Δύο σημαντικά IT Projects υλοποίησε το 2017 η Provil, στοχεύοντας να τα βελτιώσει περαιτέρω το 2018: WMS-MRP και mobile sales.

«Τo WMS-MRP μας δίνει τη δυνατότητα να παρέχουμε σε πελάτες/ελεγκτικούς μηχανισμούς πλήρη ιχνηλασιμότητα σε πωλήσεις / παραγωγές/παραλαβές όσο αναφορά τα προϊόντα, εμπορεύματα, πρώτες ύλες και υλικά συσκευασίας» δηλώνει στο NetFAX o Αδάμ Κυριακίδης, IT Manager της Provil. Το σύστημα επιτρέπει την τρισδιάστατη απεικόνιση των αποθεμάτων της εταιρείας (με υπόλοιπο ανά παρτίδα και ημερομηνία λήξης), ενώ «ακολουθείται σωστά το FIFO σε οποιαδήποτε αποστολή προϊόντων».

Έτσι, «μπορούμε να έχουμε πλήρη ιχνηλασιμότητα σε προϊόντα παραγωγής μας (με παρτίδες, ημ. λήξης των αυλών-υλικών συσκευασίας) με επιπλέον διασφάλιση της σωστής παραγωγικής διαδικασίας (απεικόνιση εντολών παραγωγής ηλεκτρονικά και ορθή ακολουθία ζύγισης αυλών)» σημειώνει ο Α. Κυριακίδης. Το έργο mobile sales αφορά ένα custom app (για Android μέχρι στιγμής), που επιτρέπει την παρακολούθηση από φορητές συσκευές (κινητά, tablets κ.λπ.) στοιχείων από το εμπορο-λογιστικό σύστημα της εταιρείας (όπως υπόλοιπα ειδών , ενηλικίωση πελατών , εκκρεμείς παραγγελίες κ.λπ.).

Επίσης, υπάρχει η δυνατότητα καταχώρησης παραγγελίας από τον χρήστη στο σύστημα: «Καθότι η εταιρεία διαθέτει πωλητές σε όλη την Ελλάδα έπρεπε να υπήρχε η δυνατότητα να μπορούν εύκολα και γρήγορα να επεξεργαστούν – διαβάσουν δεδομένα που τους αφορούσαν». Οι κυριότερες προκλήσεις που αντιμετώπισε η Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας στην υλοποίηση των δύο έργων εστιάζουν στη διασφάλιση της σωστής διαδικασίας και στην προστασία των εταιρικών δεδομένων (κυρίως όσον αφορά το mobile sales), ώστε να είναι προσπελάσιμα μόνο από εξουσιοδοτημένα άτομα.

«Και στα δύο έργα φροντίσαμε να δημιουργήσουμε ένα φιλικό περιβάλλον εργασίας, ώστε οι χρήστες να μην δυσκολεύονται να ‘τρέξουν’ τις εφαρμογές, αλλά και να προβλεφθούν οι σωστοί αλγόριθμοι ώστε να έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα με το μικρότερο κόστος» συμπληρώνει ο Α. Κυριακίδης. Για το 2018 η Διεύθυνση Πληροφορικής της εταιρείας θα αναβαθμίσει το mobile sales app «ώστε να δίνονται επιπλέον πληροφορίες-δυνατότητες στους χρήστες που το χρησιμοποιούν».

Ένα ακόμα ενδιαφέρον κομμάτι έχει να κάνει με το mobile CRM «το οποίο παρότι φαντάζει και είναι δύσκολο στην υλοποίηση του αποτελεί το 1ο στόχο για το 2018». Απώτερος σκοπός είναι να απεικονίζει την πλήρη και καθημερινή λειτουργία- διαδικασία των πωλητών της εταιρείας με επισκέψεις σε πελάτες και μη (με τα αποτελέσματα των συναντήσεων τους). Τέλος, η Διεύθυνση Πληροφορικής θα προβεί μέσα στο 2018 σε αναβαθμίσεις των servers της εταιρείας (είτε των cloud είτε των on-premises).