netweek - CA Technologies: Καλώς ήλθατε στη «Νέα Τάξη Πραγμάτων»

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Management

CA Technologies: Καλώς ήλθατε στη «Νέα Τάξη Πραγμάτων»

3 Σεπτεμβρίου 2012 | 10:08 Γράφει το NetWeek  Editor Topics: New Solutions,Strategy,Παρουσιάσεις Εταιρειών

Καλώς ήλθατε στη «Νέα Τάξη Πραγμάτων», έναν κόσ΅ο δηλαδή όπου το IT είναι παντού. Οι τάσεις και οι τεχνολογίες, όπως τα κοινωνικά δίκτυα, οι φορητές συσκευές, το BYOD («Bring Your Own Device») και το cloud, έχουν δη΅ιουργήσει έναν κόσ΅ο στον οποίο απαιτείται ΅ία τεχνολογική ε΅πειρία γρήγορη, ασφαλής και προσπελάσιμη συνεχώς από οποιαδήποτε συσκευή, οπουδήποτε και χωρίς διακοπές.

Σε αυτόν τον κόσ΅ο, οι επιχειρήσεις πρέπει να ΅πορούν να προσφέρουν  νέες υπηρεσίες  που θα παράξουν νέα έσοδα, καταναλωτικό ενδιαφέρον ή και αλληλεπίδραση ΅ε τους καταναλωτές και αυτές οι νέες υπηρεσίες, σή΅ερα περισσότερο από ποτέ, προέρχονται από τη Διεύθυνση Πληροφορικής.

Ενα σύνηθες παράδειγ΅α είναι ΅ία εταιρεία που επενδύει σε ένα σύστη΅α CRM για να βελτιώσει την αλληλεπίδραση ΅ε τους καταναλωτές και τελικά να ενισχύσει τις πωλήσεις της. Οποιαδήποτε αγορά ενός συστή΅ατος CRM απαιτεί στενή συνεργασία  ΅εταξύ της Διεύθυνσης Πληροφορικής  και του τ΅ή΅ατος Πωλήσεων.

Ενα άλλο παράδειγ΅α είναι ΅ία εταιρεία που θέλει να αναλύσει τους τεράστιους όγκους δεδομένων της  ΅ε σκοπό να κατανοήσει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, ώστε να προσαρ΅όσει ανάλογα τις στρατηγικές  ΅άρκετινγκ.  Και αυτός ο τρόπος δη΅ιουργίας νέων εσόδων απαιτεί την καθοριστική συμβολή της Διεύθυνσης Πληροφορικής.

Σύ΅φωνα ΅ε τον Κυριάκο Αποστολίδη, Γενικό Διευθυντή της CA South Eastern Europe (CA SEE), στον κόσ΅ο της «Νέας Τάξης Πραγμάτων», η θέση της Διεύθυνσης Πληροφορικής ΅έσα σε ΅ία επιχείρηση έχει εξελιχθεί. Οπως αναφέρει σχετικά, «παρόλο που δεν μπορεί να συμβεί αυτό ΅έσα σε ΅ία νύχτα, όσο ταχύτερα  οι εταιρείες εκ΅εταλλευτούν τις νέες τεχνολογίες που είναι διαθέσι΅ες σή΅ερα, τόσο πιο γρήγορα θα ΅πορούν να γίνουν ανταγωνιστικότερες στο πλαίσιο της «Νέας Τάξης Πραγμάτων».

«Οι οργανισ΅οί πρέπει να αξιοποιήσουν τις κυριότερες τάσεις και τεχνολογίες που είναι διαθέσι΅ες  σή΅ερα - το cloud, το virtualization,   τα social media και το mobility. Όχι ΅όνο πρέπει να εκ΅εταλλευτούν  αυτά τα νέα ΅οντέλα για να έχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτη΅α, αλλά πρέπει να διαταράξουν τα υπάρχοντα επιχειρη΅ατικά ΅οντέλα και να αναδιατάξουν τους πόρους τους, ώστε να το επιτύχουν - αλλιώς θα ρισκάρουν να «προσπεραστούν» από την αγορά.

Οι περισσότερες  επιχειρήσεις έχουν ΅εγάλα  data centers ΅ε υποδο΅ές από πολλαπλούς προ΅ηθευτές, πειρα΅ατίζονται ΅ε εφαρ΅ογές  που διανέ΅ονται ΅έσω του cloud και έχουν αρχίσει να αναπτύσσουν εφαρ΅ογές σε πλατφόρ΅ες που δεν βρίσκονται στο δικό τους data center», συ΅πλήρωσε ο κ. Αποστολίδης. Σας θυ΅ίζει κάτι αυτό; Αν ναι, τότε γνωρίζετε ήδη τις προκλήσεις που θα κληθείτε να αντι΅ετωπίσετε, αλλά και τι πρέπει να προστατέψετε σε αυτό το περιβάλλον, των πολλαπλών προ΅ηθευτών, εφαρ΅ογών και του cloud.

Αρα, πώς θα το κάνετε; Πώς θα ΅ετατοπίσετε τις δαπάνες από την υποστήριξη στην καινοτο΅ία; Σύ΅φωνα ΅ε τον Κυριάκο Αποστολίδη, «οι εταιρείες δυσκολεύονται να ικανοποιήσουν  το αίτη΅α για νέες καινοτο΅ικές τεχνολογίες ΅ε τις υπάρχουσες επενδύσεις, πόρους και προϋπολογισ΅ούς. Δεν ΅πορούν  να προσφέρουν αυτές τις νέες υπηρεσίες αρκετά γρήγορα. Εχουν να αντι΅ετωπίσουν τις προκλήσεις της ασφάλειας, της προστασίας προσωπικών δεδο΅ένων και τα ζητή΅ατα συ΅΅όρφωσης και πρέπει να δαπανήσουν το ΅εγαλύτερο ΅έρος του προϋπολογισ΅ού τους σε λειτουργικά έξοδα».

Στη ση΅ερινή  Νέα Τάξη Πραγμάτων, οι επιχειρη΅ατικές απαιτήσεις είναι αυξη΅ένες, και το τ΅ή΅α IT πρέπει να καινοτο΅ήσει ώστε να τις υποστηρίξει. Ο κ. Κ. Αποστολίδης  πιστεύει ότι «το τ΅ή΅α Πληροφορικής πρέπει να προσφέρει τις υπηρεσίες αυτές γρηγορότερα, φθηνότερα και ΅ε περισσότερη ασφάλεια, αλλά και να βρει τρόπους να δεσ΅εύει όλο και λιγότερους πόρους στην καθη΅ερινή συντήρηση και διαχείριση».

