netweek - Kωστής Χλουβεράκης, Group CDO, Eurobank: «Θα εστιάσουμε στην ψηφιοποίηση και την καινοτομία»

Τρίτη, 25 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Management

Mobile First, Analytics First

Kωστής Χλουβεράκης, Group CDO, Eurobank: «Θα εστιάσουμε στην ψηφιοποίηση και την καινοτομία»

18 Ιουνίου 2018 | 11:43 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Analytics,Banking / Finance,Mobility Σχετικές Εταιρίες: EUROBANK EFG

Ο Κωστής Χλουβεράκης έχει αναλάβει από την Πέμπτη 7 Ιουνίου τα καθήκοντα του νέου Group CDO στην Eurobank, επωμιζόμενος τη διεύθυνση του τμήματος digital της τράπεζας.

Στο πλαίσιο αυτό το NetFAX είχε την ευκαιρία να κάνει μια σύντομη και εποικοδομητική συζήτηση μαζί του, για  το όραμά του και πώς μπορεί να το μετουσιώσει αυτό σε επιχειρηματική αξία για τον οργανισμό του. «Στόχος μας είναι να κάνουμε μια μεγαλύτερη στροφή στο digital, βάζοντας το ψηφιακό μετασχηματισμό του οργανισμού στο επίκεντρο των δράσεων μας, μέσα από μια αέναη αξιοποίηση της καινοτομίας». Το “Mobile First, Analytics First” κατέχει περίοπτη θέση στο ψηφιακό όραμα που θα υλοποιήσει η τράπεζα στο μέλλον, με απώτερο στόχο «όσo το δυνατόν περισσότερα κομμάτια της τράπεζας να γίνουν αποκλειστικά digital σε μερικά χρόνια από τώρα», αντιμετωπίζοντας τον ανταγωνισμό από τις εταιρείες fintech που θα γίνει εντονότερος με την πάροδο του χρόνου.

Σύμφωνα με τον Κ. Χλουβεράκη η ψηφιακή στρατηγική της τράπεζας θα αξιολογηθεί εκ νέου, ενώ μέσα στους στόχους που έχουν τεθεί για το απώτερο μέλλον είναι να γίνει η τράπεζα περισσότερο «customer & product centric», αξιοποιώντας, μεταξύ άλλων, τα Analytics αλλά και το ΑΙ. Σημειώνεται ότι ο Κ. Χλουβεράκης διαθέτει πολυετή εμπειρία στο χώρο του analytics consulting, όπως και στην ακαδημαϊκή έρευνα, όπου έχει λάβει σημαντικές διεθνείς διακρίσεις στο παρελθόν.

Netweek Online( 18 Ιουνίου 2018)
Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Special Report

Mobile SFA: Το μαγικό ραβδί των πωλήσεων

Σας θυμίζουν κάτι οι λέξεις Psion και Palm; Πριν από 20 χρόνια, οι δύο εταιρείες θεωρούσαν μεγάλη επιτυχία ο εργαζόμενος να έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει σε ένα υπολογιστή χειρός, ένα έστω μικρό κομμάτι της πληροφορίας που ήταν αποθηκευμένη στον υπολογιστή του γραφείου του. Οι εταιρείες που εφοδίαζαν τους πωλητές τους με ένα ψηφιακό ευρετήριο πελατών ήταν technology leader.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Business Deals
  • Corporate Performance
  • Projects
  • Products
  • Δημόσιο
  • Συνέδρια
  • Servers
  • New Products
  • logistics

logistics

logistics

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778