H Counterpoint Research έδωσε στη δημοσιότητα τα αποτελέσματα της έρευνάς της για την παγκόσμια αγορά smartwatches, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι η Apple συνεχίζει να κρατά τα ηνία της αγοράς.

Ενώ ο συνολικός τζίρος της παγκόσμιας αγοράς smartwatches το διάστημα «Ιανουάριος-Μάρτιος 2019» αυξήθηκε κατά 48%, η εταιρεία κατασκευής του iPhone κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 49%, και το μερίδιο αγοράς της από 35,5% σε 35,8%. Ακόμα πιο ισχυρή ήταν η ανάπτυξη της Samsung, που ακολουθεί στη 2η θέση, η οποία καταγράφοντας αύξηση της τάξης του 127%, βελτίωσε το μερίδιο αγοράς της από το 7,2% στο 11,1%. Στις ακόλουθες θέσεις πλασάρονται οι Imoo (9,2%), Fitbit (5,5%) και Amazfit (3,7%). Η επιτυχία της Apple οφείλεται, σύμφωνα με τον Satyajit Sinha, αναλυτή της Counter, κυρίως στη λειτουργία Health του Apple Watch.