Εντυπωσιακή αποδοχή έχουν βρει από το καταναλωτικό κοινό τα τρία πλήρως αυτοματοποιημένα καταστήματα του δικτύου e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στο Χαλάνδρι, στους Αμπελόκηπους και στο εκπτωτικό χωριό McArthurGlen, ξεπερνώντας κατά πολύ τους στόχους που είχε θέσει η Τράπεζα για τους δύο πρώτους μήνες λειτουργίας τους.

Μεταξύ άλλων, συνέβαλαν σημαντικά στη μείωση της αναμονής στα ταμεία των κοντινών καταστημάτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι το κατάστημα e-branch στο Χαλάνδρι, κατά τον πρώτο μήνα λειτουργίας του, συγκέντρωσε το 39% των καθημερινών συναλλαγών σε σχέση με τις συναλλαγές στο κοντινό τραπεζικό κατάστημα. Επιπλέον, το 35% των συναλλαγών που διενεργούνται σε αυτά τα καταστήματα (εκτός των συναλλαγών ATM) έγιναν με την νέα υπηρεσία «Ταμίας από Απόσταση».

Μέσα, επίσης, σε δύο μήνες λειτουργίας τα e-branches της Τράπεζας Πειραιώς απέσπασαν δύο χρυσά βραβεία στις κατηγορίες “Design & Technology” και “Best Interior – Non Food Retail/Τραπεζική Λιανική» στο πλαίσιο των Retail Interiors Awards 2016.  Παράλληλα με τους ιδιώτες, τις ενσωματωμένες στα e-branch ψηφιακές τεχνολογίες μπορούν να εκμεταλλευτούν επιχειρήσεις και ελεύθεροι επαγγελματίες..