netweek - Οργανωμένη προσέγγιση πελατών μέσω του CRM στη Wind

Παρασκευή, 29 Μαΐου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του NetWeek και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Software

Οργανωμένη προσέγγιση πελατών μέσω του CRM στη Wind

1 Απριλίου 2009 | 14:30 Γράφει ο Πάρης  Κορωναίος Topics: CRM,Retail,Συνεντεύξεις / Πρόσωπα Σχετικές Εταιρίες: WIND ΕΛΛΑΣ

Χρήστος Γεωργίου, Wind Hellas

Ο Χρήστος Γεωργίου, Decision Support & Systems Director της Wind Hellas, αναλύει τη χρησιμότητα των CRM συστημάτων και τα οφέλη που μπορεί μία εταιρεία να αποκομίσει από τη σωστή αξιοποίησή τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778