Με αφορμή τον παγκόσμιο διαχωρισμό της Xerox από την 1η Ιανουαρίου 2017 σε δύο νέες εταιρείες ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Xerox Hellas, Βασίλης Ραμπάτ, αποκάλυψε τα βασικά σημεία του νέου στρατηγικού πλάνου της εταιρείας, με στόχο την ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της και τη διατήρηση της ηγετικής της θέσης στην ελληνική αγορά.

Όπως ανέφερε ο κ. Ραμπάτ «Σε διεθνές επίπεδο, η ‘νέα’ Xerox θα είναι μια εταιρεία που θα πατά γερά στο καινοτόμο DNA της και θα κινείται προς τα εμπρός με έναν ακόμη πιο πελατοκεντρικό τρόπο. Η νέα οργάνωση ανά χώρα (αντί ανά line of business) θα μειώσει τη γραφειοκρατία, θα διευκολύνει τη λήψη αποφάσεων και θα καλύψει καλύτερα τις ανάγκες της αγοράς. Παράλληλα, η προγραμματισμένη αναβάθμιση του τμήματος Έρευνας και Ανάπτυξης θα προσφέρει ακόμη πιο στοχευμένες τεχνολογικές λύσεις για τους πελάτες μας».

Συνεχίζοντας τόνισε: «Στην Ελλάδα θα λειτουργούμε κάτω από το brand της Xerox όπως ακριβώς συμβαίνει τα τελευταία 45 χρόνια, εστιάζοντας όμως ακόμη περισσότερο στην αποτελεσματικότερη κάλυψη των αναγκών των πελατών μας, ενώ θα επικεντρωθούμε στην ανάπτυξη MPS επόμενης γενιάς στις μεγάλες επιχειρήσεις, στη διευκόλυνση της ροής εργασίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με τη light version της συνολικής λύσης MPS, στην ανάληψη και διαχείριση εκτυπώσεων και κατασκευής οποιουδήποτε Marketing προωθητικού υλικού και προγράμματος για το λογαριασμό πελατών μας (υπηρεσίες CMS) και στην προσφορά προστιθέμενης αξίας στις μικρότερες επιχειρήσεις και τους τελικούς καταναλωτές». Άλλες ευκαιρίες ανάπτυξης υπάρχουν, σύμφωνα με τον Βασίλη Ραμπάτ, στη μεγάλη γκάμα των εξελιγμένων i-series συσκευών της εταιρείας, στην ψηφιακή εκτύπωση βιβλίων και συσκευασιών, καθώς και σε πολλά πρωτοποριακά software.