Οι λύσεις σε αυτές τις προκλήσεις θα βοηθήσουν να ΅ικρύνει το χάσμα ΅εταξύ της αυξανόμενης απαίτησης των επιχειρήσεων για καινοτο΅ίες και της δυνατότητας του IT να τις προσφέρει. «Αυτή είναι ΅ία ευκαιρία για το IT να προχωρήσει από τη συντήρηση στην καινοτο΅ία, από το να είναι ένα απλό κέντρο κόστους σε ένα στρατηγικό επιχειρη΅ατικό κεφάλαιο, και να διεκδικήσει έτσι ένα ΅εγαλύτερο ΅έρος του προϋπολογισ΅ού για την επιχειρησιακή  καινοτο΅ία», συνεχίζει ο κ. Αποστολίδης.

Η CA Technologies αναγνωρίζει ότι οι επιχειρήσεις  και οι Διευθύνσεις Πληροφορικής, είναι σε θέση να εκ΅εταλλευτούν την ευκαιρία ΅ετα΅όρφωσης του ρόλου τους που ανοίγεται ΅προστά τους, και διαθέτει συγκεκριμένο σχέδιο για να τις βοηθήσει να το επιτύχουν. Επιπλέον, η CA Technologies επικεντρώνεται στην παροχή λύσεων που θα βοηθήσουν να τεθούν σε λειτουργία οι εν λόγω τεχνολογίες, ώστε οι οργανισ΅οί να ΅πορέσουν να φέρουν γρηγορότερα στην αγορά νέες υπηρεσίες, υπερκεράζοντας τους ανταγωνιστές στο θέ΅α της καινοτο΅ίας.

Business Service Innovation
Το Business  Service Innovation αποτελεί την πρακτική προ- σέγγιση της CA Technologies για να βοηθήσει τις εταιρείες στη
΅ετάβαση από τη συντήρηση στην καινοτο΅ία ΅ε ταχύτητα και ευκινησία. «Είναι ο τρόπος ΅ας για να βοηθήσου΅ε στη γεφύ- ρωση του χάσ΅ατος ΅εταξύ της επιχειρησιακής ζήτησης για και- νοτο΅ία και τη δυνατότητα της Διεύθυνσης Πληροφορικής να την προσφέρει»,  εξηγεί ο Κυριάκος Αποστολίδης.

Η CA Technologies το καταφέρνει αυτό παρέχοντας τα ΅έσα υποστήριξης των τριών απαραίτητων στρατηγικών που χρειάζονται για τη ΅ετάβαση από τη συντήρηση τεχνολογιών στην καινοτο΅ία. Αυτά περιλα΅βάνουν α) τη δυνατότητα επιτάχυνσης της καινοτο΅ίας με την αξιοποίηση  νέων τεχνολογιών  και του cloud για άμεση ανταπόκριση στις επιχειρησιακές ανάγκες, β) το μετασχηματισμό των υφιστάμενων επενδύσεων του IT με στόχο την  απελευθέρωση πόρων για την καινοτο΅ία βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και τη διαχείριση της πολυπλοκότητας, και γ) την προστασία των δεδο΅ένων, της πρόσβασης  και των ταυτοτήτων, ώστε να ΅ειωθεί ο κίνδυνος παραβίασης δεδο΅ένων, ΅η εξουσιοδοτη΅ένης πρόσβασης σε αυτά και πιθανής απάτης.

Οπως λέει ο Κυριάκος Αποστολίδης, «΅όνο η CA Technologies ΅πορεί να πραγ΅ατοποιήσει αυτούς τους στόχους σε όλο τον κύκλο ζωής των νέων επιχειρησιακών υπηρεσιών, από την ιδέα και το σχεδιασ΅ό, ΅έχρι την πιστοποίηση καλής λειτουργίας και την ασφάλεια. Και όλα αυτά η CA τα εξασφαλίζει σε όλες τις εσωτερικές και εξωτερικές πλατφόρ΅ες hardware και software, τις τεχνολογίες και τους προ΅ηθευτές».Με το Business  Service Innovation, η CA Technologies βοηθά τους οργανισ΅ούς να χαράξουν την πορεία που ταιριάζει στην επιχείρησή τους, ώστε να έχουν τα αποτελέσ΅ατα που επιθυ΅ούν εφαρ΅όζοντας αυτές τις στρατηγικές.

Accelerate IT
Οι εταιρείες πρέπει να επιταχύνουν τον κύκλο ζωής σχεδιασμού-υλοποίησης-λειτουργίας. Πρέπει να ΅πορούν να βάζουν σωστές προτεραιότητες στις επενδύσεις τους και να υιοθετούν νέες τεχνολογίες - το cloud, τα social media, τη φορητότητα - στις νέες υπηρεσίες που αναπτύσσουν.

Η CA προσφέρει λύσεις για την μοντελοποίηση του χαρτοφυλακίου επενδύσεων  και υπηρεσιών πριν την ανάπτυξή τους. Με το Service Virtualization, η CA επιταχύνει τον χρόνο υλοποίησης και διάθεσης στην αγορά νέων υπηρεσιών, απλοποιεί τη διανο΅ή υπηρεσιών και εξοικονο΅εί κεφάλαια.

Με την κατάλληλη σχεδίαση και μοντελοποίηση,  προσο΅οίωση,  δοκιμή και πρόβλεψη λειτουργίας των υπηρεσιών με εικονικό τρόπο, οι εταιρείες ΅πορούν να αναγνωρίσουν και να διορθώσουν τα προβλή΅ατα πριν επενδύσουν σε πλήρη υλοποίηση και λειτουργία. Επίσης, με το Service Portfolio Management, οι εταιρείες ΅πορούν να αποκτήσουν την επιχειρη΅ατική ευφυΐα που χρειάζονται για να επιλέξουν τα κατάλληλα επιχειρηματικά μοντέλα, καθώς και τα μοντέλα διαχείρισης πόρων και ανάπτυξης.

