου 2019)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778