Οριακή ανάπτυξη κατέγραψε η αγορά καταναλωτικών προϊόντων τεχνολογίας στη χώρα μας το β’ τρίμηνο του 2019, σημειώνοντας άνοδο κατά 2,4% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, σύμφωνα με την GfK Temax.

Σε αυτήν την ανάπτυξη συνέβαλαν περισσότερο οι κατηγορίες των μεγάλων (+10,9%) και των μικρών (+8,7%) οικιακών συσκευών και λιγότερο τα προϊόντα Πληροφορικής (+2,8%) και οι τηλεπικοινωνίες (+2,7%). Όσον αφορά τα προϊόντα Πληροφορικής καταλυτική ήταν η επίδραση του gaming, που οδήγησε σε αύξηση των πωλήσεων οθονών, πληκτρολογίων, notebooks, gaming & leisures devices, όπως και desktop PCs (θετικά επέδρασε το λανσάρισμα νέων μοντέλων και οι προσφορές). Η καλή εικόνα των προϊόντων τηλεπικοινωνίας αποδίδεται κυρίως στην αξιοσημείωτη ανάπτυξη που παρουσίασαν τα headsets και τα core wearables, με την κινητή τηλεφωνία, ωστόσο, να διατηρεί το αρνητικό της πρόσημο.

Εντυπωσιακή ήταν, από την άλλη, η πτώση της κατηγορίας των ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών (-12%), με υποχώρηση στις πωλήσεις τηλεοράσεων (καθώς το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο διαδραματιζόταν το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου), κονσολών, PMP και DVD Players, συσκευών πλοήγησης και καρτών μνήμης, ακουστικών και camcorders. Σε αρνητική τροχιά (-8,6%) κινήθηκαν, τέλος, οι πωλήσεις των ειδών εξοπλισμού γραφείου και αναλωσίμων γραφείου, με πτωτικές πωλήσεις τόσο στα πολυμηχανήματα όσο και στους εκτυπωτές.