Tην Sieben επέλεξε η Systems Sunlight για την αναβάθμιση της Unified Communication λύση της Cisco την οποία έχει υλοποιήσει από το 2013, σε συνδυασμό με IP Τηλεφωνικό Κέντρο, Presence και Enterprise Instant Messaging στα δύο σημεία παρουσίας της εταιρείας.

Έχοντας ολοκληρώσει την αναβάθμιση, οι χρήστες της Systems Sunlight έχουν πλέον τη δυνατότητα απομακρυσμένης, ασφαλής διαχείρισης του εσωτερικού τους τηλεφώνου, με το προφίλ τους να τους «ακολουθεί» σε οποιαδήποτε φορητή συσκευή χρησιμοποιούν, είτε στο γραφείο, είτε στο σπίτι, είτε κινούμενοι σε χώρους με κάλυψη WiFi ή 3G, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η χρήση της Cisco Unified Communication λύσης που έχει επιλέξει η εταιρεία, αυξάνει το επίπεδο συνεργασίας (collaboration) μεταξύ των χρηστών, απλοποιεί τις εσωτερικές διαδικασίες και λειτουργίες ακόμα και για τους mobile χρήστες, ενώ ταυτόχρονα εξοικονομεί σημαντικούς πόρους για την ίδια την επιχείρηση, όπως για παράδειγμα τη σημαντική  μείωση του τηλεπικοινωνιακού κόστους.