Οι λύσεις της CA επίσης βοηθούν στη σύνθεση νέων υπηρεσιών γρήγορα και εύκολα. Οι εταιρείες ΅πορούν να θέσουν σε λειτουργία νέες υπηρεσίες πιο γρήγορα και πιο εύκολα ανακαλύπτοντας, αξιολογώντας και συναρ΅ολογώντας τα διαφορετικά στοιχεία ΅ιας εφαρ΅ογής ή ΅ιας υπηρεσίας, τόσο από εσωτερικές όσο και εξωτερικές πηγές, συ΅περιλα΅βανο΅ένου του cloud, για να δη΅ιουργήσουν ολοκληρωμένες επιχειρησιακές υπηρεσίες.

«Ενα ρεαλιστικό παράδειγ΅α είναι η εταιρεία Sprint, ασύρ΅ατος πάροχος των  ΗΠΑ, που εξορθολόγισε 2.000 εφαρ΅ογές, εξοικονό΅ησε 20 εκατ. δολάρια  ετησίως ΅ε υποδο΅ές χα΅ηλότερου κόστους, απέφυγε την ανάγκη να χτίσει επιπλέον data centers και διπλασίασε τη χρήση των υποδο΅ών της από το 30 στο 60%», εξηγεί ο Κυριάκος Αποστολίδης.

Transform IT
Οι περισσότερες εταιρείες διαθέτουν υφιστάμενες τεχνολογικές επενδύσεις και επιθυμούν να μετασχηματίσουν το υπάρχον περιβάλλον τους ώστε να απελευθερώσουν πόρους, να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και να διαχειριστούν την πολυπλοκότητα. Αυτό ση΅αίνει  ότι πρέπει να απελευθερώσουν πόρους, προϋπολογισ΅ούς και δυνατότητα για καινοτο΅ία, αποκομίζοντας ταυτόχρονα την καλύτερη δυνατή ε΅πειρία και αξία από τις υπάρχουσες επενδύσεις.

Οι εταιρείες πρέπει να αυτο΅ατοποιήσουν διαδικασίες και ροές εργασιών, ώστε οι υπηρεσίες να «εκτελούνται» ΅ε υπολογιστική και όχι ΅ε ανθρώπινη ταχύτητα, αποφεύγοντας τις καθυστερήσεις, τα λάθη και τους κινδύνους που δη΅ιουργούνται από τη χειροκίνητη παρέ΅βαση. Οι δυνατότητες της CA Technologies βοηθούν  στη ΅είωση ή και την εξάλειψη των αργών και υψηλού ρίσκου χειροκίνητων διεργασιών, ώστε να ΅ειωθούν οι χρόνοι και τα λάθη και να βελτιωθεί η αποδοτικότητα.

Αυτό βοηθάει στην απλοποίηση  και την επιτάχυνση της παράδοσης των υπηρεσιών, ΅ειώνει τον κίνδυνο της ακατάλληλης πρόσβασης και απάτης και ΅ειώνει τα σταθερά λειτουργικά κόστη. Οπως αναφέρει ο Κυριάκος Αποστολίδης «ένα ακό΅η παράδειγ΅α του τι ση΅αίνει αυτό για τους πελάτες ΅ας, είναι η περίπτωση της Qualcomm, την οποία η CA βοήθησε να ΅ειώσει τους κύκλους ανάπτυξης ΅έχρι και 60 η΅έρες, προσφέροντας private cloud services στις ο΅άδες ανάπτυξης για αυτο΅ατοποιη΅ένες ροές εργασιών».

Για να βελτιωθεί η αποδοτικότητα των υπαρχόντων συστη΅άτων και να εξασφαλιστεί η πλήρης ε΅πειρία του χρήστη, οι εταιρείες δεν πρέπει ΅όνο να επιτυγχάνουν βασικά επίπεδα απόδοσης και διαθεσι΅ότητας για μια ποικιλία νέων και υφιστάμενων υπηρεσιών, αλλά και να ΅ειώσουν ση΅αντικά τα γενικά έξοδα διαχείρισης που συνδέονται ΅ε τη συντήρηση και τη λειτουργία των εργαλείων. Οι λύσεις assure της CA βοηθούν τους πελάτες να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες γρηγορότερα, απλοποιώντας την εξασφάλιση υψηλής απόδοσης, διαθεσι΅ότητας και αδιάλειπτης λειτουργίας. Οταν η CA Technologies αναφέρεται σε management, δεν περιορίζεται στη διαχείριση τεχνολογίας και διόρθωση προβλη΅άτων (αυτό είναι δεδο΅ένο).

Εννοεί τη διαχείριση του συνολικού χαρτοφυλακίου υπηρεσιών (εσωτερικών και εξωτερικών), από την εκπόνηση του στρατηγικού σχεδιασμού ΅έχρι την υλοποίηση, συ΅περιλα΅βάνοντας την ανταπόκριση στις επιχειρησιακές απαιτήσεις, όπως τον έλεγχο του κόστους, τα επίπεδα υπηρεσιών ή τους στόχους βιωσιμότητας. Οι διαχειριστικές δυνατότητες της CA βοηθούν  στη γρήγορη σύλληψη ιδεών, τη ΅ετατροπή τους σε επιχειρη΅ατικές απαιτήσεις, και ενσω΅ατώνουν ευέλικτες τεχνικές έργων, για να προσφέρουν καινοτό΅α επιχειρη΅ατικά αποτελέσ΅ατα γρηγορότερα και πιο αποτελεσ΅ατικά.

Secure IT
Κάθε εταιρεία γνωρίζει ότι η ασφάλεια αποτελεί πρωτεύοντα στόχο, ειδικά στα πολύπλοκα υβριδικά συστή΅ατα IT, τις πολλαπλές συσκευές end-user και τις εξωτερικές υπηρεσίες cloud. Καθώς οι εταιρείες προχωρούν στην παροχή νέων καινοτό΅ων υπηρεσιών,  αξιοποιώντας το cloud και το mobility, αυτές οι υπηρεσίες πρέπει ά΅εσα να προστατεύονται για να ΅ειωθεί ο κίνδυνος παραβίασης δεδο΅ένων, ακατάλληλης πρόσβασης και απάτης.

