netweek - Κώστας Καρύδας, SWOT, ΙΤ Μanager: «Εστιάζουμε στο total digital experience»

Πέμπτη, 21 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

IT Management

Κώστας Καρύδας, SWOT, ΙΤ Μanager: «Εστιάζουμε στο total digital experience»

15 Φεβρουαρίου 2019 | 10:24 Γράφει το Net Week  Online Team Topics: Infrastructure,Investments

Στο πλαίσιο του ανοίγματος του νέου ξενοδοχείου του ομίλου Marriot στη Μύκονο στα τέλη Μαΐου, το NetFAX είχε τη δυνατότητα να κάνει μια ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Κώστα Καρύδα, IT Manager της SWOT και του Aegon Mykonos Autograph Collection που θα ξεκινήσει σύντομα να υποδέχεται τους επισκέπτες του, για τις ψηφιακές τεχνολογίες που θα ενσωματωθούν σε αυτό.

Σημειώνεται ότι η SWOT (Simply Way Of Tourism) έχει αναλάβει, βάσει συμβολαίου που έχει υπογράψει με τον Όμιλο Marriot, το management και το outsourcing του νέου ξενοδοχείου. O K. Καρύδας έχει αναλάβει το σχεδιασμό της μηχανοργάνωσης και μηχανογράφησης του συγκεκριμένου project και την υποστήριξή του κατά τη διάρκεια της καλοκαιρινής σεζόν 2019.

Λαμβάνοντας υπόψη τον σύγχρονο πλέον ταξιδιώτη και τις προηγμένες υπηρεσίες που επιθυμεί, πόσο μάλιστα σε έναν πολυτελή προορισμό, θα δοθεί έμφαση στο total digital experience του πελάτη με κάθε τρόπο - όπως τηλεόραση, παραγγελιοληψία, room service, room management system, e-concierge, mobile key, mobile check in-check out - κυρίως μέσα από μία πλατφόρμα αλληλεπίδρασης πελάτη-ξενοδοχείου, χρησιμοποιώντας πολύ υψηλές ταχύτητες Internet, σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, με το καλύτερο δυνατό roaming, ώστε ο πελάτης να είναι πάντα online και να απολαμβάνει την ψηφιακή του εμπειρία».

Στο πλαίσιο θα ακολουθηθεί, σύμφωνα με τον Κ. Καρύδα, μια συγκεκριμένη στρατηγική: «κατανόηση των στόχων της επιχείρησης, δημιουργία των κατάλληλων metrics και KPIs, σχεδιασμός της υποδομής και των πληροφοριακών συστημάτων, συνεχής επαφή και συνεργασία με την υπόλοιπη ομάδα του έργου, ορισμός χρονοδιαγραμμάτων εργασιών, υιοθέτηση των σωστών προτεραιοτήτων και εφαρμογή διαδικασιών ITIL».

Στο πλάνο περιλαμβάνεται και συμμόρφωση με το GDPR αλλά και η απόκτηση πιστοποίησης ISO 27001, που θα γίνουν με τη διαδικασία του outsourcing. «Ο στόχος μου πάντα είναι να ικανοποιώ στον μέγιστο βαθμό την εταιρεία που με εμπιστεύεται και να συμβάλω ενεργά στη επίτευξη των στόχων αυτής. Ταυτόχρονα προσπαθώ να γίνομαι καλύτερος μέσα από την δουλειά, να μαθαίνω και να εφαρμόζω νέες τεχνολογίες, βάζοντας και εγώ με αυτόν τον τρόπο ένα μικρό λιθαράκι στην εξέλιξη του τουρισμού στην χώρα μας» καταλήγει ο Κ. Καρύδας.

Έχετε άποψη;
Ο σχολιασμός των άρθρων προϋποθέτει την Είσοδο σας στο Netweek Online.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Banking / Finance

International

Τηλεπικοινωνίες

Πολιτισμός / Ψυχαγωγία

e-government

Μουσική Βιομηχανία

Retail

Ευρωπαική Ένωση

Services

Ενέργεια / Περιβάλλον

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778