H Rednet Communications, μια αναπτυσσόμενη εταιρεία η οποία ξεκίνησε τη λειτουργία της ως επίσημος συνεργάτης της Vodafone στον τομέα παροχής υπηρεσιών και λύσεων τηλεπικοινωνιών για επαγγελματίες και επιχειρήσεις, επέλεξε το PYLON CRM για τη μηχανογράφηση και την παρακολούθηση του πελατολογίου της.

Ταυτόχρονα με το monitoring των πόρων της επιχείρησης παρακολουθεί τις εξελίξεις των ραντεβού των εξωτερικών πωλητών έχοντας άμεση ενημέρωση. Η δυνατότητα αποστολής SMS & email από το PYLON CRM αυτοματοποιεί διαδικασίες μεταφέροντας το χρόνο εργασίας των εργαζομένων σε διαφορετικά project. Τέλος η παρακολούθηση telemarketing και η άμεση πρόσβαση στα δελτία εξυπηρέτησης πελατών ολοκληρώνουν την εικόνα της επιχείρησης δίνοντας καθαρά στοιχεία στην διοίκηση ώστε να σχεδιάσει ανανεωμένες εμπορικές κινήσεις.