Η KPMG ανακοίνωσε τις νέες εξελίξεις στον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζει τον ψηφιακό μετασχηματισμό, με στόχο να βοηθήσει τους πελάτες της να γίνουν «Συνδεδεμένοι - Ισχυροί - Αξιόπιστοι», παρέχοντας τη δυνατότητα ενός ολιστικού «ταξιδιού του πελάτη (customer journey)».

Για να ενισχύσει περαιτέρω την πελατοκεντρική τους προσέγγιση με γνώμονα τον εκάστοτε κλάδο, η KPMG συνεργάζεται με την Salesforce, μια εταιρεία με ηγετική θέση στην αγορά CRM (Customer Relationship Management).Η προσέγγιση της KPMG εστιάζει στην ενοποίηση του πλήρους εύρους των λειτουργιών μιας επιχείρησης, από τις συναλλαγές με το κοινό ως τις εσωτερικές διαδικασίες (front – middle και back office), συνδυάζοντας τη σε βάθος εμπειρία της σε κάθε κλάδο και στις αντίστοιχες λειτουργίες με την πλατφόρμα της Salesforce και με λύσεις cross-cloud.

Η ενοποίηση επιτρέπει επίσης τη συνοχή στη διαχείριση του μάρκετινγκ, των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών και της εμπορικής λειτουργίας, ενώ ενισχύει τα συνδεδεμένα συμπεράσματα-ευρήματα, την αυτοματοποίηση των εργασιών και τη βελτίωση της συμμετοχής των εργαζομένων. Επιπλέον, η KPMG θα αξιοποιήσει την πλατφόρμα MuleSoft Anypoint για την εφαρμογή του ψηφιακού μετασχηματισμού για τους πελάτες, χρησιμοποιώντας την API-led (Application Programming Interface) προσέγγιση για την ενσωμάτωση της εκάστοτε πηγής δεδομένων, συσκευής ή εφαρμογής.