Η Εξυπηρέτηση Πελατών της Cosmote κατέκτησε την πρώτη θέση στον διαγωνισμό “CRM Grand Prix 2015”, ως το «Καλύτερο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών» στην κατηγορία Large Contact Centers.

Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται μεταξύ εταιρειών από διαφορετικούς κλάδους και διαρκεί περισσότερο από 3 μήνες. Στο διάστημα αυτό κάθε διαγωνιζόμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης δέχεται ένα συγκεκριμένο αριθμό «μυστικών» κλήσεων (Mystery Calls) και e-mails (Mystery emails), των οποίων τα αποτελέσματα αξιολογούνται, βάσει προκαθορισμένων κριτηρίων μέτρησης. Όπως δήλωσε, μεταξύ άλλων, ο Αθανάσιος Στράτος, Executive Director Εξυπηρέτησης Πελατών Ομίλου OTE, «η διάκριση αυτή είναι μια ακόμη αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που προσφέρουμε και αποδεικνύει το πάθος, τη συνεχή προσπάθεια και την προσήλωση των ανθρώπων μας». Ο διαγωνισμός “CRM Grand Prix” έχει καθιερωθεί, από το 1998, ως ένας από τους βασικότερους θεσμούς στην Εξυπηρέτηση Πελατών και διεξάγεται ταυτόχρονα σε 40 χώρες, με στόχο την ανάδειξη, αναγνώριση και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα διοργανώνεται από την Teleperformance Hellas, η οποία αξιολογεί το επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών των ελληνικών επιχειρήσεων, καθορίζοντας τα ποιοτικά standards τόσο για την αγορά συνολικά όσο και ανά κλάδο δραστηριότητας.