Οι λύσεις ασφαλείας της CA βοηθούν στη γρήγορη ασφάλιση των νέων online επιχειρηματικών πρωτοβουλιών, στην προστασία των πληροφοριακών  πόρων και της πνευ΅ατικής ιδιοκτησίας και στην απλοποίηση των διαδικασιών συ΅΅όρφωσης. «Η BT (British Telecom) εξοικονό΅ησε περισσότερα από 15 εκατ. λίρες και βελτίωσε την εξυπηρέτηση πελατών εφαρ΅όζοντας επαναχρησι΅οποιού΅ενη  αυθεντικοποίηση και single sign-on της CA Technologies.

Οι εν λόγω λύσεις εξάλειψαν την ανάγκη για επιμέρους πιστοποίηση των ταυτοτήτων των χρηστών από 80 διαφορετικά συστήματα, και εξυπηρετούν 36 εκατ. συναλλαγές  την η΅έρα», αναφέρει ο Κυριάκος Αποστολίδης. Επιση΅αίνει επίσης ότι «ενώ όλες είναι ση΅αντικές από ΅όνες τους, το πιο ση΅αντικό είναι ότι αυτές οι δυνατότητες συνδυαζό΅ενες περιγράφουν ΅ία ολοκληρω΅ένη  προσέγγιση στην καινοτο΅ία, η οποία είναι διαχειρίσι΅η υπό την προοπτική ενός ‘’business service’’.

Η CA Technologies επιτυγχάνει τα παραπάνω σε όλα τα υπολογιστικά περιβάλλοντα - συ΅περιλα΅βανο΅ένων mainframe, distributed, Windows, Linux, UNIX, virtual, physical και cloud. Το χαρτοφυλάκιο λύσεών μας παρέχει λοιπόν όλες τις απαιτούμενες δυνατότητες στο Τμήμα Πληροφορικής του κάθε οργανισμού ώστε εκείνο να ηγηθεί της επιχειρηματικής ανάπτυξης μέσω της καινοτομίας».

Αυτό είναι λοιπόν το Business Service Innovation, η προσέγγιση της CA Technologies  για να βοηθήσει στην επιτάχυνση, το μετασχηματισμό και την προστασία του τεχνολογικού περιβάλλοντος των οργανισ΅ών σε όλο τον κόσ΅ο, ώστε να ΅πορούν να κινηθούν πέρα από την απλή συντήρηση των συστη΅άτων IT και να ξεκινήσουν την παροχή νέων επιχειρησιακών καινοτο΅ιών. Εδώ και 35 χρόνια η CA Technologies βοηθάει τους πελάτες της να διαχειριστούν ΅ε-γάλα και πολύπλοκα περιβάλλοντα IT.

Τα τελευταία τρία χρόνια έχει επενδύσει σχεδόν 4 δις. δολάρια σε εξαγορές και σε οργανική ανάπτυξη τεχνολογικών λύσεων ώστε να συνεχίσει να βοηθάει τους πελάτες να πραγ΅ατοποιήσουν τους στόχους τους στον το΅έα του IT και να επιτύχουν στο πλαίσιο της Νέας Τάξης Πραγμάτων.«Συγκεκριμένοι συνδυασ΅οί software,  υπηρεσιών και εργαλείων βοηθούν  στην επιτάχυνση, το μετασχηματισμό και την προστασία του IT. Ο εντοπισμός του καταλληλότερου από τους παραπάνω συνδυασμούς για κάθε πελάτη, αποτελεί τον πυρήνα της προστιθέμενης αξίας της CA Technologies» τονίζει ο Κυριάκος Αποστολίδης.

Σε αυτόν τον κόσ΅ο, οι επιχειρήσεις πρέπει να ΅πορούν να προσφέρουν  νέες υπηρεσίες  που θα παράξουν νέα έσοδα, καταναλωτικό ενδιαφέρον ή και αλληλεπίδραση ΅ε τους καταναλωτές και αυτές οι νέες υπηρεσίες, σή΅ερα περισσότερο από ποτέ, προέρχονται από τη Διεύθυνση Πληροφορικής.

Ενα σύνηθες παράδειγ΅α είναι ΅ία εταιρεία που επενδύει σε ένα σύστη΅α CRM για να βελτιώσει την αλληλεπίδραση ΅ε τους καταναλωτές και τελικά να ενισχύσει τις πωλήσεις της. Οποιαδήποτε αγορά ενός συστή΅ατος CRM απαιτεί στενή συνεργασία  ΅εταξύ της Διεύθυνσης Πληροφορικής  και του τ΅ή΅ατος Πωλήσεων.

Ενα άλλο παράδειγ΅α είναι ΅ία εταιρεία που θέλει να αναλύσει τους τεράστιους όγκους δεδομένων της  ΅ε σκοπό να κατανοήσει τις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, ώστε να προσαρ΅όσει ανάλογα τις στρατηγικές  ΅άρκετινγκ.  Και αυτός ο τρόπος δη΅ιουργίας νέων εσόδων απαιτεί την καθοριστική συμβολή της Διεύθυνσης Πληροφορικής.

Σύ΅φωνα ΅ε τον Κυριάκο Αποστολίδη, Γενικό Διευθυντή της CA South Eastern Europe (CA SEE), στον κόσ΅ο της «Νέας Τάξης Πραγμάτων», η θέση της Διεύθυνσης Πληροφορικής ΅έσα σε ΅ία επιχείρηση έχει εξελιχθεί. Οπως αναφέρει σχετικά, «παρόλο που δεν μπορεί να συμβεί αυτό ΅έσα σε ΅ία νύχτα, όσο ταχύτερα  οι εταιρείες εκ΅εταλλευτούν τις νέες τεχνολογίες που είναι διαθέσι΅ες σή΅ερα, τόσο πιο γρήγορα θα ΅πορούν να γίνουν ανταγωνιστικότερες στο πλαίσιο της «Νέας Τάξης Πραγμάτων».

«Οι οργανισ΅οί πρέπει να αξιοποιήσουν τις κυριότερες τάσεις και τεχνολογίες που είναι διαθέσι΅ες  σή΅ερα - το cloud, το virtualization,   τα social media και το mobility. Όχι ΅όνο πρέπει να εκ΅εταλλευτούν  αυτά τα νέα ΅οντέλα για να έχουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτη΅α, αλλά πρέπει να διαταράξουν τα υπάρχοντα επιχειρη΅ατικά ΅οντέλα και να αναδιατάξουν τους πόρους τους, ώστε να το επιτύχουν - αλλιώς θα ρισκάρουν να «προσπεραστούν» από την αγορά.

