Το συνέδριο Customer Loyalty Management Conference, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza την Τρίτη 19 Νοεμβρίου, πρόκειται να δώσει ερωτήματα σε επίκαιρα ζητήματα που απασχολούν κάθε στέλεχος που σχεδιάζει και υλοποιεί πρωτοβουλίες και προγράμματα με στόχο την πιστότητα πελατών.

Ο Βαγγέλης Καραλής θα αναλύσει το θέμα «GDPR και digital onboarding, προκλήσεις και ευκαιρίες». Ο νέος ευρωπαϊκός κανονισμός GDPR ήρθε και άλλαξε ραγδαία τον τρόπο με τον οποίο διαχειριζόμαστε τα προσωπικά δεδομένα. Κόντρα στην γενική αίσθηση, ότι επέφερε πλήγμα στις επιχειρήσεις οι οποίες συγκεντρώνουν και διαχειρίζονται προσωπικά δεδομένα, ο κ. Καραλής θα εξηγήσει το πώς και το γιατί αποτελεί σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Ιδιαίτερα, θα αναλυθεί ο τρόπος εφαρμογής του GDPR στα πλαίσια ενός σχήματος επιβράβευσης (loyalty program) καθώς και τα DO’s and DON’Ts. Για «Loyalty fraud: Impact and prevention» θα μιλήσει η Φανή Χαρμπή. Καθώς τα συστήματα πληρωμών εξελίσσονται και θωρακίζονται πιο αποτελεσματικά, επίδοξοι εγκληματίες στρέφουν την προσοχή του σε θεωρητικά πιο αδύναμα σημεία του κύκλου συναλλαγών.

Έτσι, τα σχήματα επιβράβευσης βρίσκονται στο στόχαστρο, αφού οι ψηφιακοί απατεώνες έχουν συνειδητοποιήσει ότι οι μονάδες ανταμοιβής έχουν αξία και είναι εμπορεύσιμες. Παράλληλα, κακόβουλοι χρήστες, πολλές φορές ακόμα και για να δοκιμάσουν τις αντοχές ενός συστήματος και τις προβλέψεις που έχουν ληφθεί, επιχειρούν να εκμεταλλευτούν τυχόν κενά στην πολιτική επιβράβευσης.

Ποιες είναι λοιπόν οι επιπτώσεις του fraud στα loyalty σχήματα και πώς αυτό μπορεί να αντιμετωπιστεί; Επιπλέον, στην εποχή όπου οι όροι data & Analytics προκύπτουν όλο και πιο συχνά στις συζητήσεις της επιχειρηματικής αρένας, ο Φίλιππος Πασχέντης θα αναφερθεί στο «Best use of Analytics» και πώς ένας οργανισμός μπορεί να μετασχηματιστεί σταδιακά σε “Data Driven Enterprise”. Αναλυτική ενημέρωση για το συνέδριο εδώ.