Mε δύο πολύ σημαντικές διακρίσεις κλείνει τo 2017 για το τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης της Xerox Hellas.

Η πρώτη διάκριση αφορά στο διεθνή διαγωνισμό “Team of the Year” του International Operations region της Xerox, στον οποίο η ομάδα Remote Technical Services (RTS) της Xerox Hellas αναγνωρίστηκε ως μία από τις καλύτερες στον κόσμο κατακτώντας τη 2η θέση στα Technical Services για τις υψηλού επιπέδου επιδόσεις της στην απομακρυσμένη τεχνική υποστήριξη πελατών, την αποτελεσματικότητα στην πρόβλεψη ανταλλακτικών, αλλά και τον καινοτόμο τρόπο επαύξησης της τεχνογνωσίας της με τη συνεχή ανάλυση ιστορικών τεχνικών δεδομένων.

Την επιτυχία αυτή ακολούθησε ακόμη μία αναγνώριση, αυτή τη φορά στο διεθνή διαγωνισμό της Xerox, “Balanced Achievement”, μέσω του οποίου αναδεικνύονται κάθε τρίμηνο τα τεχνικά τμήματα των χωρών που πετυχαίνουν στο μεγαλύτερο βαθμό τους επιμέρους στόχους τους. Στο διαγωνισμό αυτό η ελληνική ομάδα αναδείχθηκε πρώτη στο service και δεύτερη στις επιδόσεις της στο post sales.

Η Ευδοκία Μανωλάκη, Διευθύντρια του Τμήματος Τεχνικής Εξυπηρέτησης της Xerox Hellas, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι για τα επιτεύγματα του Τμήματος Τεχνικής Εξυπηρέτησης. Χρησιμοποιώντας την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στις υπηρεσίες που προσφέρουμε, καταφέρνουμε να διατηρούμε ένα υψηλότατο επίπεδο εξυπηρέτησης – πράγμα που εξηγεί και την εμπιστοσύνη που μας δείχνουν οι πελάτες μας. Οι νέες μας επιτυχίες, μάς δίνουν δύναμη για να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση σε κάθε γωνιά της Ελλάδας».