Η Digimark υλοποίησε έργο ERP και CRM στην εταιρεία Ευροθερμ. Βασίστηκε στην ERP πλατφόρμα της Softone και υποστηρίχθηκε από εξοπλισμό server της HP.

Ακόμα, στο πλαίσιο της βελτίωσης της επικοινωνίας της Ευροθερμ με τους πελάτες της, επιλέχθηκε η λύση διασύνδεσης του CRM της εταιρείας με νέο IP τηλεφωνικό κέντρο, μέσω λογισμικού CTI της Digimark. Το CTI (computer telephony integration), επιτρέπει σε όλες τις συσκευές υπολογιστών να επικοινωνούν με τηλεφωνικές συσκευές, προσφέροντας πλήρη και εύκολη διαχείριση επαφών και λογαριασμών πελατών, όπως επίσης προμηθευτών και συνεργατών.

Κατά αυτόν τον τρόπο, επιτεύχθηκε η αύξηση της παραγωγικότητας του προσωπικού της εταιρείας με ταυτόχρονη μείωση των διαχειριστικών της εξόδων, αξιοποιώντας στο έπακρο τις λειτουργίες των CRM και ERP και βοηθώντας στην συντομότερη απόσβεση της επένδυσής τους.