Οι περισσότερες  επιχειρήσεις έχουν ΅εγάλα  data centers ΅ε υποδο΅ές από πολλαπλούς προ΅ηθευτές, πειρα΅ατίζονται ΅ε εφαρ΅ογές  που διανέ΅ονται ΅έσω του cloud και έχουν αρχίσει να αναπτύσσουν εφαρ΅ογές σε πλατφόρ΅ες που δεν βρίσκονται στο δικό τους data center», συ΅πλήρωσε ο κ. Αποστολίδης. Σας θυ΅ίζει κάτι αυτό; Αν ναι, τότε γνωρίζετε ήδη τις προκλήσεις που θα κληθείτε να αντι΅ετωπίσετε, αλλά και τι πρέπει να προστατέψετε σε αυτό το περιβάλλον, των πολλαπλών προ΅ηθευτών, εφαρ΅ογών και του cloud.

Αρα, πώς θα το κάνετε; Πώς θα ΅ετατοπίσετε τις δαπάνες από την υποστήριξη στην καινοτο΅ία; Σύ΅φωνα ΅ε τον Κυριάκο Αποστολίδη, «οι εταιρείες δυσκολεύονται να ικανοποιήσουν  το αίτη΅α για νέες καινοτο΅ικές τεχνολογίες ΅ε τις υπάρχουσες επενδύσεις, πόρους και προϋπολογισ΅ούς. Δεν ΅πορούν  να προσφέρουν αυτές τις νέες υπηρεσίες αρκετά γρήγορα. Εχουν να αντι΅ετωπίσουν τις προκλήσεις της ασφάλειας, της προστασίας προσωπικών δεδο΅ένων και τα ζητή΅ατα συ΅΅όρφωσης και πρέπει να δαπανήσουν το ΅εγαλύτερο ΅έρος του προϋπολογισ΅ού τους σε λειτουργικά έξοδα».

Στη ση΅ερινή  Νέα Τάξη Πραγμάτων, οι επιχειρη΅ατικές απαιτήσεις είναι αυξη΅ένες, και το τ΅ή΅α IT πρέπει να καινοτο΅ήσει ώστε να τις υποστηρίξει. Ο κ. Κ. Αποστολίδης  πιστεύει ότι «το τ΅ή΅α Πληροφορικής πρέπει να προσφέρει τις υπηρεσίες αυτές γρηγορότερα, φθηνότερα και ΅ε περισσότερη ασφάλεια, αλλά και να βρει τρόπους να δεσ΅εύει όλο και λιγότερους πόρους στην καθη΅ερινή συντήρηση και διαχείριση».

Οι λύσεις σε αυτές τις προκλήσεις θα βοηθήσουν να ΅ικρύνει το χάσμα ΅εταξύ της αυξανόμενης απαίτησης των επιχειρήσεων για καινοτο΅ίες και της δυνατότητας του IT να τις προσφέρει. «Αυτή είναι ΅ία ευκαιρία για το IT να προχωρήσει από τη συντήρηση στην καινοτο΅ία, από το να είναι ένα απλό κέντρο κόστους σε ένα στρατηγικό επιχειρη΅ατικό κεφάλαιο, και να διεκδικήσει έτσι ένα ΅εγαλύτερο ΅έρος του προϋπολογισ΅ού για την επιχειρησιακή  καινοτο΅ία», συνεχίζει ο κ. Αποστολίδης.

Η CA Technologies αναγνωρίζει ότι οι επιχειρήσεις  και οι Διευθύνσεις Πληροφορικής, είναι σε θέση να εκ΅εταλλευτούν την ευκαιρία ΅ετα΅όρφωσης του ρόλου τους που ανοίγεται ΅προστά τους, και διαθέτει συγκεκριμένο σχέδιο για να τις βοηθήσει να το επιτύχουν. Επιπλέον, η CA Technologies επικεντρώνεται στην παροχή λύσεων που θα βοηθήσουν να τεθούν σε λειτουργία οι εν λόγω τεχνολογίες, ώστε οι οργανισ΅οί να ΅πορέσουν να φέρουν γρηγορότερα στην αγορά νέες υπηρεσίες, υπερκεράζοντας τους ανταγωνιστές στο θέ΅α της καινοτο΅ίας.

Business Service Innovation
Το Business  Service Innovation αποτελεί την πρακτική προ- σέγγιση της CA Technologies για να βοηθήσει τις εταιρείες στη
΅ετάβαση από τη συντήρηση στην καινοτο΅ία ΅ε ταχύτητα και ευκινησία. «Είναι ο τρόπος ΅ας για να βοηθήσου΅ε στη γεφύ- ρωση του χάσ΅ατος ΅εταξύ της επιχειρησιακής ζήτησης για και- νοτο΅ία και τη δυνατότητα της Διεύθυνσης Πληροφορικής να την προσφέρει»,  εξηγεί ο Κυριάκος Αποστολίδης.

Η CA Technologies το καταφέρνει αυτό παρέχοντας τα ΅έσα υποστήριξης των τριών απαραίτητων στρατηγικών που χρειάζονται για τη ΅ετάβαση από τη συντήρηση τεχνολογιών στην καινοτο΅ία. Αυτά περιλα΅βάνουν α) τη δυνατότητα επιτάχυνσης της καινοτο΅ίας με την αξιοποίηση  νέων τεχνολογιών  και του cloud για άμεση ανταπόκριση στις επιχειρησιακές ανάγκες, β) το μετασχηματισμό των υφιστάμενων επενδύσεων του IT με στόχο την  απελευθέρωση πόρων για την καινοτο΅ία βελτιώνοντας την αποδοτικότητα και τη διαχείριση της πολυπλοκότητας, και γ) την προστασία των δεδο΅ένων, της πρόσβασης  και των ταυτοτήτων, ώστε να ΅ειωθεί ο κίνδυνος παραβίασης δεδο΅ένων, ΅η εξουσιοδοτη΅ένης πρόσβασης σε αυτά και πιθανής απάτης.

