netweek - Xiaomi, success story σε ένα έτος

Παρασκευή, 20 Ιουλίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Industry

Xiaomi, success story σε ένα έτος

20 Φεβρουαρίου 2018 | 10:27 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Corporate Performance,Events

Στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που έλαβε χώρα στο Μέγαρο Μουσικής στην Αθήνα, η InfoQuest λάνσαρε τα νέα premium smartphones τής Xiaomi, Mi MIX 2 και Mi MIX 2 Special Edition, κάνοντας μια αναδρομή στη χρονιά που πέρασε και παρουσιάζοντας στους δημοσιογράφους το μεγάλο οικοσύστημα προϊόντων της εταιρείας.

O Δημήτρης Εφορακόπουλος, Managing Director της Info Quest Technologies, αναφέρθηκε στη φιλοσοφία της εταιρείας (και του Ομίλου) να τοποθετείται στην αγορά ανάλογα με το πώς εξελίσσεται η τεχνολογία: ξεκινώντας από το μοντέλο της διανομής, ασπάστηκε τη σύγκλιση Πληροφορικής κι επικοινωνιών και το περιβάλλον Wintel, για να φθάσει σήμερα στην ACS, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, τα financial transactions (CardLink) και την τελευταία πλατφόρμα, με το cloud, τις υπηρεσίες (UniSystems) και το mobility (ξεκινώντας από την iSquare και καταλήγοντας στην Xiaomi). «Κοινός παρανομαστής η δημιουργία αξίας, που είναι αυτό που καθοδηγεί όλες τις ενέργειες των εταιρειών του ομίλου, αυτό που καθόρισε και την επιλογή να συνεργαστούμε με την Xiaomi. Επιτυχία δεν είναι μόνο η διείσδυση στην αγορά και οι πωλήσεις, αλλά και οι ευχαριστημένοι πελάτες και πωλητές, με προϊόντα πολύ χαμηλού failure rate, που συνδυάζουν και καινοτομία» τόνισε ο Δημήτρης Εφορακόπουλος.

3η θέση σε ένα χρόνο
Το λανσάρισμα του νέου smartphone επιτρέπει στην εταιρεία να διεκδικήσει ένα σοβαρό μερίδιο στην αγορά των premium κινητών, σύμφωνα με το Δημήτρη Δεστέ, Head of mobility (Xiaomi) της Info Quest Technologies: «Ξεκινώντας τον Ιανουάριο κτίσαμε την ομάδα της Xiaomi από το μηδέν και καταφέραμε σε ένα μήνα να μπούμε σε όλα τα μεγάλα δίκτυα διάθεσης στην Ελλάδα. Το Μάρτιο λανσάραμε το πιο φθηνό μοντέλο της εταιρείας (Redmi 4Α), τον Απρίλιο έκαναν την εμφάνιση τα πρώτα προϊόντα του οικοσυστήματος (από προϊόντα fitness έως συσκευές για το σπίτι), το Μάιο λανσάραμε το Redmi 4x (με 30.000 πωλήσεις σε μισό χρόνο), ενώ το δίμηνο Ιούλιο-Αύγουστο διπλασιάσαμε τα μερίδια μας, αναρριχόμενοι στη 4η θέση.

Τον Οκτώβριο λανσάραμε το πρώτο κινητό που αναπτύξαμε με την Google, το Νοέμβριο συνεχίσαμε την πορεία μας στην ελληνική αγορά με νέα προϊόντα και το Δεκέμβριο αποσπάσαμε την 3η θέση στην αγορά smartphones, με διψήφιο μερίδιο αγοράς, φθάνοντας σήμερα να βρισκόμαστε ανάμεσα στις δέκα χώρες που η Xiaomi έχει καταγράψει τη μεγαλύτερη ανάπτυξη». Μέσα στις επόμενες 20-30 ημέρες η εταιρεία, σύμφωνα με το Δ. Δέστε, θα ξεπεράσει τα 130 προϊόντα, τα οποία θα διαθέτει σε πάνω από 1.000 καταστήματα λιανικής.

