netweek - 25 Digitalized Companies to Watch ‘18: TUI

Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

25 Digitalized Companies to Watch ‘18: TUI

8 Μαρτίου 2018 | 09:31 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Case Studies,innovation

Με εκτεταμένες αναβαθμίσεις και ένα μεγάλο αριθμό επεμβάσεων στις ΙΤ δομές της, προχωρά η TUI στον δρόμο προς την ψηφιακή της μεταμόρφωση. Στόχος η καλύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση πελατών αλλά και συνεργατών της εταιρείας.

TUI ΕΛΛΑΣ ΑΕ, είναι θυγατρική της TUI Travel PLC, και ο μεγαλύτερος ταξιδιωτικός οργανισμός στην Ελλάδα, έχοντας μια δυναμική παρουσία για περισσότερο από 40 χρόνια και συνέβαλλε στην ποιοτική ανάπτυξη του τουρισμού στην χώρα μας.

Το κύριο αντικείμενο των δραστηριοτήτων της εστιάζει στην εξυπηρέτηση των περίπου 2,5 εκατομμυρίων πελατών που επισκέπτονται την χώρα μας ετησίως, προσφέροντας μια ευρεία γκάμα ποιοτικών υπηρεσιών, που συμπεριλαμβάνει τη διαχείριση αεροπορικών εταιριών, μεταφορές, εκδρομικές εμπειρίες και εξυπηρέτηση πελατών.

Το 2017 ήταν ένα ακόμα επιτυχημένο έτος για την TUI σε επίπεδο ομίλου αλλά και ειδικότερα για την TUI στην Ελλάδα. Η διεύθυνση πληροφορικής της TUI, τόσο σε κεντρικό όσο και τοπικό επίπεδο, αποτελεί βασικό συντελεστή στην υλοποίηση της ακολουθούμενης στρατηγικής του ομίλου TUI ως προς την ενσωμάτωση της ψηφιακής τεχνολογίας, δημιουργώντας νέες δυνατότητες ενίσχυσης της εξυπηρέτησης πελατών και της ταξιδιωτικής εμπειρίας. Η έγκαιρη προετοιμασία των εποχιακών υπαλλήλων (>800) με όλα τα κατάλληλα εργαλεία (tablets, POS) ώστε να υποστηρίξουν τις πωλήσεις και να επαυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών καθώς και η επιτυχημένη υλοποίηση σε νέα κεντρικοποιημένη λύση τιμολόγησης και cost control, που βελτιστοποίησε και ενίσχυσε τη λειτουργία των οικονομικών υπηρεσιών, ήταν από τα πιο καθοριστικά IT projects της περασμένης χρονιάς. Επιπροσθέτως, IT projects όπως η μεταφορά συστημάτων από collocated Data Center στο κεντρικό Data Center της εταιρείας, η ολοκλήρωση και περαιτέρω αναβάθμιση Backup & Disaster/Recovery λύσεων, η μετάπτωση σε νέο group domain και active directory, οι μετακομίσεις περιφερειακών γραφείων και πλήθος μικρότερων IT projects, καθιστά το IT για μια ακόμα φορά αρωγό στην εύρυθμη λειτουργία της εταιρείας. Σε ένα έτος γεμάτο προκλήσεις, λόγω της αυξανόμενης εισροής τουριστών στη χώρα μας και των αυξανόμενων αναγκών του business ώστε να ανταποκριθεί ανάλογα.

Για το επόμενο έτος, ένα πλήθος IT projects έχουν ήδη δρομολογηθεί τόσο σε επίπεδο-ομίλου όσο και σε τοπικό επίπεδο-χώρας. Συγκεκριμένα, μετά την επιτυχή διεξαγωγή RFP διαδικασίας που προσφάτως ολοκληρώθηκε, εκτεταμένες αναβαθμίσεις σε όλα τα συστήματα επικοινωνίας της εταιρείας αναμένονται. Δικτυακές υποδομές σε επίπεδο εξοπλισμού και διασυνδεσιμότητας (bandwidth) θα υλοποιηθούν σε όλο το δίκτυο της TUI στην Ελλάδα το προσεχές διάστημα. Οι επιπτώσεις θα είναι άμεσες, από τη στιγμή που θα ενισχυθεί η ασφάλεια αλλά και η ταχύτητα εκτέλεσης εργασιών στα συστήματά μας.

Ακολουθεί η μεταγωγή σε VoIP τεχνολογία, με στόχο τον μετασχηματισμό και τον εκσυγχρονισμό της επικοινωνίας μέσω σταθερής τηλεφωνίας με γνωστά οφέλη τόσο σε επίπεδο users collaboration όσο και στην ακόμα καλύτερη προσέγγιση του επόμενου σταδίου των unified communications. Τέλος, όσον αφορά στην επικοινωνία, ακολουθεί η ενοποίηση και η βελτιστοποίηση των διαθέσιμων πλάνων κινητής τηλεφωνίας εκμεταλλευόμενοι οικονομικές συνέργειες τόσο μεταξύ των εταιρικών κινητών, όσο και μεταξύ όλων των εταιρικών συνδέσεων σταθερής και κινητής.

Παράλληλα, η στρατηγική της εταιρείας για τον εκσυγχρονισμό των περιφερειακών γραφείων της συνεχίζεται και αυτό το έτος, με αποτέλεσμα την υλοποίηση σχετικών IT projects που αφορούν στην αναδιάρθρωση και ανασχεδιασμό των δικτυακών και όχι μόνο υποδομών. Επιπρόσθετα IT projects σε επίπεδο ομίλου συμπληρώνουν το παζλ των προς υλοποίηση αναγκών της εταιρείας στην Ελλάδα όπως έργα στο HR, στη διασύνδεση και προσβασιμότητα υφιστάμενων αλλά και νέων συστημάτων στους χρήστες που εργάζονται, είτε μόνιμα, είτε εποχιακά.

Τέλος, επισημαίνεται η εκτεταμένη ανάπτυξη και χρησιμοποίηση της blockchain τεχνολογίας σε διάφορες υπάρχουσες και νέες κεντρικοποιημένες εφαρμογές του ομίλου καθιστώντας τον ως έναν από τους λίγους που επενδύουν σταθερά σε αυτήν. Συγκεκριμένα, ο όμιλος διαβλέποντας ότι η πώληση τόσο των αεροπορικών εισιτηρίων όσο και των ξενοδοχειακών διανυκτερεύσεων μέσω internet θα επηρεαστεί σημαντικά από αυτήν την τεχνολογία στο προσεχές μέλλον, προετοιμάζεται συστηματικά για την ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτής.

netweek (T. 409)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778