netweek - KPMG: Υποτονικές οι επενδύσεις fintech κατά το α’ εξάμηνο του 2019

Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Analyst Corner

Σύμφωνα με την έκθεση Pulse of Fintech της KPMG

KPMG: Υποτονικές οι επενδύσεις fintech κατά το α’ εξάμηνο του 2019

22 Αυγούστου 2019 | 12:23 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Banking / Finance,Investments,Έρευνες Σχετικές Εταιρίες: KPMG

Σε χαμηλούς ρυθμούς κινήθηκαν οι επενδύσεις σε τεχνολογίες Fintech το α’ εξάμηνο του 2019, αγγίζοντας συνολικά τα 37,9 δισ. δολάρια, όπως καταγράφει η KPMG στη καθιερωμένη εξαμηνιαία μελέτη της Pulse of Fintech.

Οι περιοχές που προσελκύουν σημαντική χρηματοδότηση fintech συνέχισαν να διαφοροποιούνται, με μεγάλες συμφωνίες κατά το α’ εξάμηνο του 2019 να προέρχονται από τη Γαλλία, την Αργεντινή, τον Καναδά, την Κίνα, τη Γερμανία και τις Ηνωμένες Πολιτείες. Η ποικιλία των περιοχών αυτή πιθανόν να βοήθησε στη διατήρηση της δυναμικότητας των επενδύσεων fintech παρά την έλλειψη μεγάλων συμφωνιών σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

Οι επενδυτές fintech σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές παρέμειναν εστιασμένοι σε έναν μικρότερο αριθμό μεγάλων συμφωνιών, συμβαδίζοντας με τις επενδυτικές τάσεις που παρατηρούνται γενικότερα. «Η εισαγωγή του Open Banking αναδύεται σε σημαντικό παράγοντα των επενδύσεων fintech, ταυτόχρονα με τις ευκαιρίες που δημιουργούν τεχνολογίες όπως η μηχανική μάθηση (Machine Learning) και η τεχνητή νοημοσύνη», αναφέρει ο Ian Pollari, Global Fintech Co-Leader της KPMG International.

«Παρατηρούμε την ανάπτυξη τομέων όπως το wealthtech και proptech, καθώς και  την αυξανόμενη συμμετοχή των μεγάλων τεχνολογικών εταιρειών που επιδιώκουν να αξιοποιήσουν την βαθιά πληροφόρηση που έχουν για τους πελάτες τους ώστε να επεκτείνουν τη διείσδυσή τους στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες».

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Sales Force Automation: Δυνατότητες, περιθώρια βελτίωσης και εκτιμήσεις

Χάρη στην ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, σχεδόν όλοι οι βιομηχανικοί κλάδοι αποβλέπουν στην αυτοματοποίηση των διαδικασιών τους. Ο τομέας των πωλήσεων δεν αποτελεί εξαίρεση. Συνεπώς, το SFA δεν είναι ένα ακόμα “buzzword”, αλλά είναι μια ιδιαίτερα σημαντική πρακτική, πολύτιμη για κάθε ομάδα πωλήσεων.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778