Η Marks & Spenser (M&S) σε συνεργασία με τη Nova σχεδίασε και υλοποίησε έργο αναβάθμισης υποδομών ΙΤ που αφορούν τον τομέα υπηρεσιακής συνέχειας, καθώς και την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών προς τον τελικό πελάτη, με σκοπό την αναβάθμιση του Customer Experience.

Το έργο περιλάμβανε μεταξύ άλλων, υπηρεσίες διασύνδεσης σε MPLS και Internet δίκτυα με εφεδρεία πολλαπλών κυκλωμάτων, WiFi στα καταστήματα, διαχωρισμό και προτεραιοποίηση κίνησης στις διασυνδέσεις, επικοινωνία με κεντροποιημένη Customer Experience Music App, Business Continuity Cloud Back up και Disaster Recovery Connection services. Επιπλέον, με στόχο τη μείωση του ρίσκου, τα M&S ανέθεσαν την εποπτεία και τη διαχείριση υποδομών ΙΤ ζωτικής σημασίας στους πιστοποιημένους μηχανικούς τεχνικής εξυπηρέτησης της Nova, που θα υποστηρίζουν αδιάλειπτα το δίκτυο της (24x7x365).