Το β’ τρίμηνο του 2016, η αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων στην Ελλάδα μειώθηκε κατά 6,8%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, με το συνολικό τζίρο να ανέρχεται σε 425 εκατ. ευρώ.

Οι τομείς των φωτογραφικών ειδών και των προϊόντων Πληροφορικής επηρεάστηκαν στο μεγαλύτερο βαθμό με πτώση 15,3% και 27,2% αντίστοιχα. Ο τομέας των προϊόντων πληροφορικής παρουσίασε πτώση κατά 27,2% ετησίως με τις δύο μεγαλύτερες κατηγορίες, φορητοί υπολογιστές και ταμπλέτες, να μειώνονται κατά 32,1% και 37,4% αντίστοιχα, Αντίθετα, οι οθόνες υπολογιστών και τα περιφερειακά παιχνιδιών παρουσίασαν αυξητική τάση. Μετά από 6 θετικά τρίμηνο, ο τομέας των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα κατέγραψε πτώση της τάξης του 5,9%.

Η κατηγορία των κινητών τηλεφώνων είχε σημαντική συμβολή στη μείωση του τομέα, καθώς οι πωλήσεις των κινητών μειώθηκαν κατά 6,7%. Αντίθετα, σημαντική αύξηση σημειώθηκε στην κατηγορία των wearables (60,5%). Μετά από τέσσερα συνεχόμενα πτωτικά τρίμηνα, τόσο τα πολυμηχανήματα όσο και οι εκτυπωτές παρέμειναν σταθερά σε πωλήσεις, καθώς ο τομέας συνολικά παρουσίασε οριακή πτώση κατά 0,7%. Η αγορά των ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών αυξήθηκε κατά 4,2% ετησίως, με τις  τηλεοράσεις να παρουσιάζουν αύξηση 8,4%. Στα φωτογραφικά είδη παρατηρήθηκε μείωση 15.3%, ο τομέας των μεγάλων οικιακών συσκευών αυξήθηκε κατά 2,1%, ενώ οριακή αύξηση 1,1% κατέγραψε ο τομέας των μικρών οικιακών συσκευών.