Ο Δ. Δέστες έκανε μνεία και στο επισκευαστικό κέντρο της (δέχθηκε πάνω από 10.000 κινήσεις σε ένα χρόνο, διεκπεραιώνοντας πάνω από 2.000 επισκευές με μέσο repair time μια ημέρα), όπως και στο άνοιγμα του πρώτου καταστήματος Μi Store στην Ευρώπη στο Golden Hall, στα πρότυπα του καταστήματος στην Κίνα, το οποίο έχει δεχθεί πάνω από 40.000 επισκέπτες. «Στόχος για το 2018 είναι ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τα μερίδιά μας, να επενδύσουμε σε νέα σημεία, όπως και να ενδυναμώσουμε την παρουσία μας Κύπρο».

Xiaomi σημαίνει …οικοσύστημα
«Πουλήσαμε 28.500 συσκευές (τηλέφωνα) το Δεκέμβριο και περίπου 25.000 τον Ιανουάριο» δήλωσε ο Γιάννης Ιατρίδης, Mobility Product Marketing Manager (Xiaomi) της Info Quest Technologies. Ακολούθως έκανε μια σύντομη παρουσίαση του Mi Mix2, του νέου bezel-less τηλεφώνου της εταιρείας, που διατίθεται με αισθητήρες κάτω από την οθόνη, design εμπνευσμένο από τον παγκοσμίου φήμης σχεδιαστή Philippe Starck, δύο κάμερες (εμπρόσθια 5MPixels και πίσω 12MPixels), κεραμικό σώμα που δίνει την αίσθηση του premium μοντέλου, εξαιρετική εργονομία και full view οθόνη (18:9) έξι ιντσών.

Το νέο premium smartphone της εταιρείας διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά σε δύο εκδόσεις, το Mix 2 (στα 549 ευρώ) και το Mix 2 Special Edition (8GB RAM, 128GB χωρητικότητα, στα 699 ευρώ). «Αυτό που διαφοροποιεί την Xiaomι είναι το οικοσύστημά της, το οποίο περιλαμβάνει πολλές κατηγορίες προϊόντων» ανέφερε ο Γιάννης Ιατρίδης, ξεκινώντας από την fitness κατηγορία με το Mi Band 2, το οποίο μπήκε στην αγορά το Μάρτιο, βοηθώντας στη διεύρυνση της αγοράς και στην απόκτηση 40-50% μεριδίου. Το επόμενο βήμα είναι το Amazfit Bip, ένας πιο advanced activity tracker, που διατίθεται στην Ελλάδα από αυτήν την εβδομάδα, ταυτόχρονα με τη διεθνή αγορά, μαζί με την Mi 4K Action Camera.

Ακολούθως ο Γ. Ιατρίδης αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα προϊόντα του οικοσυστήματος: το Android Media Player Mi Box (που λανσαρίστηκε το Σεπτέμβρη, αποτελώντας ένα από τα πιο επιτυχημένα προϊόντα της εταιρείας), τα Mi Router 3 (με 1,3Gbps bandwidth) και WiFi Repeater 2, τα προϊόντα transportation με το Μi Electric scooter (λανσαρίστηκε Δεκέμβριο) και το Xiaomi QiCycle Electric Bike (έρχεται το Μάιο), για να καταλήξει στο Smart Home με το Mi Smart Home kit που θα είναι διαθέσιμο στο β’ τρίμηνο (κάτω από 100 ευρώ), την κατηγορία surveillance (με τη 360 Web smart camera που θα διατίθεται το Μάρτιο) , προϊόντα φωτισμού (Xiaomi Mi Bedside Lamp), την κατηγορία του home comfort, «η οποία ανεβαίνει πολύ τα δύο τελευταία χρόνια», και το τμήμα των μικροοικοσυσκευών (όπως είναι ο rice cooker που διατίθεται στην ελληνική αγορά από το Δεκέμβριο).

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778