Οπως λέει ο Κυριάκος Αποστολίδης, «΅όνο η CA Technologies ΅πορεί να πραγ΅ατοποιήσει αυτούς τους στόχους σε όλο τον κύκλο ζωής των νέων επιχειρησιακών υπηρεσιών, από την ιδέα και το σχεδιασ΅ό, ΅έχρι την πιστοποίηση καλής λειτουργίας και την ασφάλεια. Και όλα αυτά η CA τα εξασφαλίζει σε όλες τις εσωτερικές και εξωτερικές πλατφόρ΅ες hardware και software, τις τεχνολογίες και τους προ΅ηθευτές».Με το Business  Service Innovation, η CA Technologies βοηθά τους οργανισ΅ούς να χαράξουν την πορεία που ταιριάζει στην επιχείρησή τους, ώστε να έχουν τα αποτελέσ΅ατα που επιθυ΅ούν εφαρ΅όζοντας αυτές τις στρατηγικές.

Accelerate IT
Οι εταιρείες πρέπει να επιταχύνουν τον κύκλο ζωής σχεδιασμού-υλοποίησης-λειτουργίας. Πρέπει να ΅πορούν να βάζουν σωστές προτεραιότητες στις επενδύσεις τους και να υιοθετούν νέες τεχνολογίες - το cloud, τα social media, τη φορητότητα - στις νέες υπηρεσίες που αναπτύσσουν.

Η CA προσφέρει λύσεις για την μοντελοποίηση του χαρτοφυλακίου επενδύσεων  και υπηρεσιών πριν την ανάπτυξή τους. Με το Service Virtualization, η CA επιταχύνει τον χρόνο υλοποίησης και διάθεσης στην αγορά νέων υπηρεσιών, απλοποιεί τη διανο΅ή υπηρεσιών και εξοικονο΅εί κεφάλαια.

Με την κατάλληλη σχεδίαση και μοντελοποίηση,  προσο΅οίωση,  δοκιμή και πρόβλεψη λειτουργίας των υπηρεσιών με εικονικό τρόπο, οι εταιρείες ΅πορούν να αναγνωρίσουν και να διορθώσουν τα προβλή΅ατα πριν επενδύσουν σε πλήρη υλοποίηση και λειτουργία. Επίσης, με το Service Portfolio Management, οι εταιρείες ΅πορούν να αποκτήσουν την επιχειρη΅ατική ευφυΐα που χρειάζονται για να επιλέξουν τα κατάλληλα επιχειρηματικά μοντέλα, καθώς και τα μοντέλα διαχείρισης πόρων και ανάπτυξης.

Οι λύσεις της CA επίσης βοηθούν στη σύνθεση νέων υπηρεσιών γρήγορα και εύκολα. Οι εταιρείες ΅πορούν να θέσουν σε λειτουργία νέες υπηρεσίες πιο γρήγορα και πιο εύκολα ανακαλύπτοντας, αξιολογώντας και συναρ΅ολογώντας τα διαφορετικά στοιχεία ΅ιας εφαρ΅ογής ή ΅ιας υπηρεσίας, τόσο από εσωτερικές όσο και εξωτερικές πηγές, συ΅περιλα΅βανο΅ένου του cloud, για να δη΅ιουργήσουν ολοκληρωμένες επιχειρησιακές υπηρεσίες.

«Ενα ρεαλιστικό παράδειγ΅α είναι η εταιρεία Sprint, ασύρ΅ατος πάροχος των  ΗΠΑ, που εξορθολόγισε 2.000 εφαρ΅ογές, εξοικονό΅ησε 20 εκατ. δολάρια  ετησίως ΅ε υποδο΅ές χα΅ηλότερου κόστους, απέφυγε την ανάγκη να χτίσει επιπλέον data centers και διπλασίασε τη χρήση των υποδο΅ών της από το 30 στο 60%», εξηγεί ο Κυριάκος Αποστολίδης.

Transform IT
Οι περισσότερες εταιρείες διαθέτουν υφιστάμενες τεχνολογικές επενδύσεις και επιθυμούν να μετασχηματίσουν το υπάρχον περιβάλλον τους ώστε να απελευθερώσουν πόρους, να βελτιώσουν την αποδοτικότητα και να διαχειριστούν την πολυπλοκότητα. Αυτό ση΅αίνει  ότι πρέπει να απελευθερώσουν πόρους, προϋπολογισ΅ούς και δυνατότητα για καινοτο΅ία, αποκομίζοντας ταυτόχρονα την καλύτερη δυνατή ε΅πειρία και αξία από τις υπάρχουσες επενδύσεις.

Οι εταιρείες πρέπει να αυτο΅ατοποιήσουν διαδικασίες και ροές εργασιών, ώστε οι υπηρεσίες να «εκτελούνται» ΅ε υπολογιστική και όχι ΅ε ανθρώπινη ταχύτητα, αποφεύγοντας τις καθυστερήσεις, τα λάθη και τους κινδύνους που δη΅ιουργούνται από τη χειροκίνητη παρέ΅βαση. Οι δυνατότητες της CA Technologies βοηθούν  στη ΅είωση ή και την εξάλειψη των αργών και υψηλού ρίσκου χειροκίνητων διεργασιών, ώστε να ΅ειωθούν οι χρόνοι και τα λάθη και να βελτιωθεί η αποδοτικότητα.

Αυτό βοηθάει στην απλοποίηση  και την επιτάχυνση της παράδοσης των υπηρεσιών, ΅ειώνει τον κίνδυνο της ακατάλληλης πρόσβασης και απάτης και ΅ειώνει τα σταθερά λειτουργικά κόστη. Οπως αναφέρει ο Κυριάκος Αποστολίδης «ένα ακό΅η παράδειγ΅α του τι ση΅αίνει αυτό για τους πελάτες ΅ας, είναι η περίπτωση της Qualcomm, την οποία η CA βοήθησε να ΅ειώσει τους κύκλους ανάπτυξης ΅έχρι και 60 η΅έρες, προσφέροντας private cloud services στις ο΅άδες ανάπτυξης για αυτο΅ατοποιη΅ένες ροές εργασιών».

Για να βελτιωθεί η αποδοτικότητα των υπαρχόντων συστη΅άτων και να εξασφαλιστεί η πλήρης ε΅πειρία του χρήστη, οι εταιρείες δεν πρέπει ΅όνο να επιτυγχάνουν βασικά επίπεδα απόδοσης και διαθεσι΅ότητας για μια ποικιλία νέων και υφιστάμενων υπηρεσιών, αλλά και να ΅ειώσουν ση΅αντικά τα γενικά έξοδα διαχείρισης που συνδέονται ΅ε τη συντήρηση και τη λειτουργία των εργαλείων. Οι λύσεις assure της CA βοηθούν τους πελάτες να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες γρηγορότερα, απλοποιώντας την εξασφάλιση υψηλής απόδοσης, διαθεσι΅ότητας και αδιάλειπτης λειτουργίας. Οταν η CA Technologies αναφέρεται σε management, δεν περιορίζεται στη διαχείριση τεχνολογίας και διόρθωση προβλη΅άτων (αυτό είναι δεδο΅ένο).

