Από την Τετάρτη 19 Δεκεμβρίου είναι διαθέσιμο για download στο App Store και στο Play Store, το νέο mobile app της Coffee Island, με το οποίο συμπληρώνεται η δυναμική παρουσία της εταιρείας σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

«Με το νέο mobile app αποτυπώσαμε ένα digital Coffee Island κατάστημα, όπου εξέχουσα θέση έχει ο barista» δηλώνει στο NetFAX ο Γιώργος Πετρόπουλος, Senior IT Supervisor της Coffee Island. Στο My Coffee Island app ο Barista είναι αυτός που καλωσορίζει τους χρήστες. Δεν μένει όμως εκεί… προτείνει προϊόντα, βοηθά στην παραγγελία, εκπαιδεύει με fun facts σχετικά με τον καφέ και πολλά άλλα… Στο mobile app χρησιμοποιούνται δύο bots τα οποία αλληλεπιδρούν με τον χρήστη.

Μαζί τους ο χρήστης καλείται να ταξιδέψει στον κόσμο του καφέ, σε Espresso Bar, Καφεκοπτείο και Home Barista. Τα δύο bots του app διαθέτουν στοιχεία τεχνητής νοημοσύνης η οποία θα γίνεται όλο και πιο ανεπτυγμένη με την πάροδο του χρόνου, ενώ «βασικός στόχος είναι τα bots να μπουν σε μια διαδικασία Machine Learning, όπου, σεβόμενοι τις επιταγές του GDPR, θα μαθαίνουν να κάνουν τις κατάλληλες προτάσεις στους καταναλωτές, βελτιώνοντας το customer experience».

Το mobile app δεν λειτουργεί ανεξάρτητα, αλλά μέσω ενός δομημένου API, «το οποίο διασφαλίζει την επικοινωνία και την ανταλλαγή δεδομένων ανάμεσα σε όλες τις εφαρμογές που έχει αναπτύξει η Διεύθυνση Πληροφορικής της Coffee Island». Αυτό σημαίνει ότι το mobile app επικοινωνεί real time με το Web application, παρέχοντας στους καταναλωτές μια ομοιόμορφη εμπειρία, όποιο κανάλι και αν χρησιμοποιούν. Το mobile app αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την PaperGo, ενώ συμμετείχε και η SilkTech, η οποία έχει αναπτύξει το σχετικό web application.