Αγαπητοί αναγνώστες, Φαίνεται σαν να μην πέρασε μια μέρα για την «Ντίβα», η οποία ξανά προς τη δόξα τραβά! Για την ακρίβεια, άρχισε την προετοιμασία για το επόμενο επαγγελματικό της βήμα, παρότι καλά-καλά δεν ξεκίνησε το τωρινό… Εξάλλου, όπως ισχυρίζονται και οι Αμερικανοί «καθημερινά εργάζεσαι για το επόμενο αφεντικό σου!».

Πιστή, λοιπόν, στην πορεία που έχει χαράξει και ακολουθεί μετ’ επιτάσεως εδώ και μιάμιση -τουλάχιστον- δεκαετία, πριν καν… ζεστάνει τη νέα της καρέκλα, ξεκίνησε τη συνήθη «εξωστρέφειά» της.

Α, για να μην μπερδευόμαστε και παρεξηγούμαστε, δεν αναφερόμαστε, ούτε επικρίνουμε την απαραίτητη κινητικότητα που συνάδει εκ του ρόλου και της θέσεως της, αλλά σε μια πρακτική που βρίθει από προσωποποιημένα οφέλη και κίνητρα. «Ξεσκόνισμα» ή αλλιώς «image making», ονομάζεται δίχως περιστροφές και έχει έναν και μοναδικό σκοπό: Την έμπρακτη αυτοπροβολή!

Το ερώτημα, λοιπόν, που προκύπτει είναι διττό: Αφενός μεν, πότε τοποθετεί χρονικά την επόμενη μεταγραφή της και αφετέρου δε, έχουν γνώση οι φύλακες ή αλλιώς τα σημερινά της αφεντικά. Για το τελευταίο δεν έχουμε και πολλές ελπίδες…

«Στην Ελλάδα είσαι oτι δηλώσεις». Προ ημερών, μάλιστα, η συγκεκριμένη πρόταση βρήκε την πλέον πειστική της εφαρμογή στην περίπτωση της «Αναδυόμενης». Βλέπετε, όσο… πλουμιστό κι εάν φαντάζει ένα βιογραφικό σημείωμα, η αλήθεια των λεγομένων του βρίσκεται στην ίδια την αγορά! Εκεί, όλες οι θέσεις που μπορεί κάποιος να κατέχει αποκτούν την σημασία που τους πρέπει, καταδεικνύοντας ουσιαστικά την αξία και τα προσόντα που κάποιο στέλεχος δύναται να έχει.

Ωστόσο, κάποιοι… φωστήρες σκέφτηκαν πως μιας και ακυρώθηκαν οι καρναβαλικές εκδηλώσεις σε ολόκληρη την χώρα ελέω του φόβου εξάπλωσης του κορονοϊού, είχαν μια χρυσή ευκαιρία να σκορπίσουν άφθονο γέλιο προς και σε όλους.

Με ποιο τρόπο; Αναθέτοντας μια από τις πλέον κρίσιμες για την σύγχρονη επιχειρηματικότητα δράσεις σε κάποιον που έχει συνδέσει το όνομα και την εξαιρετικά πρόσφατη προϊστορία του, με μια αποτυχημένη διαδικασία καθιέρωσης και ουχί μετασχηματισμού. Διαδικασία που όλοι γνωρίζουμε το πόσο πιο δύσκολη είναι στην πράξη. Πως το έλεγε ο περίφημος αμερικανός δημοσιογράφος, Edward Roscoe Murrow; «Goodnight and good luck…».

Με εξόχως «μελανά» χρώματα περιγράφουν ανώτερα στελέχη χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων την κατάσταση που επικρατεί σε έναν πολλά υποσχόμενο χώρο, όπου έχουν δαπανηθεί άπειρες ώρες, καθώς επίσης και σημαντικά κεφάλαια στήριξής του.

Η απογοήτευσή τους έγκειται πρωτίστως στο γεγονός ότι οι «γκαραζιέρηδες» κάθε άλλο παρά δείχνουν να έχουν τα αυτιά τους ανοικτά και τα μυαλά άμεσα συνδεδεμένα, όσο και προσανατολισμένα προς την διαμόρφωση και ανάδειξη λύσεων που θα βοηθήσουν τους εντολείς τους να εξελίξουν το συνολικότερο offering τους.

Όπως για παράδειγμα η περίπτωση ενός… κουρού, ουπς, ξεχάσαμε να προσθέσουμε το «γ» στο «κουρού», ο οποίος διατεινόταν για την μοναδικότητα της εφαρμογής του, η οποία ωστόσο δεν ήταν κάτι παραπάνω από μια κόπια (κακής μορφής) προηγούμενης λύσης που «έτρεχε» επί διετία (και βάλε) στον ίδιο τον εντολέα του! Την οποία, μάλιστα, έκτοτε έχει αναβαθμίσει και εμπλουτίσει δις! Ούτε καν τα προσχήματα δεν κρατούν…