Η πλειοψηφία των κατόχων smartphones παγκοσμίως δεν είναι ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες που τους προσφέρουν οι πάροχοί και δηλώνουν πρόθυμοι να αλλάξουν, όπως καταγράφεται σε σχετική έρευνα της Accenture.

Από την άλλη, η ζήτηση των καταναλωτών για mobile περιεχόμενο και υπηρεσίες είναι πιο έντονη από ποτέ, με τους διαχειριστές των δικτύων τηλεφωνίας να επιθυμούν να διαφοροποιηθούν από τους ανταγωνιστές τους, διευρύνοντας τις δραστηριότητές τους, λαμβάνοντας υπόψη νέα επιχειρηματικά μοντέλα και αξιοποιώντας τα δεδομένα για μια υπέρτατη εμπειρία πελάτη. Όπως καταγράφεται στην έρευνα της Accenture,  στην οποία συμμετείχαν 24.000 χρήστες σε 24 χώρες, το 62% των συμμετεχόντων ανησυχούν για την ασφάλεια των οικονομικών συναλλαγών που γίνονται μέσω του κινητού, το 47% εξέφρασε ανησυχίες που έχουν να κάνουν με την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια, ενώ τα 3/4 δήλωσαν πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερο για καλύτερη διασυνδεσιμότητα.