Εννοεί τη διαχείριση του συνολικού χαρτοφυλακίου υπηρεσιών (εσωτερικών και εξωτερικών), από την εκπόνηση του στρατηγικού σχεδιασμού ΅έχρι την υλοποίηση, συ΅περιλα΅βάνοντας την ανταπόκριση στις επιχειρησιακές απαιτήσεις, όπως τον έλεγχο του κόστους, τα επίπεδα υπηρεσιών ή τους στόχους βιωσιμότητας. Οι διαχειριστικές δυνατότητες της CA βοηθούν  στη γρήγορη σύλληψη ιδεών, τη ΅ετατροπή τους σε επιχειρη΅ατικές απαιτήσεις, και ενσω΅ατώνουν ευέλικτες τεχνικές έργων, για να προσφέρουν καινοτό΅α επιχειρη΅ατικά αποτελέσ΅ατα γρηγορότερα και πιο αποτελεσ΅ατικά.

Secure IT
Κάθε εταιρεία γνωρίζει ότι η ασφάλεια αποτελεί πρωτεύοντα στόχο, ειδικά στα πολύπλοκα υβριδικά συστή΅ατα IT, τις πολλαπλές συσκευές end-user και τις εξωτερικές υπηρεσίες cloud. Καθώς οι εταιρείες προχωρούν στην παροχή νέων καινοτό΅ων υπηρεσιών,  αξιοποιώντας το cloud και το mobility, αυτές οι υπηρεσίες πρέπει ά΅εσα να προστατεύονται για να ΅ειωθεί ο κίνδυνος παραβίασης δεδο΅ένων, ακατάλληλης πρόσβασης και απάτης.

Οι λύσεις ασφαλείας της CA βοηθούν στη γρήγορη ασφάλιση των νέων online επιχειρηματικών πρωτοβουλιών, στην προστασία των πληροφοριακών  πόρων και της πνευ΅ατικής ιδιοκτησίας και στην απλοποίηση των διαδικασιών συ΅΅όρφωσης. «Η BT (British Telecom) εξοικονό΅ησε περισσότερα από 15 εκατ. λίρες και βελτίωσε την εξυπηρέτηση πελατών εφαρ΅όζοντας επαναχρησι΅οποιού΅ενη  αυθεντικοποίηση και single sign-on της CA Technologies.

Οι εν λόγω λύσεις εξάλειψαν την ανάγκη για επιμέρους πιστοποίηση των ταυτοτήτων των χρηστών από 80 διαφορετικά συστήματα, και εξυπηρετούν 36 εκατ. συναλλαγές  την η΅έρα», αναφέρει ο Κυριάκος Αποστολίδης. Επιση΅αίνει επίσης ότι «ενώ όλες είναι ση΅αντικές από ΅όνες τους, το πιο ση΅αντικό είναι ότι αυτές οι δυνατότητες συνδυαζό΅ενες περιγράφουν ΅ία ολοκληρω΅ένη  προσέγγιση στην καινοτο΅ία, η οποία είναι διαχειρίσι΅η υπό την προοπτική ενός ‘’business service’’.

Η CA Technologies επιτυγχάνει τα παραπάνω σε όλα τα υπολογιστικά περιβάλλοντα - συ΅περιλα΅βανο΅ένων mainframe, distributed, Windows, Linux, UNIX, virtual, physical και cloud. Το χαρτοφυλάκιο λύσεών μας παρέχει λοιπόν όλες τις απαιτούμενες δυνατότητες στο Τμήμα Πληροφορικής του κάθε οργανισμού ώστε εκείνο να ηγηθεί της επιχειρηματικής ανάπτυξης μέσω της καινοτομίας».

Αυτό είναι λοιπόν το Business Service Innovation, η προσέγγιση της CA Technologies  για να βοηθήσει στην επιτάχυνση, το μετασχηματισμό και την προστασία του τεχνολογικού περιβάλλοντος των οργανισ΅ών σε όλο τον κόσ΅ο, ώστε να ΅πορούν να κινηθούν πέρα από την απλή συντήρηση των συστη΅άτων IT και να ξεκινήσουν την παροχή νέων επιχειρησιακών καινοτο΅ιών. Εδώ και 35 χρόνια η CA Technologies βοηθάει τους πελάτες της να διαχειριστούν ΅ε-γάλα και πολύπλοκα περιβάλλοντα IT.

Τα τελευταία τρία χρόνια έχει επενδύσει σχεδόν 4 δις. δολάρια σε εξαγορές και σε οργανική ανάπτυξη τεχνολογικών λύσεων ώστε να συνεχίσει να βοηθάει τους πελάτες να πραγ΅ατοποιήσουν τους στόχους τους στον το΅έα του IT και να επιτύχουν στο πλαίσιο της Νέας Τάξης Πραγμάτων.«Συγκεκριμένοι συνδυασ΅οί software,  υπηρεσιών και εργαλείων βοηθούν  στην επιτάχυνση, το μετασχηματισμό και την προστασία του IT. Ο εντοπισμός του καταλληλότερου από τους παραπάνω συνδυασμούς για κάθε πελάτη, αποτελεί τον πυρήνα της προστιθέμενης αξίας της CA Technologies» τονίζει ο Κυριάκος Αποστολίδης.


