Επένδυση στην Vivanda, μια εταιρεία που αποσκοπεί στην χρήση Big Data και analytics προκειμένου να ψηφιοποιήσει και να προσωποποιήσει τα τρόφιμα και το φαγητό εν γένει, πραγματοποίησε η SAP.

Μέσω της συγκεκριμένης κίνησης, η τελευταία θα είναι σε θέση να συνεργαστεί με την Vivanda στην αποκλειστική της τεχνολογία FlavorPrint, η οποία με τη σειρά της εξασφαλίζει εξατομικευμένες συστάσεις για φαγητό και ποτό. Μάλιστα, για την SAP πρόκειται για έναν τρόπο να αξιοποιήσει και σταθμίσει την δική της τεχνολογία, HANA. Σημειώνεται πως η Vivanda παρέχει υπηρεσίες πρόβλεψης και συστημάτων προσωποποίησης των τροφίμων με αλγόριθμους που συνυπολογίζουν στοιχεία από έρευνες, επιστημονικές μελέτες, καθώς επίσης και επιλογές φαγητού. Η δε, τεχνολογία FlavorPrint «χαρτογραφεί» το γονιδίωμα φαγητού και γεύσης, 16.000 αρωματικά χημικά, 33 γεύσεις και 17 υφές, καθώς επίσης θρεπτικά στοιχεία και συστατικά.