H Sarkk ΑΒΕΕ ξεκινά τη λειτουργία ενός καινοτόμου και πρωτοποριακού digital showroom, που βρίσκεται στην έδρα της εταιρείας στο Χαλάνδρι.

Το Tommy Hilfiger digital showroom – μοναδικό στην Ελλάδα και το 7ο στον κόσμο- υπόσχεται πρωτόγνωρες εμπειρίες πωλήσεων και μία πιο ελκυστική αγοραστική προσέγγιση. Το διαδραστικό σύστημα συνδυάζει πληροφορίες, εργαλεία πωλήσεων και περιεχόμενο (content) για τα προϊόντα μέσα από μία ενιαία οθόνη αφής, η οποία συνδέεται online με τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας στο Άμστερνταμ και γίνεται update σε καθημερινή βάση. Στο επίκεντρο κάθε προϊοντικής κατηγορίας βρίσκεται ένας διαδραστικός πίνακας αφής.

Οι πελάτες χονδρικής μπορούν να περιηγηθούν ψηφιακά σε κάθε κομμάτι των συλλογών Tommy Hilfiger και Tommy Jeans και να δημιουργήσουν εξατομικευμένες παραγγελίες για όλες τις κατηγορίες προϊόντων σε μια ενιαία οθόνη. Μπορούν να δουν head-to-toe looks και να μεγεθύνουν τα προϊόντα, εστιάζοντας στα μοναδικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά τους. Επίσης κάνοντας κλικ στα κομμάτια των συλλογών που επιθυμούν, μπορούν να συγκεντρώσουν περισσότερες πληροφορίες, όπως διαστάσεις, διαθέσιμα χρώματα, υλικά κ.α.

Μέσω του Tommy Hilfiger digital showroom η παρουσίαση των συλλογών και η διαδικασία παραγγελιών, ξεπερνά την παραδοσιακή προσέγγιση πωλήσεων. Η διαδραστική επαφή με το brand επιτρέπει τις εις βάθος συζητήσεις σχετικά με τα προτεινόμενα στιλ, ενώ οι παρουσιάσεις εξατομικεύονται ανάλογα με τα ζητούμενα κάθε πελάτη. Το digital showroom υποστηρίζει επίσης τη συνεχιζόμενη δέσμευση της Sarkk ΑΒΕΕ για βιώσιμη ανάπτυξη καθώς μειώνει την ανάγκη αγοράς δειγμάτων και εντύπων παραγγελειοληψίας ενώ περιορίζει τις οικολογικές επιπτώσεις από τις μαζικές μεταφορές αυτών των υλικών.