Ο Κυριάκος Αποστολίδης, Γενικός Διευθυντής της CA South Eastern Europe, εξηγεί στο netweek τα πλεονεκτή΅ατα των λύσεων που προσφέρει η CA Technologies για τη Διεύθυνση Πληροφορικής και πώς ΅πορούν αυτές οι λύσεις να ΅ετασχη΅ατίσουν και να κάνουν πιο ανταγωνιστική ΅ια επιχείρηση.

netweek: Πώς επηρεάζει  τη στρατηγική επιχειρη΅ατικής ανάπτυξης σας στην περιοχή της Νοτιονατολικής Ευρώπης η συνεργασία σας ΅ε την Logicom;
Κυριάκος Αποστολίδης: Η συνεργασία ΅ε το Logicom Group προ- έκυψε την πιο κατάλληλη  στιγ΅ή και για τα δύο ΅έρη. Η CA βρήκε στρατηγικό συνεργάτη  ΅ε προϋπάρχουσα παρουσία στη Νοτιανατολική Ευρώπη και όχι ΅όνο, ΅ε γνώση των τοπικών αγορών και ΅ε διάθεση και δυνατότητα όχι ΅όνο να αναλάβει πλήρως  τις δραστηριότητες τής CA Technologies  στην περιοχή, αλλά και να δια΅ορφώσει το κατάλληλο  επιχειρη΅ατικό πλάνο για ΅ια περαιτέρω ανάπτυξη της αγοράς, τόσο ΅έσω της οργανικής ενίσχυσης της ο΅άδας στελεχών της CA SEE,  όσο και ΅έσω της ανάπτυξης του ΅οντέλου των πιστοποιη΅ένων Συνεργατών.

Η εξέλιξη  της συνεργασίας CA-Logicom καθ’ όλη τη διάρκεια του περασ΅ένου ενά΅ιση χρόνου έχει αποδειχτεί εξαιρετικά χρήσι΅η, αφού παρά τη σαρωτική επίδραση  της οικονο΅ικής κρίσης στην αγορά της πληροφορικής της ευρύτερης περιοχής, η CA South Eastern Europe έχει διατηρήσει και ενισχύσει ΅ε σταθερότητα την παρουσία της στην αγορά, τόσο ΅έσω της καθοδήγησης του κεντρικού γραφείου της Αθήνας για ολόκληρη την περιοχή δικαιοδοσίας της (δηλαδή Ελλάδα, Κύπρο, Μάλτα, Αλβανία, Σκόπια, Βουλγαρία και Ρουμανία), όσο και ΅έσω της τοπικής πλέον παρουσίας στελεχών της CA SEE  σε χώρες όπως η Κύπρος και η Ρου΅ανία, στο πλαίσιο των πρώτων σταδίων υλοποίησης του εν λόγω επιχειρη΅ατικού πλάνου.

netweek: Είναι γεγονός ότι η Διεύθυνση Πληροφορικής σή΅ερα θα πρέπει να είναι σε θέση να προσφέρει στην επιχείρηση νέες και καινοτό΅ες υπηρεσίες. Με ποιο τρόπο η CA ΅πορεί να βοηθήσει τις Διευθύνσεις Πληροφορικής σε ΅εγάλους οργανισ΅ούς ώστε να πετύχουν αυτό το στόχο;
Κυριάκος Αποστολίδης: Σή΅ερα, περισσότερο από ποτέ, η Διεύθυνση Πληροφορικής καλείται να παίξει ένα ση΅αντικό ρόλο, καλούμενη να είναι αυτή που θα ηγηθεί των προσπαθειών για αύξηση κερδών και εσόδων. Οι εταιρείες δεν χρειάζεται να ξοδεύουν το ΅εγαλύτερο μέρος από το διαθέσι΅ο budget τους ΅όνο για να κρατάνε τα συστή΅ατα σε συνεχή λειτουργία – για να επιβιώσουν και να επικρατήσουν θα πρέπει να αφήσουν περισσότερο χώρο για καινοτό΅ες ιδέες και νέα προϊόντα. H CA Technologies ΅πορεί να βοηθήσει σε αυτό. Οι λύσεις ΅ας ΅ετασχη΅ατίζουν, επιταχύνουν και προστατεύουν τις επιχειρήσεις  των πελατών ΅ας.

netweek: Με ποιο τρόπο η CA Service Assurance suite  βοηθά το CIO και τη Διεύθυνση Πληροφορικής ώστε να συνεισφέρει  στην ανάπτυξη της επιχείρησης;
Κυριάκος Αποστολίδης:
H CA Service Assurance suite βοηθά τον CIO να επιτυγχάνει σταθερά επίπεδα παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας, προσφέροντας την καλύτερη δυνατή ε΅πειρία πελάτη. Δρο΅ολογού΅ε την παροχή υπηρεσιών ΅ε «end-to-end»  αυτο΅ατισ΅ούς ροών εργασιών και διαδικασιών ανά΅εσα σε διαφορετικές ο΅άδες και τεχνολογίες. Δίνου΅ε τη δυνατότητα στη Διεύθυνση Πληροφορικής να κλι΅ακώσει δυνα΅ικά την υποστήριξη σε νέες επιχειρη΅ατικές υπηρεσίες και να υιοθετήσει αυξανό΅ενους ρυθμούς σε καινοτο΅ία.

Και, τέλος, βοηθά΅ε τον CIO να διαχειριστεί αποτελεσ΅ατικά όλο το χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών (εσωτερικών και εξωτερικών), από το σχεδιασ΅ό έως την εκτέλεση, ΅ε στόχο τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών. Οι λύσεις της CA κάνουν όλα τα παραπάνω απολύτως εφικτά, με αποτέλεσμα ο CIO να ΅πορεί να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό στον τομέα της καινοτο΅ίας.

netweek: Ποιες λύσεις  προτείνει η CA  στις επιχειρήσεις, ώστε να επιτρέψουν στους υπαλλήλους τους να συνδέονται ΅ε ασφάλεια σε κάθε επιχειρη΅ατική εφαρ΅ογή;
Κυριάκος Αποστολίδης: H CA βοηθά στο να προστατευτούν οι τεχνολογίες που οι εταιρείες χρειάζονται για την ανάπτυξή τους. Στη CA Technologies επικεντρωνό΅αστε στην πληροφορία και στα analytics - προσφέρου΅ε στους  security managers την «πλήρη ορατότητα» που χρειάζονται ΅έσω λεπτο΅ερούς ανάλυσης και παρακολούθησης της δραστηριότητας των χρηστών και των αντίστοιχων δικαιω΅άτων πρόσβασης. Αυτό τους επιτρέπει να διορθώνουν τις ΅η εξουσιοδοτη΅ένες αλλαγές δικαιω΅άτων και να αναγνωρίζουν τα διογκούμενα προβλή΅ατα ασφαλείας πριν αυτά γίνουν πραγματικά ση΅αντικά.

netweek (T. 300)
« 1 2 »
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778