netweek - Οργανωμένη προσέγγιση πελατών μέσω του CRM στη Wind

Τετάρτη, 3 Ιουνίου 2020

Είσοδος Χρήστη

Για να δείτε το πλήρες άρθρο πρέπει να είστε μέλος του NetWeek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Οργανωμένη προσέγγιση πελατών μέσω του CRM στη Wind

1 Απριλίου 2009 | 14:30 Γράφει ο Πάρης  Κορωναίος Topics: CRM,Retail,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα Σχετικές Εταιρίες: WIND ΕΛΛΑΣ

Ο Χρήστος Γεωργίου, Decision Support & Systems Director της Wind Hellas, αναλύει τη χρησιμότητα των CRM συστημάτων και τα οφέλη που μπορεί μία εταιρεία να αποκομίσει από τη σωστή αξιοποίησή τους.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778